Ik heb op 07-09-2009 via internet een verlenging aangevraagt van mijn abo met een nieuwe nokia 5800. kreeg 5 minuten later een melding per mail van mijn orderbevestiging.
Vandaag 25-09-09 nog steeds geen telefoon gezien.
Ik heb een dikke week naar de bestelling contact opgenomen met de online winkel. dit was al een ramp opzich, steeds als je belt krijg je de melding dat alle medewerkers in gesprek zijn en na +/- 5 minuten krijg je te horen dat het te druk is en dat de verbinding wordt verbroken. Daarna via de klanten service geprobeert maar naar +/- 45 min. zei de medewerker dat de order op 09-09-09 was geplaatst terwijl ik een order bevestiging van 07-09-09 heb. VREEMD, maar ik moest nog even geduld hebben.
Een week later weer +/- 1 uur in de wacht gehangen met de medeling dat de order akkoord was en dat deze uiterlijk eind van de week geleverd werd.
Maar helaas, einde van de week was er maar geen telefoon, weer bellen met de online winkel en weer het zelde antwoord, ze hadden het druk, de bestelling was door gegeven en voor het einde van volgende week wordt de bestellig uitgeleverd.
Vandaag 25-09-09 Geen telefoon geleverd, maar binnen 5 minuten iemand van de klanten service aan de lijn gekregen. Deze persoon gaf mij weer het zelfde verhaal. Ik ben toen erg boos geworden en heb dit ook aan de medewerker laten blijken maar deze intereseerde dit niet en zij dat hij er ook niks aan kon doen en dat ik maar geduld moet hebben.
Ik ben nu ongeveer 6 jaar klant bij vodafone, maar als dit de manier hoe ze met bestaande klanten omgaan dat stap ik snel over en zal als het toestel dan geleverd wordt dt dan ook weigeren.
Ik moet wel iedere maand netjes mijn rekening betalen, dan mag ik na 6 jaar ook wel een stukje service verwachten.
Met vriendelijke groet een boze vodafone klant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |