LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC afgesloten door server

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rob ter Braak

UPC afgesloten door server

Ongelezen bericht door Rob ter Braak »

Sinds enkele weken zijn we over op digitale telefonie. In eerste instantie ging dat prima. Echter sinds zondag 27 februari hebben we geen telefoon meer. Een storing in de server waarbij de modem niet aan onze account is gekoppelt, een drama dus. Volgens de helpdesk wordt er aan gewerkt maar dat zeggen ze al vanaf zondag. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost??
groeten Rob

Gast

Re: UPC afgesloten door server

Ongelezen bericht door Gast »

het is gewoon te koud om dit op te lossen :P

fjk

Ongelezen bericht door fjk »

Sinds zaterdag 26-02-2005 09:00 uur het zelfde probleem. Ik heb een Arris modem waarbij alleen de bovenste 4 ledjes branden. Volgens de helpdesk is het een foute instelling bij één van de UPC diensten. De helpdesk zegt steeds de storing door te geven aan de verantwoordelijkdienst die dan met ons contact zal opnemen. Ik heb iedere dag met ze gebeld of gemaild maar nog geen oplossing. Donderdagmiddag voor het eerst een reactie per e-mail waarin mij werd gevraagd welk MAC-nummer onderop m'n modem staat. Ik heb het MAC-nummer doorgegeven, maar nog altijd geen telefoon.

Rob ter Braak

Ongelezen bericht door Rob ter Braak »

Waarschijnlijk kan het meelezen van UPC medewerkers geen kwaad. Tenslotte is het probleem hedenmorgen bij mij verholpen. Voor de time being natuurlijk. Ben benieuwd of FJK zijn probleem ook is opgelost. Nog wel even de helpdesk kontakten voor de vergoeding.

groet Rob

yo

Ongelezen bericht door yo »

een tip voor alle upc gebruikers...gewoon stoppen met die provider.ik heb zoveel problemen gehad met deze organisatie..alles loopt langs elkaar heen...er zijn zelfs mensen die gewoon jaren lang gratis op internet kunnen...zonder dat er een rekening komt...bij mij was de boel afgesloten...foutje...het betrof iemand anders die afgesloten moest worden...tot de dag van vandaag had ik geen i nternet..terwijl ik met spoed...weer aangesloten zou worden...nu reeds 2 weken geleden...ik heb het op gezegt...en ga lekker over naar een andere provider....upc...weg ermee...

Krijt

Ongelezen bericht door Krijt »

Op 24 februari is door een monteur de UPC digatale telefoon geinstalleerd.
Omdat ik mijn oorspronkelijke telefoonnummer wenste te behouden kreeg ik een tijdelijk nummer van UPC. Dit nummer moest van de KPN naar UPC.Op maandag 28 februari was het eindelijk voor elkaar dacht ik. Sinds woensdag 2 maart ben ik telefonies niet bereikbaar voor personen met een KPN telefoonaansluiting. Voor UPC abonees, met een digitale danwel analoge telefoon ben ik wel bereikbaar.
Wat mij frusteerd zijn de antwoorden van de storingsdienst.
-Er wordt aan gewerkt-
-Het heeft onze aandacht-
-Wij begrijpen uw frustratie maar u moet nog even geduld hebben-
Het is toch van de zotte dat ik al dagen telefonisch niet bereikbaar ben voor KPN abonnees.

Gast

Krijt, welkom bij UPC!!! Zo doen we dat bij UPC. Schaar u bij de duizenden slachtoffers!!!

Gast

Internet en telefonie sinds donderdag 24 februari, ruim 2 weken geleden, werkt niet. Grote problemen bij UPC, wordt aan gewerkt. Inmiddels vele honderden euro's kosten gemaakt aan kosten voor het bellen van de helpdesk en het afhandelen van andere noodzakelijke telefoongesprekken, wat allemaal mobiel moest. De schade geleden door het niet kunnen gebruiken van internet is moeilijk in geld uit te drukken. De problemen lijken niet oplosbaar, om die reden stappen we weer terug over naar KPN met zowel internet als telefonie. Mensen die twijfelen over digitale telefonie: NIET DOEN!!! Je hebt een zeer groot risico op storingen.

Groeten, Wout Boevé

fjk

Ongelezen bericht door fjk »

Zaterdag 26 februari viel de telefoon uit. Men wist precies wat het was maar kon er niets aan doen. Het had iets te maken met een account dat ontbrak op de server bij UPC. Ze hadden het nummer wel tijdelijk doorgeschakeld naar m'n mobiele telefoon zodat ik de afgelopen week in ieder geval wel bereikbaar was. Plotseling stond er deze middag weer signaal op de UPC telefoon. Natuurlijk moest ik vanmiddag nog wel even melden dat de doorkoppeling naar mobiel nog ongedaan moest worden gemaakt. Naar sinds enkele uren lijkt alles nu weer normaal te werken. Heeft helaas 13 dagen geduurd en heel veel e-mails en telefoontjes.

mack

Ongelezen bericht door mack »

Krijt, werkt het alweer?

Daicy

Ongelezen bericht door Daicy »

Hallo,

Ook wij hebben sinds 2,5 weekgeen telefonie meer en ook geen internet. Elke dag bellen met upc, frustraties allom. Afgelopen weekend besloten dat ze het hele zooitje weg mogen halen. Wij hebben de telefoon en internet nodig voor het werk, dus al met al wordt dit een duur grapje. Ze hebben nu toegezegd dat ze voor alle kosten zullen opdraaien (ook overstapkosten naar andere aanbieder), maar uiteraard hebben ze dit niet schriftelijk bevestigd, dus afwachten maar.

mack

Staat wel in een of andere voorwaarden...
Opzegtermijn van 1 maand, binnen die maand opgezegd? Dan gaat alles tegen vergoeding terug.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

wanneer je telefoon en internet nodig hebt voor je werk ga je toch niet met dit soort ondernemingen in zee????? :?

mack

Idd. maarja, Nederlanders willen overal wel op gaan bezuinigen. Alles was goedkoper kan: Gewoon DOEN!!

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Komt dat ook niet omdat UPC nogal als een betrouwbare telefoondienst over probeert te komen? Als ik morgen een telefoonservice wil gaan leveren zal ik aan een x-aantal eisen moeten voldoen. Wat ik denk is dat UPC de kinderziektes pas gaat aanpakken wanneer ze volledig draaien en niet vooraf, zoals het eigelijk hoort.

Maar goed, ik begrijp dat de consument dom is en UPC slim, beetje een rare redenatie, maar goed, ik zie het verkeerd als ik denk dat UPC eerst een goed netwerk behoort te hebben alvorens zich te profileren als aanbieder.

Gesloten