LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unlockode bij Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dummy
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 feb 2006 18:23

Unlockode bij Telfort

Ongelezen bericht door Dummy »

Sinds 23 september 2010 (sic!) is het niet mogelijk om je Unlockode van je toestel telefonisch op te vragen. Dus doe je dat via mail resp. via een brief. Maar na ruim vier maanden regelmatig mail te zenden en één keer een brief krijg ik geen enkele reactie van Telfort.

De termijn dat ik die kode zonder kosten kan krijgen (heb prepay) is al heel lang en breed overschreden en heeft Telfort dus geen reden om mij hiervoor kosten in rekening te brengen. Maar al zou dat zo zijn kunnen zij tenminste op mijn mails en brief reageren.

Op zich heb ik geen reden bij Telfort weg te gaan maar wil wel mijn toestel als ik in het buitenland ben van een lokale SIM-kaart kunnen voorzien om een hoop kosten te besparen.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben. Want zo ja, is het weer eens tijd dat ze via Radar weer eens aangesproken worden.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Unlockode bij Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Dummy,

Allereerst mijn excuses dat u geen reactie heeft ontvangen. Sim unlockcodes kunnen wel telefonisch worden aangevraagd, het is alleen niet mogelijk om de unlockcodes via Mijn Telfort aan te vragen. Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u de volgende gegevens aan ons kenbaar maken:
  • Uw naw-gegevens
  • Het 06-nummer van Telfort
  • Het imei-nummer van het toestel
  • Merk/type toestel
  • Uw e-mailadres
Laïla

Dummy
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 feb 2006 18:23

Re: Unlockode bij Telfort

Ongelezen bericht door Dummy »

Om vijf uur heb ik een berichtje gezonden aan Telfort Webcare en nu is mijn toestel simlock vrij.

Jammer dat het via deze weg moest maar uiteindelijk een goede en snelle service van Telfort :D

Gesloten