LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Typhone komt afspraak niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hikotiko

Typhone komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door Hikotiko »

Ik heb afgelopen week gebruik gemaakt van een actie bij typhone waarin een Iphone 5 64GB icm een 26 euro abbonement gratis werd aangeboden. Ik heb de bestelling geplaatst via de website van Typhone.nl en met ideal al de kosten betaald voor verzending etc.
Een dag later heb ik netjes alles per post gekregen 1. bestellingsoverzicht 2. Contract mobiele telefonie (met inhoud van de bestelling). Dit heb ik allemaal netjes ingevuld en alle bijlagen eraan toegevoegd zoals legitimatie ed.

Plots krijg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling niet afgerond is met een link om de bestelling verder af te ronden. Tot mijn verbazing zie ik opeens dat ik ditmaal 541 euro moet bijbetalen, dus heb ik contact opgenomen met typhone om de status na te vragen. Blijkt dat mijn bestelling geannuleerd is vanwege een typefout. En dat deze fout is gemaakt door een tussenpartij.

1. Typefouten ontstaan alleen als je iets hebt getikt. (bv 141 ipv 541) dat is dus niet het geval.
2. De medewerker beweert dat een tussenpartij deze fout heeft gemaakt. (kan ook niet ik heb direct vanaf de site besteld)

De medewerker wilde de verzendkosten terugstorten, maar daar ben ik op het moment niet mee akkoord gegaan en gemeld dat ik wil dat de contract wordt ingewilligd.

Na een beetje zoeken op internet ben ik ook tegengekomen dat dit soort situaties bij typhone heel vaak voorkomen. Het lijkt wel een soort van marketingstrategie.

Is het contract rechtsgeldig en kan ik eisen dat mijn bestelling wordt doorgevoerd. Zijn er nog meer mensen die hetzelfde hebben???????

kss

Re: Typhone komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door kss »

ze mogen dingen aanpassen, uiteraard mag u daar verzet tegen bieden door zelf een nieuwe andere samenstelling te doen of kosteloos te annuleren.

welk abo gaat het en staat het (ter info) voor de oude prijs nog ergens online ?

Gesloten