Voor het voorliggende verhaal verwijs ik jullie naar mijn eerdere verhalen in dit forum. Het vervolg gaat zo:
Nadat mijn bestelling geannuleerd was is er begin juli een incasso geweest van TMG. Deze heb ik direct door mijn bank laten storneren. Aangezien je bij TMG tekent voor een eenmalige incasso voorzag ik verder geen problemen. Wat schetst mijn verbazing begin augustus, er had weer een incasso van TMG plaatsgevonden. Ik weer naar de bank en daar bleek dat TMG er een doorlopende incasso van heeft gemaakt. Ook deze incasso is weer teruggehaald. Ik maar weer bellen naar TMG en na 31 minuten had ik eindelijk contact. Volgens de medewerker zou het de schuld van de bank zijn dat het een doorlopende incasso is!!!!
Hij zette mij 5 minuten in de wacht en kwam toen terug met het verhaal dat de manager mijn gegevens nu uit hun systeem had gehaald en dat het dus niet weer zou voor komen. Nou, het zal mij benieuwen.
Ik ben zo langzaamerhand arm geworden aan het bellen naar TMG, zouden ze daar ook een vergoeding voor kunnen geven??
Hopelijk is dit het laatste van mijn nachtmerrie met TMG dat ik jullie kan schrijven en zoniet: wordt vervolgd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vervolg TMG 2
Re: Vervolg TMG 2
In mijn eerdere schrijven liet ik u weten dat de incasso bij TMG-groep 2x was geschied.
De tweede incasso heb ik uiteindelijk terugontvangen nadat ik een aangetekende brief heb verzonden waarin ik heb aangegeven dat zij de teveel geincasseerde incasso binnen 10 werkdagen na datering brief diende terug te storten. Indien dit niet gebeurde dan zou ik een incassobureau inschakelen (gouden gids staan er genoeg)en dat de kosten die daaruit voortkwamen tevens voor hun rekening zouden komen.
Het resultaat was dat ik de volgende dag thuis gebeld werd en allerlei verontschuldigingen moest aanhoren .. maar daarbij werd mij toegezegd dat het bedrag teruggestort zou worden. Binnen 1 week na de toezegging was mijn geld inderdaad teruggestort.
Voor mij was dit eens maar nooit meer TMG !!!
Ik wens een ieders veel succes met zijn zaak en hoop dat we allemaal eens de onnodige telefoonkosten, postzegels, ergenis kunnen verhalen op deze oplichters!!!!
De tweede incasso heb ik uiteindelijk terugontvangen nadat ik een aangetekende brief heb verzonden waarin ik heb aangegeven dat zij de teveel geincasseerde incasso binnen 10 werkdagen na datering brief diende terug te storten. Indien dit niet gebeurde dan zou ik een incassobureau inschakelen (gouden gids staan er genoeg)en dat de kosten die daaruit voortkwamen tevens voor hun rekening zouden komen.
Het resultaat was dat ik de volgende dag thuis gebeld werd en allerlei verontschuldigingen moest aanhoren .. maar daarbij werd mij toegezegd dat het bedrag teruggestort zou worden. Binnen 1 week na de toezegging was mijn geld inderdaad teruggestort.
Voor mij was dit eens maar nooit meer TMG !!!
Ik wens een ieders veel succes met zijn zaak en hoop dat we allemaal eens de onnodige telefoonkosten, postzegels, ergenis kunnen verhalen op deze oplichters!!!!