LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlenging Kpn mobile abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gast345

verlenging Kpn mobile abonnement

Ongelezen bericht door gast345 »

Heb een mobiel abonnement van KPN.Had voor 2 jaar afgesloten was nu vrij. (doe in principe alleen zaken rechtstreeks met KPN).Nu werd ik gebelt door een telefoondealer om mijn abbo. te verlengen.Vroeg om ID en het was rond.Was in de veronderstelling dat de KPN mij belde. Nu bleek dit niet te zijn.Kan ik hier nog vanaf.Heb zelfs niet eens een schriftelijke bevestiging gehad.Dus had in principe geen bedenktijd.
??Wie weet hier meer van.Is dit wettelijk in de haak.Kan ik dit nog terugdraaien???

JB

Gast

Re: verlenging Kpn mobile abonnement

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas, denk ik dat U hier niet meer van afkomt. U hebt telefonisch ja gezegd, en dit word vaak op een bandje opgenomen en is rechtsgeldig.
Ook KPN gebruikt deze lage methode om klantten te winnen. Ikzelf ben vertegenwoordiger van een Amerikaans Telecombedrijf (hoofdkantoor is in Amsterdam) en kom dit vaker tegen, en raakte zo ook klanten kwijt, doordat de KPN het gesprek opnam, de klant had het woord ja laten vallen in het gesprek, ennn.... zat er aan vast. Triest, heel triest. Een kat in het nauw maakt gekke sprongen....Vandaar dat ze tegenwoordig hun telefoonteam in Belgie hebben zitten en vandaar uit worden we dan lastig gevallen.Het personeel word dagelijks heen en weer gependeld, van en naar Nederland.Waarom is dit??en wat kost dit...... Ook verteld KPN leugens dat zij de goedkoopste zijn, wat niet waar is.Het is moeilijk om een betrouwbaar iets te krijgen. Mijn raad is vraag je vrienden en familie of zij tevreden zijn over hun abonnement,en hoe lang ze het hebben.En kijk dan of je het mischien voor 1 jaar kan afsluiten. Zit je er niet te lang aan vast. KPN is te duur. Binnen een paar maanden komt ook het bedrijf waarvoor ik werk met mobiele abonnementen, en met scherp concurerende prijzen. Dit is hun motto;Tevreden klanten, dan krijg je goede mond op mond reclame, en je bedrijf groeit met nog meer klanten.We zitten nu al in 17 landen, en op het eind van het jaar in 20 landen. Wij kunnen nu klanten van vastte telefoon aan bieden; dat ze gratis overdag bellen, ze betalen eenmaal het starttarief van nog geen halve eurocent. Daar kan niemand tegenop toch!!! Mocht je meer willen weten mail mij dan. Ik wens je veel toe .succes!! N.v.C[/b]

Gast

Zo'n gesprek wordt idd opgenomen. Maar je blijft recht hebben om binnen 7 dagen de bestelling ongedaan te maken! Dat is jou recht en de plicht van het bedrijf om dat te kunnen/moeten doen! Zijn die 7 dagen voorbij???

Dan kan je altijd nog bezwaar maken bij de KPN, of het callcentre wat jou gebeld heeft. Dit kan altijd nog na 30 dagen na aankoop. Je stuurt een aangetekende brief met daarin jou klacht en dat je eist dat je je abonnement niet meer wilt verlengen. Schrijf de rede: bijv. misleiding, of ongunstige situatie of wat dan ook en je eist ontbinding van het contract op grond daarvan.

Vervolgens is het afwachten of je reactie krijgt!

Gast

Weer gestress met KPN.

gast345

Ongelezen bericht door gast345 »

Beste N v C

DAnk voor je reactie.
Wanneer het zover is laat maar iets weten wat betreft mobiele telefonie
Weet niet hoe ik aan jouw email adres kom maar ben altijd ge-interesseerd in betere aanbiedingen. Als kwaliteit maar goed is.
Ik was er al bang voor.Heb ook met gratis nr van radar gebelt maar die sturen je naar de ombudsman.Had ik toch meer van verwacht wat betreft consumentenrecht.
Radar misschien een onderwerp voor jullie want volgens mij wordt half nederland hiermee geconfronteerd .

budje

Ongelezen bericht door budje »

Bah, de SPAM van de eerste 'gast'...

De 7 dagen annuleringstermijn klopt inderdaad wat in een vorige reactie staat. Het verhaal van de 30 dagen daarna komt mij echter niet bekend voor. Het annuleren van wat via de telefoon is afgesproken kan alleen binnen de 7 dagen die vermeld wordt in de "Wet Koop op Afstand".

Gesloten