LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Vind de mensen achter de klantenservice van vodafone totaal niet terzake kundig en ze komen erg onhandig over.
Heb in al die weken na vele telefoontjes werkelijk geen antwoord gehad waar ik iets mee kon of waarvan ik dacht dat het gemeent was. :cry:

Nu ff afwachten wat de concurent presteert.

kleidigger
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2010 18:38

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door kleidigger »

:evil:

Begin december eentje besteld met abbonement. Ik had eerst ene prepaid, na 3 brieven met 2 simkaarten nog geen aansluiting! En nog nooit een telefoon gezien!

4 keer gebeld met die 20 minuten wachten service :| :|

verhuizingen, foutje overmorgen is ie er echt!

Overmorgen is al 2 maand!!!

Mij en mijn vriendin zijn ze nu beiden kwijt!!!

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Haha er wordt nog net genoteerd dat je al hebt gebeld. Maar ook deze mevrouw kon verder niks voor mij doen. Ik moest wachten totdat een andere afdeling mij ging bellen, want die hadden een andere voorraad. En zij gingen mij een alternatief toestel aanbieden. [Het is allemaal Vodafone....] Maar mevrouw kon wederom écht niet een alternatief in mijn order zetten. Het moet echt niet gekker worden. Ze zei steeds dat ik anders maar moest annuleren. Maar ik wil wel graag dit abbo, want het is gewoon niet duur. [De prijzen zijn overigens per 1 feb omhoog gegaan van vodafone]

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Brutusw schreef:Dat zegt niets, zit al vanaf 14 december bij punt 4. Maar dan . . . .
Ik hoop voor jou dat punt 5 morgen voor jou betekent punt uit.
Alles afgehandeld. Ben best een beetje jaloers.
vandaag van de koerier precies zoals afgesproken en tussendoor schriftelijke bevestiging, e-mail en sms (dus zeer netjes allemaal) van t-mobile de bestelde telefoon van het juiste type etc. ontvangen,
dit even als feedback, als vodafoneklant heb je hier natuurlijk niets aan, behalve jaloers worden dan :evil:

ondertussen heb ik dus een maand later bij t-mobile besteld dan mijn vrouw bij vodafone en toch de zending al eerder binnen,
iedereen sterkte en geduld verder :!:

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Lianne89 schreef:Haha er wordt nog net genoteerd dat je al hebt gebeld. Maar ook deze mevrouw kon verder niks voor mij doen. Ik moest wachten totdat een andere afdeling mij ging bellen, want die hadden een andere voorraad. En zij gingen mij een alternatief toestel aanbieden. [Het is allemaal Vodafone....] Maar mevrouw kon wederom écht niet een alternatief in mijn order zetten. Het moet echt niet gekker worden. Ze zei steeds dat ik anders maar moest annuleren. Maar ik wil wel graag dit abbo, want het is gewoon niet duur. [De prijzen zijn overigens per 1 feb omhoog gegaan van vodafone]

Het abbo is idd niet duur, heb zelf nu bij t-mobile een 1 jarig abbo genomen met de nokia 6700, als ik voor het 2e jaar een sim-only neem ben ik zelfs goedkoper dan het 2 jarige abbo wat ik had besteld bij vodafone.

Service is echter ook wat waard, niet dat als je straks de telefoon eindelijk hebt en er mankeerd wat aan dat je dan niet fatsoenlijk geholpen wordt.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Ja klopt, ik zou ook HI kunnen nemen met studentenkorting. Maarja alles wat ik bekijk zou ik toch zeker veel duurder uitkomen. (En ik ben blijf student natuurlijk ;-)) Maar ik ben het er zeker mee eens dat goede service ook belangrijk is. Gelukkig heb ik geen nummerbehoud aangevraagd, uit voorzorg. Dus ik zit nu nog met mn prepaid telefoon. Maar dat is gewoon erg duur met bellen. Maar ik wacht nog even af of ik daadwerkelijk gebeld ga worden. Maar eigenlijk is vodafone het niet waard om mijn geld te krijgen.

Brutusw
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jan 2010 21:26

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Brutusw »

Lianne89 schreef:Ja klopt, ik zou ook HI kunnen nemen met studentenkorting. Maarja alles wat ik bekijk zou ik toch zeker veel duurder uitkomen. (En ik ben blijf student natuurlijk ;-)) Maar ik ben het er zeker mee eens dat goede service ook belangrijk is. Gelukkig heb ik geen nummerbehoud aangevraagd, uit voorzorg. Dus ik zit nu nog met mn prepaid telefoon. Maar dat is gewoon erg duur met bellen. Maar ik wacht nog even af of ik daadwerkelijk gebeld ga worden. Maar eigenlijk is vodafone het niet waard om mijn geld te krijgen.
Ik dacht dat Lianne je naam was en 89 je leeftijd ! ! ! !

Gelijk heb je. Vodafone is met deze aktie gewoon de goedkoopste ( 24 maanden 50% korting. ) Ik betaal 11,25, als het goed is, en dat 2 jaar lang inclusief toestel.
Wie voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten . . . .
Ik ben nu nog een beetje mild, maandag weet ik meer ! !

kyros
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door kyros »

ben niet mee eens. ik koop meestal zelf simlock vrij toestelen en een sim only. ik hoef niet gestraft te worden omdat hun beloofte heb gelooft.

donleo
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2010 15:37

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door donleo »

Eindelijk na 2 1/2 maand het toestel ontvangen :D

Vandaag in de uitzending van Superman van radio Kassa geweest.
Of het een wat met het ander te maken heeft maar één uur na de uitzending na heel veel (vervelende ) telefoontjes en eindeloze smoesjes het toestel ontvangen.
Hopelijk hebben de andere die zo lang wachten ook binnenkort hun beloofde toestel

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers, haha. En welk toestel heb jij nu ontvangen dan?

Haha brutus, ik ben een echte student die geboren is in 1989, geen oude dame. ;-)

KB3009
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 jan 2010 11:25

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door KB3009 »

NOKIA 5800 ONTVANGEN! HELEMAAL COMPLEET!!

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Wát?!

De nokia 5800 hebben ze niet?!?!

Pff...... :shock:

Voor mij niet in ieder geval.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

heeft iemand het mailadres van Vodafone???

Sjors81
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 feb 2008 15:02

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Sjors81 »

ben inmiddels ook radeloos. heb mijn bestelling voor de kerst geplaatst en na het ontvangen van de simkaart nog geen gsm (nokia n97 mini). Tientallen keren gebeld en iedere keer de belofte dat ik hem binnen 1 a 2 weken zou ontvangen. Iedere keer het excuus dat er geen voorraad is en dat deze week de voorraad wordt aangevuld. Heb echt geen idee meer wat ik kan doen om deze instantie onder druk te zetten. Annulering is in ieder geval geen optie, wil gewoon gebruik maken van het abonnement met het juiste toestel!

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

donleo schreef:Eindelijk na 2 1/2 maand het toestel ontvangen :D

Vandaag in de uitzending van Superman van radio Kassa geweest.

is dat nog op en of andere manier terug te horen in uitzending gemist oid :?:
Cheese

donleo
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jan 2010 15:37

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door donleo »

Je kunt gaan naar de site van Kassa
Staat bij Radio, dan terug luisteren.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »


aswes
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2010 09:06

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door aswes »

Met belangstelling las ik de berichten die hier geplaatst zijn. Zie ook mijn verhaal bij: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010.

Ik heb inmiddels tot 2x een klacht ingediend bij de ANWB. Het is immers een combi-actie. Kreeg vandaag een melding van Vodafone dat als ik mijn bestelling wil annuleren, dat ik dan het pakket bij bezorging aan de deur moet weigeren. Dan wordt de bestelling geannuleerd (m.i. erg vreemd). Ik wacht af. Wel even mijn buren ingelicht, dat ze geen pakjes voor ons aannemen.

Ton63
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2010 20:58

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Ton63 »

Op 2 december 2009 bestelde ik een samsung star telefoon met abonnement en nummer behoud. Op 18 december kreeg ik te horen dat de telefoon niet eerder leverbaar was dan na 6 januari 2010. Op 14 januari kreeg ik het bericht dat het abonnement op 8 januari was ingegaan en dat de koerier contact zal opnemen voor de levering .Omdat de koerier nog niets had laten horen heb ik op 24 januari een bericht via MY Vodofoon gestuurd waar de telefoon.blijft, op 26 januari het volgende bericht terug kregen :Het lukt ons niet om uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Op 29 januari nog maar eens gebeld met Vodafoon.er werdt mij verteld dat de telefoons binnen waren, maar kreeg ook toen weer geen duidelijk antwoord wanneer de telefoon zal komen
Op 1 februari (dus 2 maanden verder) nog steeds geen telefoon maar wel een abonnement waar ik nog geen seconde gebruik van heb kunnen maken. Op my vodafoon kan ik niet de status van mijn bestelling opvragen!! .Ik krijg dan de melding; Er is geen order met dit ordernummer en dit e-mailadres . Op 6 februari weer gebeld (18 minuten wachten) nu kreeg ik te horen de telefoon staat ingepakt voor verzending. Op 12 februari nog steeds geen telefoon weer gebeld (30 minuten wachten) nu kreeg ik te horen "bent u niet gebeld dan de telefoon is niet leverbaar en u mag kiezen uit 4 alternatieven toestellen.maar dat wil ik niet ik wil een samsung Star, wel kon ik het annuleren en mijn nummer om laten zetten naar een prepaid, ik moet dan wel wachten tot ik gebeld wordt want als ik dat bij de persoon zal doen wie ik aan de lijn had dan werdt er toch niets mee gedaan.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Yme »

Ton63

Je betaalt dus vanaf 8 januari voor een abonnement wat je niet kunt gebruiken. Krijg je deze kosten wel terug ongeacht of je het abonnement laat doorgaan of annuleert?

Gesloten