LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaste telefoon UPC 9 cent per minuut (voordelig?)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gezondheid
Berichten: 1376
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Vaste telefoon UPC 9 cent per minuut (voordelig?)

Ongelezen bericht door gezondheid »

http://www.upc.nl/bellen/bellen/#meerin ... eligbellen

Voordelig bellen met UPC? Is dat wel zo? Je betaalt voor gesprek 9 eurocent per minuut met start tik van 10 cent. Je belt zonder abonnement met prepaid van GT Mobile?Lebara voor slechts 1 eurocent per minuut naar vaste nummers?!

Zie: http://www.bellen.com/mobiel/prepaid/ve ... fault.aspx

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: Vaste telefoon UPC 9 cent per minuut (voordelig?)

Ongelezen bericht door nongwill »

Het is kan zelfs nog duurder. Ik bel regelmatig naar Thailand voor 2 cent per minuut en voorheen was dat ook zo zonder enige verdere kosten. Nu met een nieuwe wet "Beleidsregels artikel 5 Besluit Interoperabiliteit" zou de kosten beperkt worden maar nu betaal je veel meer extra.
Ik kreeg een rekening met dubbele tarieven, een voor bellen met een 0900 nummer.
Dus 2 cent voor 0900 + 9 cent voor ziggo zonder dat ze er iets voor doen.

gezondheid
Berichten: 1376
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Vaste telefoon UPC 9 cent per minuut (voordelig?)

Ongelezen bericht door gezondheid »

Binnen Nederland belde je voor 2 cent per minuut en de Opta wilde goedkopere tarieven. Maar nu bel je voor 500% duurder.... Dit zijn weer de oudere tarieven toen KPN zowat nog monopolist was en de 16xx nummers in de jaren eind '90 in opkomst kwam.

nongwill
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2007 20:09

Re: Vaste telefoon UPC 9 cent per minuut (voordelig?)

Ongelezen bericht door nongwill »

Het lijkt misschien weinig, Tennis8, maar ik betaal nu boven het normale tarief 9 cent per minuut extra, dan kom ik, wanneer ik een maand naar Thailand heb belt op €19,04 normale kosten.
De extra kosten die er nu bovenop komen zijn €63,00. Dus dit ben ik meer kwijt dan voorheen.

Gesloten