LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC digitale telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
edithwind

UPC digitale telefonie

Ongelezen bericht door edithwind »

Beste mensen,

Moet eerlijk zeggen dat ik erg schrik van alle berichten die ik vind onder dit onderwerp.
Wij kregen ook eind vorig jaar een brief van UPC met de vraag of we intresse hadden in digitale telefonie.
De onderwerpen die in de brief aan de orde kwamen leken eigenlijk te mooi om waar te zijn dus heb de brief weg gegooid.
Begin dit jaar werd ik door UPC gebeld en heb ik het me allemaal even haar fijn laten uitleggen.
Er bleken geen addertjes onder het gras en vanwege een altijd te hoge KPN rekening besloten we over te stappen op UPC telefonie.
We hebben al internet via UPC en dat bevalt goed en in combinatie met de telefonie kregen we nog een leuke pakket korting.
Gister is de instalateur langs geweest en heeft alles aangesloten, tot nu toe werkt het allemaal prima, maar met de berichten die ik hier lees begin ik toch weer een beetje achterdochtig te worden.
Tot nu toe gaat alles dus prima, ik hoop dat dat zo blijft en misschien zijn er mensen die ook positieve ervaringen hebben met UPC. Die hoor ik dan graag om mezelf een beetje gerust te kunnen stellen.

Gast

Re: UPC digitale telefonie

Ongelezen bericht door Gast »

Al sinds 18 jan chello(chello al 4 jaar zonder problemen) en telefonie en het werkt perfect en inderdaad de telefoon rekening is veel vriendelijker dan die van KPN. Jammer dat er mensen zijn met problemen dit zou natuurlijk niet mogen, en ook mensen met een missie om dit allemaal heel hard uit te schreeuwen, maar de zoals altijd zwijgende meerderheid mag ook wel eens gehoord worden. Natuurlijk wordt ik gelijk beschuldigd dat ik voor UPC werk maar helaas dit is niet zo.

Een tevreden klant :D :D :D :D

edithwind

Ongelezen bericht door edithwind »

Fijn om te horen dat het jou ook goed bevalt.
Ik hoop dat ik ook tot die klantengroep ga behoren.
Tot nu toe zijn mijn ervaringen in ieder geval ook positief.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten