LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verdievoudiging T-Mobile sms tarief buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
enroc59

verdievoudiging T-Mobile sms tarief buitenland

Ongelezen bericht door enroc59 »

Tot zo'n 2 á 3 weken geleden berekende T-Mobile voor een sms naar het buitenland 7 cent. Tegenwoordig wordt voor dezelfde dienst maar liefst 23 cent berekend! Navraag bij de klanten"service" van T-Mobile leerde mij dat (volgens de medewerker) de tarieven altijd wel correct (23 cent) op hun site hadden gestaan maar dat T-Mobile foutief berekende (7 cent) en dat dit nu sedert kort was "rechtgetrokken". Op mijn opmerking dat hun tarief nu buiten alle proporties is tov hun concurrenten (bv. AH Mobiel standaard= 12ct/per sms, ongeacht binnenland/buitenland, tarief kan zelfs halveren!) wilde de medewerker niet ingaan, net zomin als op mijn opmerking dat het stijlloos is dat T-Mobile zomaar z'n tarieven met meer dan 300% verhoogt zonder hun klanten te informeren. Gefeliciteerd T-Mobile, jullie zijn weer een klant kwijt!

stofzuigertje

Re: verdievoudiging T-Mobile sms tarief buitenland

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kijk eens goed op hun website...
Standaard is het bellen 35 cent en 23 cent SMS...

Maar 7/24 kost maar 7 cent SMS en bellen ook goedkoper dus nu gelijk overzetten naar 7/24 tarief.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Klopt wel degelijk voor sms naar het buitenland. Wie is er dan de goedkoopste. Ik zit vlak bij de grens en sms ook regelmatig naar het buitenland en dat kost een fortuin maar is altijd nog goedkoper dan bellen.

Melissa392

Ongelezen bericht door Melissa392 »

ja dit klopt
ik heb een franse vriend en ik sms nu bijna 2 jaar met tmobile voor 7 cent per sms naar buitenland sinds vandaag is dit plots gewijzigd...

als ik dan opbel en ik dit zeg zegt mevrouw dat ik geluk heb gehad...
ik zeg op mijn buurt dat ze wel even hadden mogen informeren van te voren.
en dat ik de tarioefwijziging belachelijk vind.

ik ben net 18 jaar en verdien niet veel wan ik heb een opleiding waarbij ik niet werken kan en nu loop ik dan wel stage maar volgend jaar heb ik niet meer zekerheid van geld. 23 cent ik kan dit echt niet opleveren nergens is ook maar een goedkoper abbonement te vinden en ik kan wel huilen dus op mijn buurt.

ik vind het belachelijk dat het zo gebeurt is en goedkoper wordt het er niet op.

mijn kreet luid HELP!!!!!

melissa

Melissa392

ik heb 24/7 ook die is veranderd... dat is nu dus inmiddels 24/23 en bellen is zo bie zo duurder naar buitenland..

Melissa392

leuk om te horen.... ik heb vandaag 3 smsjes verstuurd raad eens wat niet aangekomen... ik bel t-mobile nogmaals op.. netjes behandelt word je niet!!!!!
als je dan alles verteld word er gezegd ja ja mevrouw dat ligt dan bij uw vriend...!
ik zeg hoezo dat dan.. ? ja dan woont ie waarschijnlijk of is ie op plekken waar moeilijk netwerk is op afgelegen plaatsen... dus ik zeg nee meneer dat kan niet hoij woont midden in parijs daar heb ik altijd en hij ook en overal netwerk... nee hoor parijs is een probleemstad qua netwerk zegt meneer.. ik zeg tegen dioe meneer : mhh raar iedereen heeft daar altijd de beste netwerk.. mener zegt ja het ka ook aan het toestel liggen.. ik zeg nou sorry hij is net nieuw.. hij had overal een antgwoord op en als je dan zegt dat je miet geinformeerd word over prijsverhogingen zegt ie ja maar mevrouw dat is aan u als u iet op internet wil kijken is dat uw probleem.. ik zeg ja maar meneer dat kunt u niet maken tegenover je klanten belachelijk! en 2 minuten later schijnen we wel geinformeerd te zijn.. mmmh raar niks gehad geen email of sms..

ik heb gezegd of e rniet iets te regelen valt maar nee hoor dan zoek je maar een andere provider...

BELACHELIJK!!!!!

melissa :oops: :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry: :cry:

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Wat een onzin, je wist toen je instapte wat de kosten voor SMSen naar het buitenland waren.
TM heeft een lange tijd door een fout te weinig gerekend.
Nu ze de kosten weer aangepast hebben naar het tarief waar je vanaf wist wordt je boos?
Je hebt gewoon dankzij TM een lange tijd 300% te weinig betaald.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

inderaad. Nu doet TMO zoals het in hun algemene voorwaarden staat,en nu gaan iedereen hier moord en brand schreeuwen. TMO staat in zijn recht, en daar kan je niet tegen in gaan over dit onderwerp..

enroc59

Ongelezen bericht door enroc59 »

@ atesli & mich24:
Nee, ik wist helemaal niet toen ik "instapte" wat de tarieven waren. Maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat erom dat T-Mobile zomaar z'n tarieven verdrievoudigt! Zonder ook maar enige waarschuwing vooraf. En dan nog, een tarief van 23c per bericht is buiten alle proporties. Ik gebruik nu AH mobiel en dat kost "maar" 12c per bericht, bijna de helft!

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Nee, ik wist helemaal niet toen ik "instapte" wat de tarieven waren. Maar daar gaat het helemaal niet om,
Daar gaat het wel om als je dat wel had gedaan had je gemerkt dat je tweinig betaalde
gaat erom dat T-Mobile zomaar z'n tarieven verdrievoudigt
Je gaat nu klagen omdat je nu het juiste tarief gaat betalen,eigenlijk zou je T-Mobile moeten verzoeken alsnog het te weinig betaalde bedrag alsnog aan jou te berekenen.Kijk iedereen wil altijd het teveel betaalde terug dus omgekeerd zou dan ook eerlijk zijn. Echter T-Mobile is zo netjes om dat niet te doen, dus waarom klagen.. Misschien heb je wat aan de tips die anderen in hun antwoord geven.

gr Henk

Gesloten