| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vervelende smsjes
-
Corin
vervelende smsjes
Sinds een tijd krijg ik smsjes van een voor mij onbekend telefoonnummer. Ik heb alles geprobeerd om het nummer te achterhalen, maar helaas. Volgens mij heeft diegene een orange prepay nummer want hij smst alleen in het weekend en Orange heeft net een aanbieding;gratis smsen in het weekend.Op weekdagen laat hij de telefoon steeds net te kort overgaan om op te kunnen nemen. Ik kan een fraudeformulier aanvragen bij orange, maar dan moet het veel vaker gebeuren. Toch is dit heel vervelend als je steeds naar je telefoon grijpt omdat ie overgaat en het is die eikel weer.... Ik ben een vrouw en voel me daarom des te meer onbehaaglijk. Wie weet hier een oplossing voor????
-
Gast
Re: vervelende smsjes
Als je die persoon echt niet kunt bereiken of kunt laten blokkeren dan is je laatste redding het wijzigen van je mobiele nummer. HEt minste wat Orange zou kunnen doen is om dat gratis aan te bieden.
-
Lucifer
Je kan via je mobiel ook de nummers filteren dwz dat de telefoon alleen overgaat als het nummer in je bellijst voorkomt en daarnaast neem je natuurlijk voicemail want als het echt belangrijk is spreken ze die wel in.LUCIFER
Weet iemand of het mogelijk is om telefoonnummers te blokkeren in je gsm?
Of een soort van Veilige Lijst in te stellen, vergelijkbaar bij hotmail, dat je GSM dus alleen smsjes en telefoontjes ontvangt van de nummers die je in je veilige lijst heb gezet.
Lijkt me ideaal als dat zou kunnen!!
Of een soort van Veilige Lijst in te stellen, vergelijkbaar bij hotmail, dat je GSM dus alleen smsjes en telefoontjes ontvangt van de nummers die je in je veilige lijst heb gezet.
Lijkt me ideaal als dat zou kunnen!!
-
bulletje
Ik dacht dat dit met sommige Nokia's kon, maar weet het niet zeker. Met de Samsung die ik nu heb kan het iig niet...
-
Lucifer
Het is zeker mogelijk om te filteren.wel even de gebruiksaanwijzing van je telefoon doornemen en deze raad heb ik eerder gegeven dus start met lezen.LUCIFER