| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vanaf 2 jan overgestapt naar hollandsnieuwe,geen simkkaart
vanaf 2 jan overgestapt naar hollandsnieuwe,geen simkkaart
ben op 2 januari overgestapt naar van vodafone naar een 100% dochter Hollandsnieuwe, spijt als haren op mijn hoofd, 16 nov. contract aangegaan en betaald 17 nov nummerbehoud aangevraagd en gekregen, 2 jan gaat vodafone eraf en nu nog steeds geen simkaart ontvangen al 10x gemaild want bellen kun je ze niet maar ze kunnen mij ook niet bellen omdat ik nu al 4 weken niet te breiken ben omdat ik geen simkaart heb, zeer slechte klantenservice het eerste retourmailtje was we hebben een simkaart opgestuurd check uw gegevens, al die tijd stond er een vreemd telefoonnr bij mijn gegevens en toen was dat veranderd in mijn telefoonnr. op 8 jan. was ik het zat had al 4 mails gestuurd en bijna geen antwoorden gehad dus opgezegt krijg ik op 11 jan een mail terug met sorry we sturen een simkaart op en stond er bij mijn gegevens dat het nummergeporteerd zou worden dus het nr was nog steeds niet geporteerd naar hun na 40 dagen.
20 jan een klacht via klacht.nl ingedient krijg van de klantenservice het advies om mijn simkaart in een andere telefoon te proberen maar als je die niet eens hebt zoals ik in alle mails heb aangegeven. ik ben HN meer dan zat.
groeten Theo
20 jan een klacht via klacht.nl ingedient krijg van de klantenservice het advies om mijn simkaart in een andere telefoon te proberen maar als je die niet eens hebt zoals ik in alle mails heb aangegeven. ik ben HN meer dan zat.
groeten Theo
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: vanaf 2 jan overgestapt naar hollandsnieuwe,geen simkkaart
Beste Theo,
Zoals we je ook via klacht.nl aangegeven hebben ligt dit probleem bij het hoofdkantoor en moeten we van hen horen wat er mogelijk is in jouw geval. Zodra er hier een update op komt hoor je het direct.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Zoals we je ook via klacht.nl aangegeven hebben ligt dit probleem bij het hoofdkantoor en moeten we van hen horen wat er mogelijk is in jouw geval. Zodra er hier een update op komt hoor je het direct.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Vanaf november bij Hollandsnieuwe. Geld wordt afgeschreven maar beltegoed wordt niet bijgeschreven.
25 jan. is bedrag eraf gehaald, vandaag de 30e nog geen beltegoed.Bedrijf is niet te bereiken. Al meerdere mails in hun computerprogramma gezet, krijg je een automatisch bericht terug.Ik geef ze nog een dag en dan zet ik het stop.Ik kan nu al geen gebruik maken van mijn telefoon.
Je voelt je machteloos.
25 jan. is bedrag eraf gehaald, vandaag de 30e nog geen beltegoed.Bedrijf is niet te bereiken. Al meerdere mails in hun computerprogramma gezet, krijg je een automatisch bericht terug.Ik geef ze nog een dag en dan zet ik het stop.Ik kan nu al geen gebruik maken van mijn telefoon.
Je voelt je machteloos.
-
hollandsnieuwe
- verified
Beste Theo,
We hebben je telefoonnummer vrijgegeven, dit betekent dat we elke aanvraag voor nummerbehoud van andere providers op dit nummer momenteel goed zullen keuren. Je kunt dus een abonnement bij een andere provider aangaan en dan het nummer dat je nu bij ons gebruikt meenemen daar naartoe.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
We hebben je telefoonnummer vrijgegeven, dit betekent dat we elke aanvraag voor nummerbehoud van andere providers op dit nummer momenteel goed zullen keuren. Je kunt dus een abonnement bij een andere provider aangaan en dan het nummer dat je nu bij ons gebruikt meenemen daar naartoe.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
-
hollandsnieuwe
- verified
Beste Ekkietje,
Als je ons je gegevens in een privébericht stuurt, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Als je ons je gegevens in een privébericht stuurt, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe