Goeiemorgen,
Recent, 23 maart, mijn abonnment verlengd met 2 jaar bij Vodafone. Provider bevalt verder goed, bereik is prima etc. Alleen is het nu 18 april en ik heb nog steeds niet mijn nieuwe telefoon mogen ontvangen.
De Google Nexus S stond eerst als coming soon op de site. Als die markering weg is mag je er toch vanuit gaan dat het toestel leverbaar is. Dus ik heb verlengd en krijg sinds die tijd te horen dat het toestel niet op voorraad is. Dan krijg ik te horen dat het nog 10 dagen duurt. Dan weer dat de voorraad op is en het nog 2 weken kan duren.
Niet 1x een verklaring waarom je dan wel je abo kan verlengen maar vervolgens nergens te lezen krijgt dat het toestel niet leverbaar is. Slecht Vodafone. Echt slecht. Meer mensen ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
Het niet leveren van de telefoon is natuurlijk slecht, dat ten eerste.
Maar, de telefoon heeft niets met het abonnement te maken. Zonder toestel zal een abonnement ook gewoon doorlopen. Door een abonnement te verlengen krijgt u een bepaalde korting op een toestel, u koopt het toestel dus van deze korting en dit toestel zit niet 'vast' aan het abonnement. Wat u ermee doet mag u zelf weten (desnoods gelijk verkopen).
Het komt veelvuldig voor. Heeft u het toestel bij Vodafone gekocht of bij een derde partij die Vodafone verkoopt?
Maar, de telefoon heeft niets met het abonnement te maken. Zonder toestel zal een abonnement ook gewoon doorlopen. Door een abonnement te verlengen krijgt u een bepaalde korting op een toestel, u koopt het toestel dus van deze korting en dit toestel zit niet 'vast' aan het abonnement. Wat u ermee doet mag u zelf weten (desnoods gelijk verkopen).
Het komt veelvuldig voor. Heeft u het toestel bij Vodafone gekocht of bij een derde partij die Vodafone verkoopt?
Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
Via Vodafone bij verlenging van mijn abonnement. Het klopt dat het toestel los staat van het abonnement maar het is wel slecht dat ze het als keus aanbieden bij verlengen van je abonnement om dan vervolgens niet te kunnen leveren.
Mijn huidige telefoon is nu echt aan overlijden dus ik had verwacht dat bij verlengen en kiezen van telefoon ik snel weer kon beschikken over een goeie vervanger.
Dat valt dus vies tegen van Vodafone. Zeker de reacties van de klantenservice zijn niet behulpzaam, het wordt een beetje monotoon als je telkens hoor "Hij is niet op voorraad".
Is er dan geen afdeling binnen Vodafone die ervoor zorgt dat de te kiezen telefoons ook daadwerkelijk leverbaar zijn als klanten hun abonnement verlengen ?
Mijn huidige telefoon is nu echt aan overlijden dus ik had verwacht dat bij verlengen en kiezen van telefoon ik snel weer kon beschikken over een goeie vervanger.
Dat valt dus vies tegen van Vodafone. Zeker de reacties van de klantenservice zijn niet behulpzaam, het wordt een beetje monotoon als je telkens hoor "Hij is niet op voorraad".
Is er dan geen afdeling binnen Vodafone die ervoor zorgt dat de te kiezen telefoons ook daadwerkelijk leverbaar zijn als klanten hun abonnement verlengen ?
Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
Vodafone is ook afhankelijk van de leverancier. Kan die niet leveren dan houdt het op.
Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
Dat verklaart niet waarom er complete radiostilte is na mijn bestelling. Al had ik maar 1 mail gehad met daarin een bericht dat de leverancier van de toestellen achterloopt dan was ik al minder gefrustreerd. Maar zelfs de klantenservice meld zoiets niet.
Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
Ja dat is zeker niet netjes van Vodafone. Ik zit al lang bij deze club en kan je zeggen dat de klantenservice niet de beste is die er bestaat.
Re: Vodafone abonnement verlengen - telefoon niet leverbaar
helemaal mee eens, Vodafone heeft wel een royalty afdeling voor moeilijke gevallensephora30 schreef:Ja dat is zeker niet netjes van Vodafone. Ik zit al lang bij deze club en kan je zeggen dat de klantenservice niet de beste is die er bestaat.