Vorige week mijn sim-only pakketje bij Vodafone verlengd, in combinatie met de aanschaf van een HTC HD2.
Mooie aanbieding van Vodafone icm mobiel internet
Er werd mij verteld, dat het toestel voorradig was, en ik hem dus binnen 2-3 (maar maximaal8-10 werkdagen) in huis mocht verwachten.
Vanmiddag maar eens even gebeld naar de leverings status.
Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn, die mij doodleuk meedeelde, dat er een negatieve voorraad in haar systaam staat van 635 stuks HD2's. (lees: 635 wachtende klanten)
Naar aanleiding van mijn verbaasde reactie, werd de mededeling gedaan, dat de verkoper die mij het abonnement heeft verkocht vast naar de 'dummy' voorraad gekeken had. Een 'foutje' dus.
Na herhaaldelijk doorvragen, wanneer ik het toestel dan wel mag verwachten, moest ik het uiteindelijk toch doen met "ik weet het ook niet, en kan er ook niet achter komen".
Zelfs na lang en netjes aandringen, op de aanname dat een verkopende partij, toch bij zijn leverancier te rade gaat met de vraag wanneer er geleverd gaat worden, moest ik doen met "Tja, het systeem waar we sinds kort niet meer mee werken geeft aan 9 maart, en ons nieuwe systeem geeft geen enkele datum...."
De Vodafone-shop doet dus geen enkele moeite, om hun 635 wachtende klanten te helpen met het bespoedigen van de leverdatum van hun toestel.
Wel werd mij (mijns inziens iets te snel) het aanbod gedaan de koop te ontbinden of een ander toestel uit te kiezen.
Ik ga na lang pluizen en zoeken naar een passend toestel toch voor de HD2, dus zal geduld moeten hebben.
Ik vroeg mij af, of er nog meer mensen zijn, die al lang zitten te wachten op hun toestel.
Gr. G
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoop van HTD HD2 die niet op voorraad is
Re: Verkoop van HTD HD2 die niet op voorraad is
en hoe had je dat in gedachten? Zelf ff bij de fabriek van HTC langs fietsen?De Vodafone-shop doet dus geen enkele moeite, om hun 635 wachtende klanten te helpen met het bespoedigen van de leverdatum van hun toestel.
Het is op dit moment verveld genoeg bekend dat er een iets te grote vraag is naar dit toestel. Bij veel leveranciers is het toestel uitverkocht en zijn er veel mensen op aan het wachten.
Vind het wel heel netjes dat je de kans krijgt om eventueel je contract te ontbinden.
-
Vele online winkels adverteren met voorraad importeur en vergeten tijdig deze aan te passen.
Of ze adverteren juist met slecht leverbare om later een ander volgens hun gelijkwaardige aanbieden, waar ik het meestal niet een mee ben.
Dus er zijn winkels die modellen aanbieden die ik verwijderde wegens levertijd onder de prijs die ik ooit vroeg.
Dus als een winkel goedkoopste is moet je altijd extra voorzichtig zijn.
Als webwinkel kom ik dit soort concurrenten helaas erg veel tegen.
Of ze adverteren juist met slecht leverbare om later een ander volgens hun gelijkwaardige aanbieden, waar ik het meestal niet een mee ben.
Dus er zijn winkels die modellen aanbieden die ik verwijderde wegens levertijd onder de prijs die ik ooit vroeg.
Dus als een winkel goedkoopste is moet je altijd extra voorzichtig zijn.
Als webwinkel kom ik dit soort concurrenten helaas erg veel tegen.
Les 1:
Koop gewoon in een winkel, weet je zeker dat je het toestel gelijk heb.
En nee, het is niet altijd duurder als online!
Koop gewoon in een winkel, weet je zeker dat je het toestel gelijk heb.
En nee, het is niet altijd duurder als online!
Je hebt je Vodafone Scherp verlengd? Ik neem aan gewijzigd naar een normale bundel??terbeek schreef:Vorige week mijn sim-only pakketje bij Vodafone verlengd, in combinatie met de aanschaf van een HTC HD2.
Mooie aanbieding van Vodafone icm mobiel internet
Er werd mij verteld, dat het toestel voorradig was, en ik hem dus binnen 2-3 (maar maximaal8-10 werkdagen) in huis mocht verwachten.
Vanmiddag maar eens even gebeld naar de leverings status.
Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn, die mij doodleuk meedeelde, dat er een negatieve voorraad in haar systaam staat van 635 stuks HD2's. (lees: 635 wachtende klanten)
Naar aanleiding van mijn verbaasde reactie, werd de mededeling gedaan, dat de verkoper die mij het abonnement heeft verkocht vast naar de 'dummy' voorraad gekeken had. Een 'foutje' dus.
Na herhaaldelijk doorvragen, wanneer ik het toestel dan wel mag verwachten, moest ik het uiteindelijk toch doen met "ik weet het ook niet, en kan er ook niet achter komen".
Zelfs na lang en netjes aandringen, op de aanname dat een verkopende partij, toch bij zijn leverancier te rade gaat met de vraag wanneer er geleverd gaat worden, moest ik doen met "Tja, het systeem waar we sinds kort niet meer mee werken geeft aan 9 maart, en ons nieuwe systeem geeft geen enkele datum...."
De Vodafone-shop doet dus geen enkele moeite, om hun 635 wachtende klanten te helpen met het bespoedigen van de leverdatum van hun toestel.
Wel werd mij (mijns inziens iets te snel) het aanbod gedaan de koop te ontbinden of een ander toestel uit te kiezen.
Ik ga na lang pluizen en zoeken naar een passend toestel toch voor de HD2, dus zal geduld moeten hebben.
Ik vroeg mij af, of er nog meer mensen zijn, die al lang zitten te wachten op hun toestel.
Gr. G