LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc telefonie ergernis

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben geneigd om het maar gewoon op te zeggen zodat ik er vanaf ben. Maar ik wil me niet 'gewonnen' geven. En ik denk nog steeds dat het een mooie deal is, als hij eenmaal werkt.

en straks weer komen zeuren dat je heel vaak storing hebt??????????????????????????????????????? :?

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door katja »

Voor mijn verhuizing heeft alles altijd prima gewerkt.
Maar nu gaat er toch ook een aangetekende brief de deur uit!!!

Overigens bellen m'n ouders sinds kort ook via UPC en ook dat gaat probleemloos. Het is dus niet altijd drama bij UPC (maar bij mij nu wel)

Gast

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Gast »

Fijn Katja dan kun jij gratis bellen bij je ouders.

sannepan
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 apr 2005 21:23

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door sannepan »

Goh Gast,

Heb je nu niets anders te doen dan mensen te bokken?
Ik kan me deze reacties best voorstellen.
Als die er namelijk niet waren, had UPC allang niet meer bestaan.
Maar er zijn gewoon nog steeds mensen die UPC het voordeel van de twijfel geven.
Het lijkt me beter om die mensen te waarschuwen en als het helaas te laat is om te waarschuwen, kun je ze toch beter helpen?

Sannepan

tassie78
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mei 2005 21:28

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door tassie78 »

ja sannepan ben ik het helemaal mee eens je kunt elkaar beter helpen dan afbekken, maar volgens mij vinden veel mensen op dit forum het leuker om mensen af te bekken of om onzin om het forum te zetten dan elkaar te helpen!!!

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door katja »

Inmiddels is de aangetekende brief de deur uit. Nu maar eens kijken of ik daar iets op te horen krijg.
Ook via het feed-back-formulier op internet had ik een klacht ingediend, en kreeg het volgende antwoord. Daar kun je echt wat mee....

Omdat uw probleem vrij complex van aard is neemt het oplossen hiervan langere tijd in beslag.
Uw storing is inmiddels al naar de afdeling doorgestuurd ter onderzoek. Zodra deze afdeling uw probleem heeft bekeken, wordt u hierover ingelicht.

Onze excuses voor het lang wachten.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

En zojuist UPC nog aan de telefoon gehad, en kreeg ik te horen dat mijn klacht sinds afgelopen dinsdag toch al bij de juiste afdeling ligt. Dat betekent dus, dat het 2,5 week bij de verkeerde afdeling heeft gelegen.... :evil:


Groeten
Katja

arnogerona

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door arnogerona »

Afgelopen week gebeld met UPC omdat ook ik de overstap misschien wil maken naar digitale telefonie via de kabel. Er werd mij door een medewerker van UPC gemeld dat de installatie makkelijk zelf gedaan kon worden. Gezien de reacties van andere gebruikers heb ik hier mijn twijfels over, ervaren installateurs maken er dus ook al een puinhoop van. Hebben anderen deze installatie zelf gedaan en werkt het dan wel??
Misschien dat ik toch maar afzie van deze aanbieding!

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door katja »

Het doorlussen van de kabel en het aansluiten van het modem lijkt me geen probleem om zelf te doen, daar heb je echt geen monteur voor nodig als je een beetje klusser bent. Ik vraag me alleen wel af of dat het wel kan, dat zelf aansluiten, want:
Maar om het daarna werkend te krijgen... dat is een heel ander verhaal. Het modem moet namelijk 'online' komen en alles in de 'UPC-centrale' moet natuurlijk ook nog kloppen.

Succes met het maken van je keuze!!

Gast

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Gast »

Als je wil overstappen naar upc wil ik je alleem maar zeggen:

BEZINT EER GIJ BEGINT !!!!!!!!!!!!!!!!

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

BLIJF WEG BIJ UPC MET AL WAT MOGELIJK IS!!!!

mojef

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door mojef »

ik wil graag reageren op alle klachten over de upc telefoon aansluiting.
Doordat hun in februari hun systeem "geupdate"hebben, zit ik dus al 3 maanden in de ellende, waarin ik zeker wel 1 week telefoon heb gehad.
Het internet stond op mijn naam en de telefoon op naam van mijn vriend, dat was volgens het "geupdate" systeem moeilijk te begrijpen dus heb ik aangegeven dat alles op naam van mijn vriend kon komen, dus internet op mijn naam eraf en op zijn naam opnieuw contract!!.. Niet moeilijk zou je zeggen toch? Ja dus wel....... Telefonie op naam van mijn vriend beeindigd, internet op mijn naam beeindigd, nieuwe op naam van mijn vriend opgemaakt, en telefonie op mijn naam!!!!!! KNAP HOOR!!!!
Gebeld,blablabla, zouden het in orde maken, ben nu 3 maanden verder en heb nog niks!!! Alleen internet is goed.Betaal ook wel niets dus dat scheelt, maar niemand weet wat er aan de hand is. Nu is alles dus naar een baas van een afdeling gestuurd, jaja ben benieuwd wat dat uitmaakt. Eigenlijk moet ik met alles kappen ,maarja ik wil toch wel eerst alles geregeld en teruggestort krijgen qua geld!!!!!!!!!!

Jeanette Marijs

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Jeanette Marijs »

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben zeer tevreden over UPC, ik heb internet, televisie en telefonie van UPC en nooiit storing of verkeerde rekeningen!

Kortom ik ben zeer tevreden over UPC.

hoe nu verder

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door hoe nu verder »

02-06-2005

Hoi allemaal


Ook wij hebben sinds 2 maanden telefoon van upc dit had nooit moeten doen.
maar ja ze kunnen zo mooi praten.
onze lijn wordt onder een gesprek onderbroken zodat je er geen touw meer aan vast kunt knopen.
Of je bent in gesprek terwijl dit helemaal niet zo is of de telefoon doet het helemaal niet meer.
Ik heb meerdere malen met upc gebeld en gemail maar dit helpt allemaal niet ze zeggen maar zo dat er bij hun in het sisteem niets te zien is . Wat kunnen wij hier aan doen ze zeggen maar zo je zit vast aan het contract maar wil dolgraag terug naar kpn.

groetjes radeloos :?

pietje001
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:05

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door pietje001 »

ook ik ben erin getuind, vanaf 13 december 2004 digitale telefonie zeker elke week minstens 1 keer geen telefoon. "schakel uw modem nog eens uit en weer aan meneer". hopelijk helpt radar ons verder

mama-jennie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:23

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door mama-jennie »

Ook ik ben natuurlijk al regelmatig gebeld door de UPC of ik telfonie via hun wil doen.
Op aanraden van een kennis van mij (die zelf bij de UPC werkt) heb ik het tot nu toe niet gedaan. Hij had het zelf ook geprobeerd en het was een ramp.

Maar tussen alle negatieve berichten lees ik toch ook wel een paar die het wel goed doen.
Ligt dat misschien aan de regio waar deze mensen wonen.
Misschien kunnen de mensen gelijk vertellen in welke regio ze wonen en of het daar wel of niet goed werkt.

Volgens alle berichten van UPC moet het toch wel veel geld schelen, dus toch wel iets om over na te denken (zeker met 4 dochters in the house).

pietje001
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:05

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door pietje001 »

is een goede opmerking over die regio's. ik ben van regio eindhoven

mama-jennie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:23

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door mama-jennie »

ja maar pietje, het zou ook fijn zijn wanneer je er gelijk bijzegt of je een goede of een slechte verbinding hebt van de upc.
maar in ieder geval bedankt dat je reageerde

pietje001
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:05

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door pietje001 »

zie mijn vorige bericht, telefonie een ramp, internet nagenoeg geen problemen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door agro »

Maar tussen alle negatieve berichten lees ik toch ook wel een paar die het wel goed doen.
Die worden zeer waarschijnlijk gepost door upc medewerkers, krijgen ze tenminste ook enige positieve meldingen.

mama-jennie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:23

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door mama-jennie »

dat klinkt wel HEEL erg negatief, ik sta gewoon open voor alle meningen

Nwankwo
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2005 21:51

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Nwankwo »

Hallo iedereen,

Ook wij zitten er over te denken om in onze nieuwe woning te kiezen voor 'UPC 3 in 1'. Maar hier op het forum staan alleen maar negatieve reacties. Heeft er iemand ook positieve berichten over dit product????

MVG

Fam.Teunissen
omgeving Arnhem

Gesloten