LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Mobile unlocken en beltegoed

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
piha

UPC Mobile unlocken en beltegoed

Ongelezen bericht door piha »

UPC blinkt uit in geldklopperij, klantonvriendelijkheid en onduidelijkheid. Ze proberen mensen duur te laten bellen terwijl er via achterdeurtjes (het goed verstopte z.g. contactformulier) gecommuniceerd zou kunnen worden, ware het niet dat er toch geen antwoord volgt, dus wat heb je er aan...
Hopelijk krijg je wel antwoord als je via die weg na 31 juni je beltegoed kostenloos wil terugkrijgen (zou moeten kunnen, maar daar geven ze totaal geen ruchtbaarheid aan). Als je je beltegoed tenminste niet kwijt bent door op dat 'fantastische' T-mobile aanbod in te gaan.
Ik heb tevens mijn toestel proberen te unlocken volgens de 'UPC-methode' Gevolg: een geblokkeerd toestel, zodat ik mijn nieuwe goedkopere Simkaart niet kan gebruiken. Navraag (contactformulier)voor een oplossing heeft nog tot niets geleid. Betaalt UPC het unlocken van mijn toestel dan?
Ik wens UPC unlockers veel sterkte!

p.s

Net een vriendin aan de telefoon gehad die duur (T-moboile) moest bellen omdat haar UPC vaste telefoon- en internetverbinding er voor de zoveelste keer weer eens uitlag. Zij krijgt overigens ook geen reactie op haar mailtjes.

Citybug

Re: UPC Mobile unlocken en beltegoed

Ongelezen bericht door Citybug »

Hetzelfde probleem en ook het contactformulier ingevuld. Mijn toestel heb ik aangeschaft in december 2008 dus nog geen jaar oud, moet je nu € 50,00 betalen voor het unlocken? Om een berg geld uit te geven om een nummer te draaien van € 0,40 per minuut om je telefoon weer bruikbaar te maken is mij te duur.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Iedereen weet dat we allemaal belazerd worden met de mobiele telefonie en internet,

Toch blijven we het massaal gebruiken omdat het erg gemakkelijk is,

De tarieven hadden eigenlijk al lang het zelfde niveau moeten hebben als de ouderwetse vaste telefoon, de ontwikkelingskosten zijn al lang en breed terug verdiend, evenals alle vernieuwingen zoals internet via GPRS of HDSPA e.d.

De nieuwe GSM telefoons kosten de providers bijna niets, en worden in de massa ingekocht door de providers, mede ook oorzaak met evt. garantie- en reparatieproblemen,

De provider ziet je liever bellen of internetten!, garantiekwesties worden vaak afgewimpeld op "vocht in de telefoon!, m.a.w. koop maar een nieuwe!, dan is de provider van de kwestie af!,

Het is echt goudgeld voor de telecom providers, want de klant is toch onverzadigbaar als het op mobiele telefonie en internet aankomt,

Vette winst dus!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@ Citybug: Voor het unlocken van toestellen die door UPC Mobile zijn geleverd worden geen kosten berekend. Je dient hiervoor wel contact op te nemen met UPC Mobile.

Gesloten