Ja hoor dat mag.Geplaatst op 14 Dec 2007 15:54 door sloupnice
mag ik vragen waar om je de ptt er bij wil houden als je power chello en dan naar het pakket vraagt kreeg je foon er bij voor de dezelde prijs je spaart het aboment van de ptt uit en je moet vragen naar het nr behoud van je ptt nr hebben wij ook gedaan en werkt super waar zal je niet besparen op de pttt als het zo ook kan vriendelijke sloupnice
Ik belde giseteren om mijn huidige kabelinternet abonnement om te zetten naar een ander abonnement. Al jaren lang heb ik nog het classic (niet meer te verkrijgen) upc abonnement dat 49,95 p/mnd kost.
Ik wilde terug naar het Power. 40,95 p/mnd.
Toen ik dit aangaf begon de medewerker van UPC over het totaalpakket. Het totaalpakket bevat nml ook dat Poewer internetabonnment, met daarnaast dat onbeperkt bellen. En dat voor de maandelijkse prijs: 34,95.
Tja, zo is dit verhaal gisteren, totaal onverwacht, binnen enkele seconden aan het rollen geraakt. Ik wilde niet een dief van mijn portemonnaie zijn.
Het kwam dus van de UPC medewerker (hij attendeerde mij erop) en niet van mij.
Wat KPN betreft. Ach, ik ben nog wat van de oude stempel. Telefonie is voor mij KPN. Je weet wat je hebt.........
Maar als het bellen via de kabel geen problemen geeft dan zal ik mijn KPN uiteindelijk zeker opzeggen. Ik wil dan ook dat mijn KPN telnr. overgezet gaat worden naar mijn kabelbellerij, waarmee het door UPC aan mij toegekende telnr weer komt te vervallen.
Maar vooralleerst wil ik ze ze nog even naast elkaar hebben.