LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC telefonie: Haperende verbinding

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
student538

UPC telefonie: Haperende verbinding

Ongelezen bericht door student538 »

Wanneer ik aan het bellen ben en op dat zelfde moment iemand anders een internet pagina oproep (en aan het laden is) kan ik niet meer bellen. Ik heb dan een verbinding waarin ik en die ander met wie ik bel mij als puzzelstukjes hoort. Hetzelfde effect treedt op als je aan het downloaden bent. Dit effect treedt ook op als ik 2 mensen tegelijkertijd bel (drie gesprek) UPC gaf aan dat ik de modem 1 minuut van de stroom moest halen, maar dit is niet tot een passende oplossing gekomen. Als UPC bij mij langs komt en het zou aan mijn apparatuur liggen moet ik geld betalen aan UPC....

Hierover UPC een mail verstuurd, hun antwoord luidt:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Onze excuses voor het ongemak. Hetgeen u voorstelt om de spraak een hogere prioriteit te geven is technisch niet mogelijk.

Wie heeft meer zulke storing als deze?
Het probleem wat u hier aangeeft is ook niet op te lossen door een antwoord via dit formulier.
Naar aanleiding van uw bericht verzoeken wij u daarom vriendelijk telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk.

Onze medewerker kan dan door middel van een aantal gerichte vragen een analyse doen en u een oplossing aanbieden.
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zondag van 08:00 tot 22:00 uur op telefoonnummer 0900-1580 (€ 0,10 per minuut). Onze bereikbaarheid is het beste tussen 10:00 en 12:00 uur 's ochtends en 13:30 en 16:30 uur 's middags. Voor meer informatie kunt u ook terecht op <http://www.upc.nl>.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Jammer genoeg kunnen zij het niet oplossen en zul je hun 0900 nummer voor 10 cent per minuut moeten bellen. Ik zou graag willen voorstellen dat UPC een gratis nummer ter beschikking stelt voor storingen wat ligt aan UPC. Of dat de kosten vergoed gaan worden als de klant gelijk heeft dat de storing niet bij de klant ligt maar bij UPC.

Voorheen had ik een verbinding dat niet via internet ging (modem) toen had ik altijd een perfecte verbinding bij UPC.

antileugens

Re: UPC telefonie: Haperende verbinding

Ongelezen bericht door antileugens »

Het nummer achter het 0900 nummer van UPC is 0575 844000

Wassily-UPC

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste student538,

De diensten UPC Internet en UPC Telefonie zouden normaal gesproken probleemloos naast elkaar te gebruiken moeten zijn.

Mocht het probleem nog niet zijn opgelost dan wil ik graag kijken wat ik voor je kan doen. Zou je je gegevens in dat geval willen mailen naar [email protected], onder vermelding van het probleem en 'reactie Tros Radar forum'? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare Team

student538

Hartelijk dank, ik heb u de benodigde gegevens toegestuurd. Zodra er voor een passende 0plossing is gezorgd zal ik het hier vermelden.

student538

Maandag is er een monteur langs geweest om het probleem te verhelpen. Bedankt voor de hulp UPC!

Gesloten