LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc telefonie ergernis

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Mijn ervaring (8 kaar klant) zijn louter positief, zo ook van mijn ouders, zus, beide buren en een aantal vrienden van mij die ook Chello hebben vanaf het eerste moment. :D

Je kunt met een gerust hart je voornemen uitvoeren. :P

Laat je alsjeblieft niet afleiden door een aantal gefrustreerde malloten, die waarschijnlijk door wanbetalen, onkundig en asociaal gedrag problemen zeggen te hebben met UPC. Ik durf te wedden dat zij die zelf hebben veroorzaakt. Ze trekken alles uit de kast en zoals je ziet op ieder topic moeten zij reageren op iedere andere (positieve) posting. Ze doen dit dagelijks. :twisted: Zie het maar als verveling of gestoord gedrag.

Nee, ik werk niet bij UPC, maar houdt wel van objectiviteit. Er zijn ongetwijfeld klanten met problemen zeker, maar zeker ook meer dan 2 miljoen klanten die al jaren ZONDER problemen diensten afnemen van UPC! :lol:

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door hoffie »

Mischa je reageerd alleen op UPC onderdelen, alleen maar positief, er bestaat op de wereld geen beter bedrijf dan UPC, en nog steeds blijf je volhouden dat je niet voor UPC werkt...... :s

Is dat zinnetje door je baas verzonnen?? want die zie ik wel vaker langskomen.....
Misschien ff de baas vragen naar nieuw zinnetje?????

Har

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Har »

Hoffie neem een tas koffie' :oops:

Wat neuzel je nog over UPC, ben tevreden wat je nu hebt en kat de zeer tevreden UPC gebruikers niet voortdurend af.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door agro »

Toch wel frapant dat het upc gespuis nu extra actief is geworden op deze site.
Och arme degenen die de zogenaamde helpdesk moeten bellen nu die staan natuurlijk nu weer in ellelange rijen geparkeerd.
Maar ja upc is toch zo een goed bedrijf, is wel de mop van het jaar :D

Rob Dekker
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 dec 2004 17:16

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Rob Dekker »

Mijn moeder is van de week ook lastig gevallen door UPC en heeft ja gezegd :evil:
Ik laat haar snel die troep afzeggen en ze zoeken het maar uit,afbellen zal wel niet lukken,ik zorg gewoon dat ze die zooi niet aanneemt!
Rotzakken,bejaarden lastig vallen :cry:

M. Knauf
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 aug 2006 15:07

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door M. Knauf »

Het is toch wel een walgelijk bedrijf waar ik werk, dat UPC... Oeps, dat mocht ik nou niet zeggen van de baas.
UPC Rules, dat was het toch? Stijlloos van me hoor!!!

koekjeerbij
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2006 07:42

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door koekjeerbij »

neem gewoon internetplus bellen kpn geen gezeur nooit eruit of storing daar kan upc hoop van leren

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Chief »

Internet Chello al 3 jaar werkt prima, digatale tv....UPC ik zie het verschil niet zo, telefoon Upc in één woord perfect.
Buren 3 deuren verder hebben ook geen problemen.

Spijkenisse. Zuid-Holland

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door agro »

Het zegt meer dan voldoende dat zelfs de meest fanatieke upc aanhang is overgestapt naar kpn, wat heb je nog meer voor bewijs nodig, kijk eens naar de posts van Mischa0320, kan je zien hoe fanataiek upc door hem/haar wordt verdedigd, en welke een fantastische "service" deze club verleend en welk een uitmuntende prijs kwaliteitsverhouding door deze persoon aan upc wordt toebedeeld, en dan toch de overstap naar kpn, wat heb je nog meer nodig voor je beslissing?

En zie dan onderstaande post:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Lau10 »

dit jaar zijn er al meer dan 300.000 telefonieklanten bij KPN verdwenen, bron ANP, waarom stappen zoveel klanten over ??.

De rechter heeft KPN in het ongelijk gesteld ten aanzien van de procedure om het overstappen schriftelijk te moeten regelen.

E-mail telefoon etc is door de rechter geaccepteerd als berichtgeving, dit is de nekslag voor de KPN, UPC is de lachende derden. :D

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door hoffie »

zoveel mensen tegenwoordig zonder telefoon?

petron
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2009 17:42

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door petron »

Na diverse jaren probleemloos gebruik te hebben gemaakt van upc telefonie met een tellabs modem, beginnen nu dus echte problemen te komen. Na een fiks onweersbui op 3 juli 2009 is mijn tellabs modem stuk gegaan. Voordeel is dat ik nog een modem heb voor mijn internet welke geschikt is voor telefonie. Je zou zeggen dat ze dit zo over kunnen zetten bij UPC.

Maar niets is minder waar, UPC ziet mij niet voor vol aan, denkt dat ik niet kan zien dat het modem werkelijk stuk is, zij willen dus eerst een monteur langs sturen, echter hier moet ik dan wel ruim 2 weken op wachten. tot die tijd heb ik dan geen telefoon....

Ik heb veel mensen geholpen met hun internet aansluiting en telefonie aansluiting van UPC, ik wordt direct herkend bij de UPC winkel in Arnhem. Ik zal na de laatste ervaring dit nooit meer doen, ik ondervind nu zelf de UPC ellende.

Hierbij wil ik dan ook mijn spijt betuigen dat ik andere mensen heb aangeraden om diverse diensten van UPC af te nemen. Het is leuk als het goed gaat, maar dit weegt niet op tegen de problemen die onstaan als het onverhoopt niet werkt.

Misschien kan ik een deel goed maken door nu toch echt iedereen af te raden om zaken te doen met upc. gelukkig komen er meer partijen op de markt.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@petron

Een telefoniestoring zou inderdaad sneller opgelost moeten worden. We willen graag kijken of we dit alsnog snel voor je kunnen oplossen.

Zou je je gegevens eens willen mailen naar [email protected]?

met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

petron
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2009 17:42

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door petron »

Vandaag is de monteur geweest en netjes volgens afspraak.
Hij heeft mijn tellabs modem verwijderd en alles weer doorgemeten en vakkundig aangesloten.

Het was een planhold monteur, zeer vakkundig en kijkt verder dan in eerste instantie nodig was. goede service dus van planhold en in dit geval ook van UPC. Nu afwachten of de telefoon ook weer gaat werken.

petron
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2009 17:42

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door petron »

Na ruim 10 dagen zonder telefoon, werkt alles nu weer.
de "Swap"is goed uitgevoerd.

petron
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2009 17:42

Re: upc telefonie ergernis

Ongelezen bericht door petron »

petron schreef:Na ruim 10 dagen zonder telefoon, werkt alles nu weer.
de "Swap"is goed uitgevoerd.
Helaas zo simpel was het niet, nadat mijn telefonie was overgezet op mijn internet modem, vaker geen telefoon dan wel, ook mijn internet ligt er regelmatig uit.

In totaal 20 keer contact opgenomen met UPC helpdesk, de 20e keer weer 15 minuten wachttijd, nu toch maar voor optie 3 gekozen, opzeggen abonnement.

Ik heb voor meerdere mensen UPC telefonie en internet aan mogen sluiten, de UPC winkel in Arnhem herkent mij bij binnenkomen, dit zal echter niet meer voorkomen, ik heb mijn Internet, telefonie en digitale tv opgezegd, ik ben er helemaal klaar mee.

Ik moet toegeven dat ik bijna 15 jaar zonder problemen trouwe klant ben geweest bij UPC, echter nu de problemen komen zijn ze helaas onoplosbaar !
Het kan dus erg lang goedgaan, en ik gun dit ook iedereen, alleen als het fout gaat is er maar een oplossing.... weggaan.

Ik heb ervoor gekozen mijn geld in te wisselen voor de diensten van UPC, de diensten worden niet geleverd, ik kan dan wel mijn geld terug krijgen voor het abonnement maar dat was niet mijn bedoeling. Ik wou graag betalen voor de diensten, alleen heb ik de afgelopen maanden naar de diensten kunnen fluiten...

Gesloten