In Japan hebben ze al jaren UMTS. Daar hoor je niets van massa's duizelige jappanners!!
Ik denk dat het psychologisch effect voor een UMTS-mast 1000-en malen groter is, dan dat het werkelijk is voor de gezondheid. Heb gehoord dat bewoners van een flat hoofdpijn kregen, en de UMTS-mast boven op het dak de schuld gaven. Dus zij belde de verantwoordelijke provider, die ze vertelt dat de mast nog niet eens was aangesloten op het elektro-net.
Mensen maken mekaar gewoon de kachel aan en stoken mekaar op!
Gr Henk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UMTS schadelijk? Nee joh!!
-
tja
Re: UMTS schadelijk? Nee joh!!
ja maar die jappaners leven al tig jaar in de smog. die zijn wel wat gewent ;p
-
Gast
Hoe bedoel je die Japanners leven tig jaren in de smog???ja maar die jappaners leven al tig jaar in de smog. die zijn wel wat gewent ;p
Grote onzin wat je staat uit te kramen! Toevallig is de Randstad het meest vervuilde stukje ter wereld, blijkt uit onderzoek, dus waar heb je het over. Wij leven hier ook al tig jaren in de smog: smog van de Rotterdamse haven, van de Hoogovens bij IJmuiden en noem maar op!
-
tja
Whahaha!!
beetje snel op de teentjes getrapt knaap?? lol
is maar een grapje. wel goed lezen voordat je rood wordt he.
en als je het zo erg vind, dan verhuis je toch he. tis maar een suggestie.
nou, volgende keer niet meer boos worden he. tis maar internet.
beetje snel op de teentjes getrapt knaap?? lol
is maar een grapje. wel goed lezen voordat je rood wordt he.
en als je het zo erg vind, dan verhuis je toch he. tis maar een suggestie.
nou, volgende keer niet meer boos worden he. tis maar internet.
-
Gast
@ tja,
Waar staat dat ik boos ben???
Ik vind het gewoon geen grappige opmerking! die nergens op gebaseerd is! Dat jij nou tegen UMTS bent!
Ik zou zeggen haal de t.v., de radio, de magnetron, de dect telefoon en een hoop andere elektrische aparaten weg dan, want die zijn ook schadelijk als je het zo bekijkt, hebben ook elektromagnetische golven en dergelijke, dus UMTS heeft dat ook, dus waar je je zorgen om maakt...
Waar staat dat ik boos ben???
Ik vind het gewoon geen grappige opmerking! die nergens op gebaseerd is! Dat jij nou tegen UMTS bent!
Ik zou zeggen haal de t.v., de radio, de magnetron, de dect telefoon en een hoop andere elektrische aparaten weg dan, want die zijn ook schadelijk als je het zo bekijkt, hebben ook elektromagnetische golven en dergelijke, dus UMTS heeft dat ook, dus waar je je zorgen om maakt...