Altijd heb ik al T-Mobile als provider gehad. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad, altijd heb ik de service en de kosten prima gevonden.
Nu heb ik sinds kort een Blackberry abonnement afgesloten en sindsdien gaat het helemaal mis.
Ik heb echt belachelijk hoge rekeningen, die kunnen echt absoluut niet kloppen.
Hiervoor had ik een IPhone abonnement, hier heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Ik zou heel graag willen weten waar dit aan ligt. Zijn de kosten van een Blackberry stukken hoger dan een normaal abonnement of betaal ik extra voor dingen waar ik niks vanaf weet???
Ik ben hier echt absoluut niet blij mee, aangezien ik al een ontzettend hoog abonnement heb, een van de hoogste.
Nu komen de dubbele kosten er gewoon bij.
Het lijkt wel of ik gewoon alle kosten buiten mijn bundel betaal; bellen + internet.
Als dit zo doorgaat wil ik echt zo snel mogelijk van dit abonnement af!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veel te hoge rekeningen door Blackberry abonnement
-
Re: Veel te hoge rekeningen door Blackberry abonnement
Ik heb zelf ook een iPhone met abbo van T-Mobiel en daar zit standaard onbeperkt internet bij ( nu ja, Fair Use ). Bij de Blackberry is dat zo op hun website te zien niet het geval en moet je dat apart afsluiten. Onderstaande tekst staat bij alle Blackberrys.
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdo ... BlackBerryActie: sluit nu Instant E-Mail af voor slechts € 9,95 per maand. Onbeperkt internetten en e-mailen in Nederland was nog nooit zo voordelig! (voorwaarden)
Stuur die Canadese rotzooi terug naar Canada. Alleen stomme mensen gebruiken Blackberry. Ik heb ook gehoord dat je een Blackberry telefoon kon overnemen en op andermans kosten bellen.
Voor mij never nooit meer een Blackberry. En door die vervelend BIS koppeling die ze hebben moet je altijd meer betalen voor een internet abonnement voor je Blackberry.
Stelletje prutsers.
Voor mij never nooit meer een Blackberry. En door die vervelend BIS koppeling die ze hebben moet je altijd meer betalen voor een internet abonnement voor je Blackberry.
Stelletje prutsers.
Beste Merel,
Als je eens met bedragen en abbo voorbeeld komt,kunnen we er eens naar kijken.
Als je eens met bedragen en abbo voorbeeld komt,kunnen we er eens naar kijken.
En bedankt dat ik onder andere voor stom wordt uitgemaakt. Jij bent natuurlijk iemand die zelf een slechte ervaring heb gehad met BB en dus nu mensen afzeikt die het hebben, of je hebt iets van horen en zeggen, zoals een BB overnemenFiko1 schreef:Alleen stomme mensen gebruiken Blackberry.
Stelletje prutsers.
Heb je al contact opgenomen met je provider? De klantenservice kan samen met jou de facturen nakijken.
06 - 2400 1200
Openingstijden T-Mobile Klantenservice
T-Mobile Klantenservice is telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 tot 20.00 uur
Zaterdag: 09.00 tot 17.30 uur
06 - 2400 1200
Openingstijden T-Mobile Klantenservice
T-Mobile Klantenservice is telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 tot 20.00 uur
Zaterdag: 09.00 tot 17.30 uur