Hoi Allemaal,
Ik ben sinds 15 maart 2005 overgestapt van analoge telefonie van UPC naar digitale telefonie.
Echter zijn er alleen maar problemen, 3 weken geen telefonie gehad en mijn internetsnelheid ( chello plus ) werkt niet meer.
Ik ben vervolgens na 3 weken kwaad naar een UPC center geweest en daar was er gelukkig een medewerker die wel tijd en begrip voor de mij had. Ze heeft naar UPC Amsterdam gebeld en na 1,5 uur bellen werkte mijn digitale telefoon weer.
Het probleem was dat : 1 tijdelijk nummer en mijn eigen nummer was gekoppeld aan 1 lijn en dat was het probleem van de storing. Waarom heeft men dat niet eerder gezien ????
Probleem nummer 2 !!
Mijn chello Plus werkt niet meer. ipv Chello plus zit ik nu op een standaard waarde Chello Light of lager
( 128 / 128 ipv 8000 / 1000 ) !!! pfffffffff
Het probleem nu is dat in het achter of back server staan mijn gegevens niet meer. Volgens mij is dit ook een handeling van een paar minuten.
Eigenlijk hoop ik dat iemand die bij UPC werkt even wil kijken naar het probleem en misschien wel wil kijken en eventueel het probleem wil verhelpen.
Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad ??
Greetz
ps. Als je de juiste UPC medewerkers aan de lijn krijgt dan is het probleem snel opgelost, helaas krijg je vaak de verkeerde UPC medewerkers aan de lijn en word je vaak aan het lijntje gehouden!!
UPC heeft mooie producten echter ben ik van mening dat er veel verkeerde medewerkers werken bij UPC en hoop dat ze ook wat meer tijd en geld willen stoppen in de opleiding of in de aanname van medewerkers.
Als het werkt dan werkt het ook goed, maar voordat het werkt............
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Algemeen Digitale Telefonie + Chello
Re: UPC Algemeen Digitale Telefonie + Chello
Omdat ik en misschien wel vele andere klanten problemen hebben. En ik ben van mening dat er echt iets aangedaan moet worden.
En als men zorgvuldiger omgaat met de klanten en klachten zullen deze problemen/storingen veel minder zijn.
Vandaar deze berichten.
En als men zorgvuldiger omgaat met de klanten en klachten zullen deze problemen/storingen veel minder zijn.
Vandaar deze berichten.
1 Keer posten is voldoende, anders vervuil je alleen maar, en maak je je niet geliefd
hoi allemaal op 01-02-2005 is er een verkooper bij mijn aan de deur geweest om een totaal pakket van dig-televisie+telefoon+internet te verkopen voor een bedrag van 45euro per maand deze meneer heet yatjung de groot.id nummer 17025.dit paket was intersant en heeft dit ook genomen.nu blijkt dat dit paket helemaal niet bestaat en ik al 2 maanden op dig-televisie wacht.en over de rest maar niets te zeggen.maar ik wel voor een jaar aan het contract vast zit.mijn vraag is kan ik hier wat aan doen.
upc is waardeloos! elke keer als je iets veranderd dan gaat er wel iets mis,je moet overal achteraan,inderdaad er werken alleen maar ongeschoolde mensen met heel weing ervaring,sinds kort betaal ik niet meer automatisch maar met acceptgiro,heb ik pas betaald krijg ik weer een ander factuur en het mooiste is met een een ander bedrag,en staat er ook nog op herinneringsfactuur,ik ga binnenkort over naar een andere provider,als je iets aan wilt sluiten kan je 0800 bellen,heb je vragen dan 0900,wat dat kost!belachelijk.......