LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC telefonie
UPC telefonie
Na zeer onaangenaam verrast te zijn door een hoge nota van 277 euro in december gelijk gebeld met UPC om een specificatie te verkrijgen. Uit deze specificatie bleek dat het grotendeels 0906-nummers waren die gebeld zou moeten zijn. Aangezien ik reeds eerder slechte ervaringen heb gehad met KPN met dit soort nota's (en dit met succes overigens teruggedraaid zag worden), UPC verzocht om dit soort nummers te blokkeren per 23 december. Mij werd wel een pincode verschaft om dit soort nummers toch te kunnen bellen. Helaas heb ik de grote fout gemaakt om dit niet middels een brief te laten bevestigen. Na de specificatie nauwkeurig te hebben bekeken, UPC teruggeschreven met de mededeling dat er een aantal tijdstippen op stonden waarop absoluut niet gebeld kon zijn. Helaas gold dat niet voor alle tijdstippen. Aangezien ik absoluut geen reactie kreeg (behoorlijk onbeschoft overigens) maar wel een herinnering maar weer gebeld met UPC. Reactie: spijtig voor u maar het modem maakt geen fouten met registreren: u moet betalen. Als klap op de vuurpijl kreeg ik januari 2005 weer een hoge nota. Nu wel verzocht om schriftelijk een bevestiging van de blokkering te krijgen en maar gevraagd om een betalingsregeling omdat mijn rechtsbijstandverzekering mij vertelde dat ik te weinig bewijs had. UPC vertelde mij dat dit niet schriftelijk mogelijk was (bizar in 2005), alleen per email. Al met al zou ik iedereen willen adviseren nooit en ik zeg het met klem, nooit met UPC in zee te gaan. Het blijft een verschrikkelijk onbetrouwbaar bedrijf plus dat er nog steeds na 3 maanden regelmatig storingen zijn op het telefoonnetwerk.
Re: UPC telefonie
ik heb nergens last van, belt prima bij UPC, maar ik krijg er maar geen 2e toestel op aan gesloten,
nieuwe kabels genomen, andere tel. stekkers, maar ik krijg er maar geen signaal door, zodat ik ook boven gebeld kan worden (of zelf bellen)
zou iemand mij eens kunnen vertellen wat ik verkeerd doe ?
(telefoon werkt wel als er 1 foon is aan gesloten)
nieuwe kabels genomen, andere tel. stekkers, maar ik krijg er maar geen signaal door, zodat ik ook boven gebeld kan worden (of zelf bellen)
zou iemand mij eens kunnen vertellen wat ik verkeerd doe ?
(telefoon werkt wel als er 1 foon is aan gesloten)
Re: UPC telefonie
Wat je verkeerd doet is niet zo moeilijk.
Je bent aangesloten bij upc dat is je fout.
Ga terug naar KPN en je bent van alle sores verlost.
Je bent aangesloten bij upc dat is je fout.
Ga terug naar KPN en je bent van alle sores verlost.
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 28 feb 2005 14:43
Re: UPC telefonie
UPC telefoniet dus....
Re: UPC telefonie
nou bedankt voor de tip, maar is nu te laat hahahaha
maar wat imoet ik nu doen, om dat daing te laten functioneren ?
maar wat imoet ik nu doen, om dat daing te laten functioneren ?
Re: UPC telefonie
Bellen met de directie (dus niet met die klantenservice) hr Zellenrath o.a. indien u daar het telnr van wilt moet u dat laten weten!
Re: UPC telefonie
Ja, ik wil het wel hebben maar als ik m'n e-mail hier bekend maak heb ik morgen honderden e-mails binnnen van anderen die het dan weer van mij willen weten.
Probeer het maar gewoon bij dit forum.
Kees
Probeer het maar gewoon bij dit forum.
Kees
Re: UPC telefonie
nou ik heb internet gehad via upc kan zeggen je ligt er steeds uit van wegen storingen en hun hebben nergens last van ligt altijd aan je kabel en nooit aan de modem nou die kan dus ook kapot gaan en dat was het geval bij ons nou na erg langs bellen en kwaad worden hebben we een andere modem gehad en ja hoor die werkte ook niet naar behoren ik wil nooit meer het word of produkten upc in mijn huis.
als je het contract beeindigd moet je erg op letten op je nota want ze willen nog weleens door rekenen terwijl je allang geen internet heb via hun en dan is het erg moeilijk voor upc om het terug draaien want de deurwaarder staat binnen no time voor de deur en als je het uitlegt dan zeggen die mannen moet je hun bellen want wij krijgen opdracht.
dus upc komt nooit meer in ons huis.
KPN is perfect het werk service is goed helpen je tot het allemaal werkt en als het niet werkt komen ze erg snel langs om het te verhelpen .
Re: UPC telefonie
Beste Allen en m.n. Nodapama;
Nodapama; ik zit hier met hetzelfde probleem. Exact hoe je het beschrijft; heb ik het ook. Ik kreeg een nota van € 368,=. Ik heb gekeken naar waar het naar toe gebeld was en ik moest toezien dat ik naar 95% van alle telefoontjes die op de gespecificeerde nota, die ik aangevraagd had, niet gebeld had. Ze kenden mijn naam geeneens van de mensen die ik zou hebben gebeld. Wel hoorde ik elke keer een klik wanneer ik in het weekend wilde bellen. Daarna kon ik niet meer telefoneren alsof het afgesloten was. Dan konden zij aan de slag. Een vriendin van me zei me, dat er dan intern gebeld word via mijn telefoon IP adres vanuit UPC. Ze kon nog weleens gelijk hebben, want die kinderziektes zijn er zeker nog niet uit. Ik ben netwerkbeheerder, dus ik heb het modem meegenomen naar mijn werk en hem even gemonitoord. Zo lek als een zeef. Immers ondanks het feit, dat ze zeiden, dat een IP adres (want Priority Telecom werkt ook met de telefoon op IP adressen net als bij internet) nooit misbruikt kan worden door anderen; verdenk ik ervan dat medewerkers binnen het bedrijf van UPC misbruik maken van het IP adres van klanten om zo gratis en op andermans kosten te kunnen telefoneren. Die Arris modems zijn zo lek als een zeef.
Daarom collect ik iedereen die daar problemen mee heeft. Dus wie ook problemen daarmee heeft kan me bellen. 0618696504 en je krijgt Jan Prins aan de telefoon. Ik hoop dat die lijn blauw staat van de telefoontjes om zo daar actie tegen te ondernemen.
Net als NodaPama; heb ik ook die 0906 0900 nummers en de 06 nummers met een pincode laten afsluiten. Ik heb een gespecialiseerde nota aangevraagd en gekregen en ik kon wegstrepen wat ik al dan niet gebeld heb. Het deugt echt voor geen meter en de klant is daar de gedupeerde door en worden voor de kosten gesteld.
Even daarom een tip:
Volg dan de volgende procedures uit in de communicatieve sfeer:
Bel de storingsdienst eerst.
Bel daarna de administratie op werkdagen. 0900-1580 (en neem de tijd op dat je met hen belt en de tijdstip, zodat je die kosten bij hun in rekening kan brengen).
Verder wanneer je afgeklikt bent geweest en ineens niet meer kan bellen, dan moet je degene die je belt en een hoop gekraak hoort dan naar UPC laten bellen voor de bevestiging, dat die vriend of vriendin weggeklikt is geweest.
De administratie zal zeggen dat er niets met het modem aan de hand is. Jammer voor hun want ik heb die Arrismodems doorgemonitoord en ze lekken allemaal als een zeef en je internet die je eraan gekoppeld hebt loopt 30% trager. Dus, dan moet de administratie maar schikken. Je hoeft alleen maar te bellen naar de administratie 0900-1580 optie 4 en dan kom je bij de administratie. Ik heb een heel gesprek gehad met een zekere Willem Stobbe, die naam heb ik genoteerd en ik denk dat dit een punt zou kunnen zijn voor Radar en Kassa als punt van aandacht, want dit deugt echt niet. Dus in de uitzending daarmee!! Zowel bij Kassa als bij Radar.
Ik zou alle klachten die men heeft omtrent dit maar aan de storingsdienst mededelen en dat ze eens eerst allemaal moeten kijken of een betere modem geen optie is. Ze willen je best helpen aan de andere kant, maar dan zie ik me genoodzaakt dat ik zo voor de rechter beland en die doet helemaal niets en geven UPC gelijk. En de klant kan de kosten betalen, die hij dus NIET heeft gemaakt.
Dus bel me gerust; hoe meer zielen hoe betere aanpak en dus hoe meer vreugde, want dan moeten ze er wel wat aan doen.
Ik stel ook een e-mailadres ter beschikking:
[email protected].
Ik hoop dat er zoveel mogelijk mensen me mailen en bellen. Liever mailen want dan staat het zwart op wit.
Ik hoor de gedupeerde wel!!
Succes allen en hou vol!!
Groet,
Jan Prins.
Nodapama; ik zit hier met hetzelfde probleem. Exact hoe je het beschrijft; heb ik het ook. Ik kreeg een nota van € 368,=. Ik heb gekeken naar waar het naar toe gebeld was en ik moest toezien dat ik naar 95% van alle telefoontjes die op de gespecificeerde nota, die ik aangevraagd had, niet gebeld had. Ze kenden mijn naam geeneens van de mensen die ik zou hebben gebeld. Wel hoorde ik elke keer een klik wanneer ik in het weekend wilde bellen. Daarna kon ik niet meer telefoneren alsof het afgesloten was. Dan konden zij aan de slag. Een vriendin van me zei me, dat er dan intern gebeld word via mijn telefoon IP adres vanuit UPC. Ze kon nog weleens gelijk hebben, want die kinderziektes zijn er zeker nog niet uit. Ik ben netwerkbeheerder, dus ik heb het modem meegenomen naar mijn werk en hem even gemonitoord. Zo lek als een zeef. Immers ondanks het feit, dat ze zeiden, dat een IP adres (want Priority Telecom werkt ook met de telefoon op IP adressen net als bij internet) nooit misbruikt kan worden door anderen; verdenk ik ervan dat medewerkers binnen het bedrijf van UPC misbruik maken van het IP adres van klanten om zo gratis en op andermans kosten te kunnen telefoneren. Die Arris modems zijn zo lek als een zeef.
Daarom collect ik iedereen die daar problemen mee heeft. Dus wie ook problemen daarmee heeft kan me bellen. 0618696504 en je krijgt Jan Prins aan de telefoon. Ik hoop dat die lijn blauw staat van de telefoontjes om zo daar actie tegen te ondernemen.
Net als NodaPama; heb ik ook die 0906 0900 nummers en de 06 nummers met een pincode laten afsluiten. Ik heb een gespecialiseerde nota aangevraagd en gekregen en ik kon wegstrepen wat ik al dan niet gebeld heb. Het deugt echt voor geen meter en de klant is daar de gedupeerde door en worden voor de kosten gesteld.
Even daarom een tip:
Volg dan de volgende procedures uit in de communicatieve sfeer:
Bel de storingsdienst eerst.
Bel daarna de administratie op werkdagen. 0900-1580 (en neem de tijd op dat je met hen belt en de tijdstip, zodat je die kosten bij hun in rekening kan brengen).
Verder wanneer je afgeklikt bent geweest en ineens niet meer kan bellen, dan moet je degene die je belt en een hoop gekraak hoort dan naar UPC laten bellen voor de bevestiging, dat die vriend of vriendin weggeklikt is geweest.
De administratie zal zeggen dat er niets met het modem aan de hand is. Jammer voor hun want ik heb die Arrismodems doorgemonitoord en ze lekken allemaal als een zeef en je internet die je eraan gekoppeld hebt loopt 30% trager. Dus, dan moet de administratie maar schikken. Je hoeft alleen maar te bellen naar de administratie 0900-1580 optie 4 en dan kom je bij de administratie. Ik heb een heel gesprek gehad met een zekere Willem Stobbe, die naam heb ik genoteerd en ik denk dat dit een punt zou kunnen zijn voor Radar en Kassa als punt van aandacht, want dit deugt echt niet. Dus in de uitzending daarmee!! Zowel bij Kassa als bij Radar.
Ik zou alle klachten die men heeft omtrent dit maar aan de storingsdienst mededelen en dat ze eens eerst allemaal moeten kijken of een betere modem geen optie is. Ze willen je best helpen aan de andere kant, maar dan zie ik me genoodzaakt dat ik zo voor de rechter beland en die doet helemaal niets en geven UPC gelijk. En de klant kan de kosten betalen, die hij dus NIET heeft gemaakt.
Dus bel me gerust; hoe meer zielen hoe betere aanpak en dus hoe meer vreugde, want dan moeten ze er wel wat aan doen.
Ik stel ook een e-mailadres ter beschikking:
[email protected].
Ik hoop dat er zoveel mogelijk mensen me mailen en bellen. Liever mailen want dan staat het zwart op wit.
Ik hoor de gedupeerde wel!!
Succes allen en hou vol!!
Groet,
Jan Prins.
-
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41
Re: UPC telefonie
Correctie e-mail: [email protected] is veranderd in [email protected]
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: UPC telefonie
Ik ben ook al jarenlang SUPERTEVREDEN over al mijn UPC produkten. Bijna al mijn vrienden, collega's en kenissen hebben ook alle UPC produkten tot VOLLE tevredenheid.
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Re: UPC telefonie
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
zoek zoek zoek, zie ik ergens de naam hoffie hier staan????????
Natuurlijk al je UPC collega's zijn supertevredenIk ben ook al jarenlang SUPERTEVREDEN over al mijn UPC produkten. Bijna al mijn vrienden, collega's en kenissen hebben ook alle UPC produkten tot VOLLE tevredenheid
Re: UPC telefonie
ik bel al enige tijd met upc en gelukkig zonder problemen.
MAAR NU:
ik adviseer een kennis upc te nemen, mijn ervaringen zijn naar wat ik er van verwacht.
Deze kennis neemt internet en telefonie en laat zich uitschrijven bij KPN door upc omdat ze haar telefoonnummer wil behouden. STOM STOM STOM. Want had ze dat nu niet gedaan dan had ze nog kunnen bellen.
Wat ging er allemaal mis:
Bij het bestellen:
- 3 keer fout gegaan voordat ze eindelijk had waar ze om gevraagd had
- 2 keer monteurafspraak, en .... niet geweest
- monteur komt legt alles aan en niets werkt terwijl je mag verwachten dat het allemaal werkend achter wordt gelaten
- eindelijk internet, telefoon doet het niet
- nu twee weken later, zij heeft geen verbinding, dus kan niet bellen en niet gebeld worden, een bandje verteld er is een storing probeer het later nog eens.
- als je soms verbinding hebt wordt je midden in het gesprek afgebroken, storing probeer het later nog eens.
- Ik bel voor haar met de helpdesk, na enkele keren het kluitje en het riet te hebben gehoord kan je wat meer want iedereen heeft een ander antwoord. Ja er zijn veel storingen die ze niet kunnen vinden, ze zijn er mee bezig, nee hoor alles is goed de modem staat on line tuut tuut tuut, eindelijk heeft een medewerker van de helpdesk mijn kennis gebeld en ......... jaaaaaaaaaa ook hij werd verbroken er is ene storing enz. het is te triest voor woorden en, hoewel ik persoonlijk dus wel tevreden ben (ik ben bij de KPN weggegaan omdat ze een storing in de lijn niet op konden lossen) is hoe met nieuwe klanten omgagaan wordt schrikbarend. Ik denk dat UPC het niet meer aan kan te groot en teveel, grootheidswaanzin.
Wat mij daarbij nog eens stoort is dat ik in de meeste gevallen een nutteloos persoon aan de telefoon krijg die je totaal niet helpt en je ook nog eens niet door wil verbinden met de 2e lijn de mensen die wel kennis zouden moeten hebben.
Tja en terug naar KPN in haar geval, moet je ook weer betalen de aansluitkosten.
Vele telefoontjes van mij, email van mij en haar en dat blijven we maar doen dus. Ik zal zeker op dit moment NIEMAND meer adviseren naar UPC te gaan voor een telefoondienst.
Ja werd ik laats benaderd of ik mobiel wil bellen via UPC, haaaaaahahahahahahahahaaaaaaaaaaahahahahaha
UPC = Uitermate Problematische Communicatie
MAAR NU:
ik adviseer een kennis upc te nemen, mijn ervaringen zijn naar wat ik er van verwacht.
Deze kennis neemt internet en telefonie en laat zich uitschrijven bij KPN door upc omdat ze haar telefoonnummer wil behouden. STOM STOM STOM. Want had ze dat nu niet gedaan dan had ze nog kunnen bellen.
Wat ging er allemaal mis:
Bij het bestellen:
- 3 keer fout gegaan voordat ze eindelijk had waar ze om gevraagd had
- 2 keer monteurafspraak, en .... niet geweest
- monteur komt legt alles aan en niets werkt terwijl je mag verwachten dat het allemaal werkend achter wordt gelaten
- eindelijk internet, telefoon doet het niet
- nu twee weken later, zij heeft geen verbinding, dus kan niet bellen en niet gebeld worden, een bandje verteld er is een storing probeer het later nog eens.
- als je soms verbinding hebt wordt je midden in het gesprek afgebroken, storing probeer het later nog eens.
- Ik bel voor haar met de helpdesk, na enkele keren het kluitje en het riet te hebben gehoord kan je wat meer want iedereen heeft een ander antwoord. Ja er zijn veel storingen die ze niet kunnen vinden, ze zijn er mee bezig, nee hoor alles is goed de modem staat on line tuut tuut tuut, eindelijk heeft een medewerker van de helpdesk mijn kennis gebeld en ......... jaaaaaaaaaa ook hij werd verbroken er is ene storing enz. het is te triest voor woorden en, hoewel ik persoonlijk dus wel tevreden ben (ik ben bij de KPN weggegaan omdat ze een storing in de lijn niet op konden lossen) is hoe met nieuwe klanten omgagaan wordt schrikbarend. Ik denk dat UPC het niet meer aan kan te groot en teveel, grootheidswaanzin.
Wat mij daarbij nog eens stoort is dat ik in de meeste gevallen een nutteloos persoon aan de telefoon krijg die je totaal niet helpt en je ook nog eens niet door wil verbinden met de 2e lijn de mensen die wel kennis zouden moeten hebben.
Tja en terug naar KPN in haar geval, moet je ook weer betalen de aansluitkosten.
Vele telefoontjes van mij, email van mij en haar en dat blijven we maar doen dus. Ik zal zeker op dit moment NIEMAND meer adviseren naar UPC te gaan voor een telefoondienst.
Ja werd ik laats benaderd of ik mobiel wil bellen via UPC, haaaaaahahahahahahahahaaaaaaaaaaahahahahaha
UPC = Uitermate Problematische Communicatie
Re: UPC telefonie
Alleen dit weekend al heb ik 15 uur geen internet en tot nu toe 41 uur geen telefoon.
En als dit de eerste keer zou zijn, tot daar aan toe.
Ik kan pas m.i.v. februari van mijn abonnement af.
En als dit de eerste keer zou zijn, tot daar aan toe.
Ik kan pas m.i.v. februari van mijn abonnement af.