LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkoop wijze Debitel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
steven

verkoop wijze Debitel

Ongelezen bericht door steven »

Vrijdag ben ik in de stad Groningen aansproken op straat door een medewerker van de Debitel winkel in Groningen. Ik werd gevraagt of ik een mobieltje bezat en of ik belangstelling had voor een nieuwe en dan wel met een Debitel abonnement en als ik er vandaag of morgen een contract afsloot dan kreeg ik er ook nog een leuk kado bij. Ik ben enigzins verbaasd over deze wijze van zieltjes werven, dit heb ik nog nooit meegemaakt dit lijkt wel colportatie.

Weet iemand of dit wel mag en wie heeft soort gelijke ervaringen.

maria kaps

Re: verkoop wijze Debitel

Ongelezen bericht door maria kaps »

hallo,

Dit is eigenlijk geen colporatie maar de wijze waarop is wel een agressieve vorm van klanten werving, het lijkt mij dat dat je daarop natuurlijk niet hoeft in te gaan.

Wel moet in zeggen dat ik nog nooit eerder van zo iets gehoord heb, althans ik heb nog nooit iemand van de V&D of MusciStore zo iets zien doen.

Hopelijk is dit een antwoord op je vraag, grtjes Maria

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

nooit de macdonalds bonnenuitdelers gezien?????

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Wat dachtt je van de boekenclub-, ECI- en al die goede doelen-colporteurs waar je in de stad over struikelt! Echt van die verkopers in de stad: ik word er compleet gestoord van!

joopie

Ongelezen bericht door joopie »

McDonalds deelt wel bonnen uit, maar een telefoon abonnement verkopen op straat is een ander verhaal, en ICI heeft niet overal winkels. Dus ik deel de mening, telefoonwinkels die nu ook al de straat op gaan, het moet niet gekker worden

Mariabreedspleet

Ongelezen bericht door Mariabreedspleet »

Tsja dat is Debitel, als je klanten verliest continue door ze ten eerste veel te hoge tarieven te laten betalen en daarnaast ze ook nog eens buitengewoon slechte service biedt, wat wil je dan? Ze moeten toch wat?
Er is geen forum waar debitel geen slechte reacties heeft :shock:

Nynke Damstra

Ongelezen bericht door Nynke Damstra »

Hoi allemaal, Steven ik deel je mening ook dat het vreemd is dat men al op straat je een mobieltje probeerd aan te smeren. Dit is mij ook in Leeuwarden overkomen. Ik vond het behoorlijk brutaal om te vragen of ik ook mobiel belde en of ik niet eens langs hun filiaal wilde komen, d.m.v. allerhande aanbiedingen. Volgens horen zeggen heeft Debitel op dit moment niet zo beste reputatie, op school wordt Debitel als erg klant ontvriendelijk aangeschreven, zoals iemand eerder al zei wegens de slechte klantenservice. Wil je wat dan zit meteen vast aan een 2 jaar contract, dacht het niet. Nynke

Gesloten