LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kwaad

UPC telefonie

Ongelezen bericht door Kwaad »

Ook ik heb veel problemen met het opzeggen gehad en nog steeds. Vorig jaar ben ik verhuisd en heb netjes op tijd mijn abbonement bij UPC opgezegd. Er kwam geen reactie, dus heb ik maar eens gebeld. Mijn brief had UPC niet ontvangen, dus ik moest nog maar een brief sturen. Weer geen reactie. Na meerdere keren bellen met de "klantenservice" vergaten ze me in de wacht te zetten en ving ik een gesprek op tussen 2 medewerkers. Daar hoorde ik dat brieven m.b.t beëindiging van abbonementen gewoon in de prullenbak belanden, omdat ze de mankracht niet hebben om alle opzeggingen te behandelen. Wat raar dat er zoveel mensen van hun abonenment van UPC afwillen. Dat was voor mij de reden om mijn rekening te blokkeren. Ik heb nog wel een poging gedaan om een afspraak met ze te maken voor het ophalen van het modem, maar dat lukt UPC niet meer voor mijn verhuizing. Ze hebben er 5 weken de tijd voor gehad, maar het kon pas na mijn verhuisdatum. Ik was niet meer in de gelegenheid om in de oude woning aanwezig te zijn, dus het modem is niet opgehaald. Na mijn verhuizing heb ik niks meer gehoord.

Nu, bijna een jaar later, krijg een brief van een gerechtsdeurwaarder. Of ik binnen 5 dagen €718,- wil betalen. Dat doe ik dus niet. Ik wacht nu de reactie wel af. Ik ben blij dat ik nu buiten het servicegebied van UPC woon.

P.L Zijderveld

Re: UPC telefonie

Ongelezen bericht door P.L Zijderveld »

Wij zijn in september benaderd om over te stappen upc telefonie wij hadden een voorwaarde dat we met adsl van zonnet konden blijven internetten tot 3 keer toe zeiden ze dat het kon, dus niet ik heb me weer aangemeld bij kpn dat gebuurde 24 november. Internet moest weer aangesloten worden de kosten mijn abonnement geld werd automatich van zonnet van mijn rekening gehaald Wij zijn pas 21 januari weer terug biij zonnet UPC heb 7 december contact gezocht met ons zouden mij 70 euro aansluitkosten voor internetaansluiting en aansluiting kpn vergoeden ik wilde nog het verloren geld terug die afgeschreven werd door zonnet ik zou terug gebeld worden. Nu 25 januari tot op heden niks gehoord heb 3 klachten brieven gestuurd en een email Ik ben ook zeer boos op UPC ik ksn de naam niet meer horen of zien :twisted: :twisted: :twisted:

Radar
Site Admin

Re: UPC telefonie

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en kunt u op het volgende adres vinden:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=12296

TROS Radar Internetredactie

Gesloten