Eind april bij T for Telecom een abonnement afgesloten, T-Mobile Flex 20 incl. een Nokia 6280. Al snel een reactie van T for Telecom dat alles binnen 5 werkdagen zou worden geleverd. Het meeste werd inderdaad binnen 5 dagen geleverd, behalve echter het Nokia toestel. Na 2 weken contact opgenomen met T for Telecom waar mijn toestel bleef. Men beloofde mij het toestel binnen 1 week alsnog te leveren. Men gaf als verklaring dat de verhuis naar een ander kantoorpand voor enige vertraging had gezorgd. Maar na 1 week dus nog geen GSM toestel. Na een week maar weer contact opgenomen met T for Telecom en wederom hetzelfde verhaal, ivm de verhuis naar een ander kantoorpand enige vertraging opgelopen, maar volgende week zal ik zeker het toestel ontvangen. We zijn inmiddels half juni en nog steeds geen GSM toestel !! Wel heb ik al twee maandtermijnen moeten betalen voor mijn GSM abonnement, maar ik kan er geen gebruik van maken aangezien T for Telecom het GSM toestel maar niet wilt leveren.
Inmiddels www.qshops.org ingeschakeld, maar heeft ook al geen effect.
Hebben meerdere klanten van T for Telecom deze ervaring of heb ik gewoon pech ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veel mis bij T for Telecom.
Re: Veel mis bij T for Telecom.
Ik vind dit echt pure onzin dat je hierdoor t for telecom een oor aan naait. Ik heb al jaren hele goed ervaringen bij dat bedrijf. Supergoede klanten service, ook via internet bestellingen. Mijn broertje heeft zijn toestel ook 2 maanden later gehad. Hij spaarde toch zijn bundels op met t mobile. Je betaald wel, maar je kan al je minuten nog gebruiken. En anders ga je op een normale manier vragen of er misschien iets mogelijk is. Ik vind het een goed bedrijf en veel vrienden van mij ook. Dus om nou meteen te zeggen dat t for telecom slecht is vind ik niet eerlijk.
Re: Veel mis bij T for Telecom.
Hoi flower ,vermoedelijk heb jij nooit weken hoeven wachten op je telefoon,en daar komt bij dat T for T .van alles beloofd en telkens deze beloftes niet nakomt,voor deze meneer is het dus een waardeloos bedrijf ,en dat jij wel tevreden bent is mooi,maar daar heeft deze klant weinig aan !