Maar UPC maakt het wel bond, ik moet bijna 180 euro betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken: digitale telefoon!!
- Per 29 jan 2005 een abonnement op digitaal bellen + kabel van UPC
- Per juni 2005 wilde ik opzeggen omdat ik toch vnl bij mijn vriend zat. Heb dit teruggedraaid aangezien ik toch voor 1 jaar vast zat aan het abonnement (zie 14.1 algemene voorwaarden waarin staat dat je na een jaar wel 'gewoon' kunt opzeggen; overigens zonder enige hint naar de aanvullende voorwaarden)
- Vanaf eind 2005 definitieve samenwoonplannen; per 1 maart 2006 mijn woning ogezegd. Begin januari 2006 stuurde ik een mail naar UPC met de vraag hoe ik mijn abonnementen moest opzeggen (geen reactie gehad). Op 13 januari belde ik met UPC en het blijkt dat ik voor nog een jaar vast zit aan het digitale bellen abonnement. Ik had per 29 dec 2005 moeten opzeggen. Zie aanvullende voorwaarden - In afwijking van artikel 14 van de Algemene Voorwaarden - staat dat het abonnement stilzwijgend wordt verlengd voor een jaar etc...
Niet goed gelezen! Of wel maar weer vergeten - druk bezig met die nieuwe zorgverzekeringen ;-( -
Ze zouden me bijna ‘dwingen’ om aan mijn vriend te vragen zijn KPN op te zeggen (dat kan geloof ik wel altijd) en UPC naar hem te verhuizen voor 35 euro. Dat is goedkoper dan 12*14.95 euro = 179,40 euro (of eigenlijk 11*14.95 = 165.50 als ik per 1 maart opzeg). Moeten we wel ook kabel afnemen..
Misschien kan KPN de helft vd kosten betalen als we toch bij hen blijven?
Tja, dure grapjes dit. Voel me wel genept. Wil best wat betalen voor een goede dienst maar dit vind ik geen goede dienstverlening........
Iemand nog tips of mentale steun??
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)