LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TRINGG naar SIMYO, SIMYO liegt keihard

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hans2208

TRINGG naar SIMYO, SIMYO liegt keihard

Ongelezen bericht door Hans2208 »

Hallo allemaal,

Zoals vele van jullie al eerder hebben begrepen is de telefoonprovider Tringg opgegaan in de kpn provider Simyo. Veel mensen hebben in de tijd gekozen voor Tringg vanwege de vele minuten welke je daar kreeg maar ook de veiligheid voor je kinderen etc met betrekking van waarschuwings smsjes, tijdelijke stopzetting abonnement indien over de bundel en het standaart blokkeren van 0900 en services nummers. Wij krijgen van simyo een brief binnen waarin staat dat als ik overging naar hun provider en daadwerkelijk niks zou worden veranderd. Nu zijn we twee maanden verder en de eerste factuur staat online bekijk hem in. Mijn kind heb ik verteld dat hij onbeperkt kan bellen per maand naar alle nummers. Abonnement word tenslotte zelf geblokkeerd en indien het een betaald iets is kan je dat nummer niet eens bellen. Nu staan er in de factuur ineens services kosten van 25 euro, ik heb gebeld en hier word aangegeven dat de 0900 en services nummers niet worden geblokkeerd en dat ook het bevriezen van de abonnement wanneer de belminuten op zijn niet word gehandhaafd. Ik heb aangegeven niet voor dit te gaan betalen aangezien hun in de brief hebben aangegeven niets te veranderen en alles zou blijven zoals het was. Ze stellen ons zelfs verplicht om deze kosten van 25 euro te betalen.

Kunnen ze je verplichten deze kosten te betalen indien duidelijk in de brief werd aangegeven dat er niets zou worden veranderd?

Ik hoor graag van jullie.

Teunbosseman

Re: TRINGG naar SIMYO, SIMYO liegt keihard

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Je had de zoekfunctie kunnen gebruiken dan was je hier op uitgekomen.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=96416

HW007

Ongelezen bericht door HW007 »

In dat andere topic heb ik al uitgerekend dat zowel jij als newmikey €1600 over de balk hebben gesmeten, zonde vind ik dat.

Maar net als daar niets mis is, is hier denk ik niets mis met Simyo.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:In dat andere topic heb ik al uitgerekend dat zowel jij als newmikey €1600 over de balk hebben gesmeten, zonde vind ik dat.
Heb ik iets gemist? Ik kan me daar niets van herinneren. Volgens mij hadden we uitgevonden dat jij en je mede-consultants ons alleen maar méér geld kosten...

HW007

Ongelezen bericht door HW007 »

Ja newmikey dan heb je dus wel wat gemist. Lees gerust na. Zonde van je geld trouwens. Laat ook de berekeningen door je boekhouder narekenen, hopelijk kan die beter rekenen dan jijzelf met je maten hier op het forum.

Gesloten