Ik ervaar het als zeer vervelend, dat ik bij het overschrijden van de grenzen (o.a Belgie en duitsland) wordt geconfronteerd met diverse sms'jes van aanbieders van mobiele telecombedrijven enz.
Is er een manier om deze dienst uit te schakelen, wat mij betreft mag het hele sms gebeuren op mijn mobiel uitgeschakeld worden zodanig dat ik in het geheel geen sms meer kan ontvangen.
Als dit tot gevolg heeft dat ik ook geen sms meer kan versturen is dit ook geen probleem.
Weet iemand een oplossing? bij voorbaat mijn dank.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervelende sms'jes
-
Predicador
Re: Vervelende sms'jes
De meeste netwerken kunnen dit voor uw mobiele nummer uitschakelen op uw verzoek. De welkomstberichten, zoals ze heten, zijn echter zonder kosten.
Voor het compleet uitschakelen van sms op uw telefoon geldt ook weer... bel de klantenservice. (dat zal vast 1200 zijn voor uw netwerkprovider)
Voor het compleet uitschakelen van sms op uw telefoon geldt ook weer... bel de klantenservice. (dat zal vast 1200 zijn voor uw netwerkprovider)
-
Ska
Re: Vervelende sms'jes
Hallo,
Ook ik heb problemen met sms diensten!Volgens mij ben ik 1 van de honderden!!
Sinds vorig jaar november krijg ik elke week een sms je met drie tekens en dat zijn een vierkantje en een o met een dakje erop en nog een vierkantje. Er staat verder geen afzender of iets anders bij! Wel betaal ik hier elke week weer voor!
Ik heb naar de klantenservice van KPN gebeld en kreeg het volgende nummer van hun door, 0900-2728292 en hier kon ik mij afmelden. Dus ik ging direct bellen en heb een paar keer een bericht bij hun achter gelaten en tot nu toe zonder resultaat!
Weet iemand toevallig wat ik nu moet doen of heeft iemand dit ook?
Met vriendelijke groet,
S Ka
Ook ik heb problemen met sms diensten!Volgens mij ben ik 1 van de honderden!!
Sinds vorig jaar november krijg ik elke week een sms je met drie tekens en dat zijn een vierkantje en een o met een dakje erop en nog een vierkantje. Er staat verder geen afzender of iets anders bij! Wel betaal ik hier elke week weer voor!
Ik heb naar de klantenservice van KPN gebeld en kreeg het volgende nummer van hun door, 0900-2728292 en hier kon ik mij afmelden. Dus ik ging direct bellen en heb een paar keer een bericht bij hun achter gelaten en tot nu toe zonder resultaat!
Weet iemand toevallig wat ik nu moet doen of heeft iemand dit ook?
Met vriendelijke groet,
S Ka