LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] typhoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
thery
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 10:35

typhoon

Ongelezen bericht door thery »

ik heb zeer slechte ervaring met dit bedrijf TYPHOON ze zijn mislijdende zoals met de 24 uur levering ze beantwoorden geen emails en via de telefoon krijg je ze pas te pakken naar lang wacht tijden ik wacht nog op mijn telefoon hoewel mijn contract al is ingegaan dus moet ik al betalen en heb het kaartje ook nog niet en al had ik het wel hoe kan ik het gebruiken zonder telefoon ik koop daar dus nooit niets meer en raat het ook iedereen af
nu heb ik op 1-12 van hun 2 e mail ontvangen waar in stont dat de n97 direct leverbaar is ging ik kijken op de site en ja hoor stont het 24 uurs leverings loge er weer bij dat ze er even er af heden gehaald dus ik dacht hij zal wel komen heb ik daar naar nog eem e mail gekregen dat alleen het kaartje is op gestuurd waar ik dus helemaal niet aan heb zonder telefoon heb ik weer gebeld om uitleg maar kreeg allen weer het zelfde verhaal dat ik zelf alles verkeert zie en zelfs als legenaar neer gezet in het laaste e mail staat ook dat die pas op 8-12 bij hun binnen komt tel daar maar weer een paardagen bij op voor dat ik hem heb als die dan al binnen is wat geloven doe ik niets meer van dit bedrijf TYPHOON dus betaal ik een maar voor niet wat ik heb niets

HTCHenk
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 okt 2009 16:29

Re: typhoon

Ongelezen bericht door HTCHenk »

Tsjaa .. Phonehouse he ;-)

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: typhoon

Ongelezen bericht door mich24 »

HTCHenk schreef:Tsjaa .. Phonehouse he ;-)

vertel..

Gesloten