Ik heb een Flexibel abonnement bij KPN Mobile. December 2003 nam ik een ADSL abonnement bij Planet Internet. Daarbij kreeg ik gratis een Siemens GSM toestel.
Enkele maanden geleden besloot ik dat mijn oude GSM niet meer voldeed en wilde ik de Siemens in gebruik nemen. Ik dacht dat ik simpelweg mijn SIM kaart in de Siemens kon stoppen en wilde vrolijk verder bellen. Helaas; dat gaat niet zomaar. Je hebt een unlock code nodig, naar bleek. Ik ben nu enkele maanden bezig om die unlock code te bemachtigen van KPN, maar het lukt me niet. Persoonlijk geprobeerd; schriftelijk, via het internet en klachten via mail. Ik krijg nu te horen dat zoiets enige tijd in beslag neemt! Volgens mij is het pure sabotage. Ook al meegemaakt toen ik voor mijn vaste telefonie van KPN overstapte naar Tele 2.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] unlock code KPN Mobile
-
Belletje
Re: unlock code KPN Mobile
Ik had hetzelfde, maar dan met Telfort. Ben naar de website gegaan en heb de codes aangevraagd en binnen een uur had ik ze zowel op mijn mobiel als ook als e-mail.
Ben nu weer zoekende voor een nieuwe prepaid provider voor dat toestelletje. (Oude postbankmobieltje)
Ben nu weer zoekende voor een nieuwe prepaid provider voor dat toestelletje. (Oude postbankmobieltje)
-
jonny
Ga even naar de unlock pagina en voor 10 euro ben je overal vanaf. 
-
Gast
Binnen het jaar kost een unlock veel geld. dus niet doen.
gewoon laten doen door een zelfstandige, die doen dat voor zon 10 tot 15 euro.
en ja, dat er een simlock o pzit is niet zo gek natuurlijk he.
gewoon laten doen door een zelfstandige, die doen dat voor zon 10 tot 15 euro.
en ja, dat er een simlock o pzit is niet zo gek natuurlijk he.