Ik ging in op een "leuke" aanbieding die ik per email toegezonden kreeg. Na mijn bestelling geplaatst te hebben kreeg ik een vrijblijvende offerte, terwijl ik het product online bestel!?!?!
Goed, ik vul alles netjes in, onderteken alles en maak hier foto's van om dit alles vervolgens netjes binnen de gestelde regels digitaal terug te sturen. Na 4 dagen krijg je dan doodleuk een email bericht met als onderwerp: HELAAS, uw GSM offerte is niet meer geldig.
Natuurlijk even gebeld om te vragen hoe dit kan. Hierop werd ik netjes te woord gestaan door een zeer professionele meneer [Neerbuigende reactie aangepast door de moderator]. Deze deelde mij mee dat ik mijn formuleren te laat had ingestuurd en hij helaas niets meer voor mij kon betekenen.
Ik vraag deze meneer hoe het kan dat als ik iets bestel, alles invul en me ruim aan de gestelde termijn van inleveren houd ik toch te laat ben?? Nu komt het, ik quote:
Euh..... ik was even sprakeloos! Wat is dit voor vreemde werkwijze? Ik bestel toch iets zoals ik dat bij elke webshop doe! Daar krijg ik toch ook geen vrijblijvende offertes?! Garantie, omruilgarante, e.a. oke dat begrijp ik maar dit verhaal!"UC geeft iedereen na bestelling een vrijblijvende offerte. Deze is en blijft vrijblijvend, wij kunnen niet verwachten dat iedereen deze ook weer terug stuurt!
Het gesprek ging nog even door maar tot zijn spijt kon hij mij helaas niet verder helpen en dat hij het jammer vond ik ik me misleid voelde!
Wat een bedrijf, was ik al 11 jaar lid van!