In september 2009 heb ik mij aangemeld voor een 3 in 1 pakket van Ziggo.
Van Ziggo kreeg ik de melding dat op het moment dat ik op de aansluiting van de KPN geen kiestoon meer had, mijn abonnement was overgezet naar Ziggo.
Dit klopte inderdaad, vanaf 2 oktober 2009 had ik geen kiestoon meer en sindsdien telefoneer en internet ik nu via de Ziggo aansluiting.
Desondanks blijft de KPN elke maand een bedrag van 30 euro afschrijven van mijn bankrekening.
Op 16 december heb ik de afdeling opzeggen van de KPN gebeld. Hier werd mij gezegd dat mijn pakket was gesloten. Ik moest mij maar richten tot de afdeling facturatie. Die heb ik gebeld. Een mevrouw deelde mij mee dat mijn pakket nog was geactiveerd en dat zij niets voor mij kon doen, ik moest maar de afdeling opzeggen opbellen. Opnieuw gebeld, andere mijnheer, maar kreeg hetzelfde antwoord en advies, ik moest toch echt bij de afdeling facturatie zijn. Dus nog maar eens de afdeling facturatie geprobeerd. Andere mevrouw, ook hier hetzelfde antwoord. De collega’s van de afdeling opzeggen hadden in het verkeerde systeem gekeken werd er nu gezegd. Ook vroeg men of ik een opzeggingsbevestiging had gehad. Nee, die had ik dus nooit gekregen.
Ondertussen even Ziggo gebeld. Hier werd mij verteld, nadat mijn aanmelding van september was bekeken, dat er een melding bij hen stond dat de KPN mijn opzegging had geblokkeerd.
Ik opnieuw de afdeling opzeggen gebeld. Nu kreeg ik een mijnheer aan de lijn die mij, nadat ik mijn verhaal voor de vijfde maal had verteld, meedeelde, dat hij een notitie zou maken voor een andere afdeling die dit zou afhandelen. Ik wacht wel af, maar heb weinig vertrouwen in hun administratie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van KPN naar Ziggo
Re: Van KPN naar Ziggo
Ziggo maakt enorme sprongen voorwaarts gratis helpdesk bellen voor alle abonnees met een 1-in-alles pakket nummer 1200
Snelheden 120/10mbits/sec
Snelheden 120/10mbits/sec