LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kyros
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door kyros »

ik heb ook geklaagt bij Margriet ,zou ze kontakt nemen met Vodafone maar er gebeurt nieks. vorige vrijdag had andere radio programma over deze ergenis ,heb ik ze ook een mail met mijn probleem opgestuurt. gisteren kreeg ik een mail van Vodafone ,een echte mail en geen automatishe geval. heb de persoon vandaag gesproken ,wacht nog op een reactie.
mede omdat afgelopen maandag iemand van de klantenservice begon wat te brabelen over wel de Nokia 5800 komt ,komt niet of ik wou een 6330 klasiek. ik had ja gezegt maar ik vind ten opzicht van de 5800 zeker veel minder. maar goed ik ben benieuwd .
zou mischien Tros ook daar aandacht kunnen schenken.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

kyros schreef:ik heb ook geklaagt bij Margriet ,zou ze kontakt nemen met Vodafone maar er gebeurt nieks. vorige vrijdag had andere radio programma over deze ergenis ,heb ik ze ook een mail met mijn probleem opgestuurt. gisteren kreeg ik een mail van Vodafone ,een echte mail en geen automatishe geval. heb de persoon vandaag gesproken ,wacht nog op een reactie.
mede omdat afgelopen maandag iemand van de klantenservice begon wat te brabelen over wel de Nokia 5800 komt ,komt niet of ik wou een 6330 klasiek. ik had ja gezegt maar ik vind ten opzicht van de 5800 zeker veel minder. maar goed ik ben benieuwd .
zou mischien Tros ook daar aandacht kunnen schenken.
:)

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Nadat ik een mail heb gestuurd naar het persoonlijke emailadres van één van de medewerkers werd ik teruggebeld. Een kwartier na het versturen van de mail!

Schijnbaar was mijn hele nummer nog niet verwerkt. Dus deze meneer gaat nu mijn referentienummer zeg maar verwerken. Alleen hij kan niet meer het oude contract aanklikken wat ik dus nog heb besteld. [Was dat soms ook de reden bij jou Brutus?] Dus ik krijg een verkeerd contract. Maar ik krijg voor 6 uur vandaag van deze meneer nog een aangepast contract via de mail waarin hij zal vermelden dat dit het juiste contract is en niet het contract dat de koerier met zich meebrengt. [Daar staat ook de nokia 5800 nog op, maar deze komt werderom nooit meer binnen, zal dat nu echt waar zijn ;-)]

Enige nadeel is dat hij mij alleen de samsung Star of een LG aan kon bieden. Deze wilde ik gewoon echt niet. De Nokia n97 mini of Samsung Omnia II kon ik wel krijgen maar dan moest ik er wel internet bij nemen, voor de helft van de prijs. Daar heb ik nu voor voor gekozen. Dus ik krijg voor 18,50 nu 200/400 + internet de gehele looptijd. Omdat ik 3 maanden heb gewacht gaat deze meneer er voor zorgen dat ik nu voor een beetje compensatie voor het verplichte internet, nu de eerste drie maanden gratis mijn abbo kan gebruiken. [Eerst zien dan geloven] Daar bij blokkeert hij mijn simkaart totdat ik het toestel ook binnen heb. Ik moet dan bellen om de blokkade eraf te halen, en dan gaan die eerste 3 maanden gratis in en de rest van het contract.

Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Bij hi zou ik met studentkorting [waar ik anders wilde bestellen] 18,95 per maand kwijt zijn voor 175/350. Dus dan is dit met internet toch nog goedkoper. Nu maar afwachten...
Laatst gewijzigd door Lianne89 op 18 feb 2010 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Hopen dat ze al deze woorden ook omzetten in een daad :)

leuk dat je zo snel teruggebeld bent!

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Ja nog bedankt he ;-)

Het contract is nu in ieder geval binnen via de mail, zoals beloofd. Netjes dus.

Er staat alleen één klein foutje in. Er staat 'de eerste 21 maanden betaalt u dus 0.00 en de andere 21 maanden 18,50'.

Maar daarboven staat wel gewoon BEL + SMS 200 (27,50)
Duur: 24 maanden
Actie ANWB: 21 maanden 50% korting + eerste 3 maanden 100% korting en u betaald voor de internet 4,75 per maand (ai letterlijk, wat een nederlands)

En daaronder staat dus die zin over 2x 21 maanden. Zit nog even te denken om daar morgen over terug te bellen/mailen.

Gelukkig staat in de mail die ik kreeg ook dat ik een fouttief contract moet tekenen bij de koerier om het toetsel te ontvangen maar dat het contract in de bijlage de juiste is. Dus ik denk dat ik de gok nu wel aan durf om te tekenen voor een fout contract.

Wederom, te mooi om waar te zijn...

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Subject: RE: Vodafone order verwerkt
Date: Wed, 10 Feb 2010 12:09:25 +0100
From: [email protected]
To: xxx


Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw mail.

Helaas kunnen we u geen antwoord geven op uw mail.

Graag ontvangen we meer informatie zoals

Order nummer ; of Mobiel nummer:

of Postcode + huisnummer :



Wanneer u deze informatie doorstuurt kunnen we u antwoord geven op uw vragen.





We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.



Met vriendelijke groet



Vodafone Online shop

Geachte heer,

Inmiddels zitten we al medio februari en ik heb nog steeds geen mobil ontvangen.
Diverse keren gebeld en iedere keer het antwoord dat de zending verstuurd is etc. Hoelang gaat het nog duren voor ik mijn mobiel in huis heb ?

> From: [email protected]
> To: xxx
> Subject: Vodafone order verwerkt
> Date: Fri, 8 Jan 2010 21:32:28 +0100
>
> Geachte heer/mevrouw,
>
> Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.
>
> Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.
>
> Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Vodafone Telesales

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

@Lianne89.....
Jou bieden ze een Samsung Star aan, die je niet wilt. (en terecht, want je hebt tenslotte een ander besteld)
Ik zit te wachten op een Samsung Star, en die hebben ze niet.....
Ben vandaag even in de winkel van Vodafone geweest in Leiden. Alleraardigst personeel overigens. Die hebben ook genoeg Samsun Stars op voorraad. En hij wist mij het probleem simpel uit te leggen: het magazijn van Vodafone is vanuit Maarssen (geloof ik) verhuisd naar Duitsland en toen zijn de leverproblemen ontstaan. Er liggen genoeg mobieltjes daar, het lukt ze alleen niet om ze te leveren (op een één of andere manier) En ze hebben door al die aanbiedingen een enorme achterstand. Dat blijkt! Als ze dat dan ook gewoon vertellen als je ze belt......(ben ik nog niet helemaal blij, maar oké)
Dus ik wacht nog maar weer even af...... :?

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Welke kleur Samsung Star heb je besteld?

Hij raadde mij namelijk aan een zwarte te nemen (toen hij me alternatieven voorlegde) omdat ze daar de grootste voorraad van hebben.

Maar ik moet eerst zien of het bij mij nu allemaal wel goed gaat lopen hoor. Straks heb ik een simkaart met internet erbij en alsnog niet een telefoon die ik wil. De simkaart gaat nu namelijk opgestuurd worden. (Waarom is dat nooit eerder gebeurd?)
Maar goed, de meneer aan de telefoon was gisteren erg vriendelijk en ik heb nu ook zijn naam dus als er problemen zijn kan ik naar hem vragen. Wat ik wel heel raar vond is dat ik iedereen die ik bij de klantenservice aan de lijn had, geen alternatief voor mij kon uitzoeken, want dat ging bij een andere afdeling. Waar ik dus op moest wachten totdat ze me gingen bellen. De meneer die ik nu aan de telefoon had, zei dat het via een andere afdeling ging. Maar hij ging mij nu helpen omdat ik al zolang zat te wachten..? Heel bijzonder. Maar goed.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

ze blijven gewoon spelletjes spelen, :evil:
en deze provider handelt in COMMUNICATIEapparatuur en systemen :?: :?: :?:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipients has been delayed.

[email protected]

rvbakel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door rvbakel »

cheesecurve schreef:ze blijven gewoon spelletjes spelen, :evil:
en deze provider handelt in COMMUNICATIEapparatuur en systemen :?: :?: :?:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipients has been delayed.

[email protected]
Heb je er al ooit aan gedacht om vodafone ipv vodafoon te typen? :lol:

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Heb je er al ooit aan gedacht om vodafone ipv vodafoon te typen?
dat is een hele goeie :!: :!:
zal ik doorgeven aan mijn vrouw en ik ga nog na of ze zich vertypt heeft of dat ze dit nummer zo van vodafone zelf gekregen heeft

zelf heb ik via T-mobile al naar tevredenheid een ander abo,

overigens hier in het forum werd geschreven, dat enkele vodafone medewerkers prive mail adressen verstrekt hebben om betere service te kunnen verlenen, dat lijkt er op te duiden dat ze het ook niet eens zijn met het beleid van het vodafonemanagement,
ik heb zo de indruk dat dat vodafonemanagement aldus redeneert:
wij vodafone gaan door met alle akties, want we willen zo veel mogelijk klanten afsnoepen van de concurrentie, we weten ook wel dat onze administratie een puinhoop is en dat we daardoor vermoedelijk enkele klanten zullen verliezen, maar dat weegt niet op tegen al die sukkels :lol: die toch het geduld opbrengen om te blijven wachten, bovendien blijven we steeds de indruk genereren dat de problemen spoedig over zullen zijn, rekken en er bij blijven, van radar en andere programma's trekken we ons niets aan, behalve dat we de schrijnende gevallen die daar te voorschijn komen even voortrekken zodat ze op een forum als dit een positief bericht kunnen achterlaten wat dan de rest weer hoop geeft

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

@Lianne89.

Heb inderdaad een zwarte besteld...... :lol:
Heb jij anders de naam voor mij van de beste aardige man? Of een email?
Begrijp dat je deze misschien niet op de site wilt noemen. Je mag het ook naar me mailen. Wie weet bereik ik er ook iets mee. Thanks!
Laatst gewijzigd door Nikkez op 19 feb 2010 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

@Cheesecurve; Ondanks dat ik erg boos ben op vodafone, is het niet netjes om de woorden te gaan verdraaien. De medewerkers hebben mensen een mail gestuurd, nav een telefoongesprek denk ik. En vandaar uit zijn er nu prive adressen bekend van vodafone medewerkers. Overigens zijn dat wel gewone [email protected] emailadressen. Maar het is dus niet per direct zo dat zij die verstrekken omdat zij betere service willen leveren. Ik zie het in ieder geval niet zoals jij het beschrijft.

@bovenposter; ik zal van me laten horen ;-)

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Lianne89 schreef:@Cheesecurve; Ondanks dat ik erg boos ben op vodafone, is het niet netjes om de woorden te gaan verdraaien. De medewerkers hebben mensen een mail gestuurd, nav een telefoongesprek denk ik. En vandaar uit zijn er nu prive adressen bekend van vodafone medewerkers. Overigens zijn dat wel gewone [email protected] emailadressen. Maar het is dus niet per direct zo dat zij die verstrekken omdat zij betere service willen leveren. Ik zie het in ieder geval niet zoals jij het beschrijft.

@bovenposter; ik zal van me laten horen ;-)
beste Lianneke,
ik schreef
ik heb zo de indruk
en dat is wat anders dan woorden gaan verdraaien :!:

ik heb zo de indruk, is dus een subjectieve aanhef, waarna vermoedens uitgesproken worden en niets verdraaid of verkeerd geciteerd

citaat marco:
Heb wel een persoonlijk emailadres van een medewerker van vodafone is alleen niet verstandig dat hier te plaatsen denks.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

voor het eerst in de avrogids geen vodafone-advertentie,
zou het inzicht doorgebroken zijn dat men niet aan klantenmisleiding wil meewerken :?:

rvbakel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door rvbakel »

Ik heb zowaar een brief ontvangen van Dynalogic waarin wordt gevraagd om contact met hen op te nemen om het pakket af te laten leveren. :shock:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

De verschillende geplaatste mail adressen van Vodafone zijn vlg mij fake, ondanks een gevraagde leesbevestiging zie ik geen mails geopend worden door Vodafone , laat staan een reactie van Vodafone. Met [email protected] ben ik al maanden in de slag voor een zinvol antwoord , nee dus.
Inmiddels een selectieve betalings blokkade tegen Vodafone ingesteld ivm door berekening van kosten via Netsize, ongevraagde instelling van voice mail,verkeerde toestel levering ivm bluetooth/TomTom etc etc.
Hoe kan ik een abbo per omgaande beeindigen?? :oops:

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

rvbakel schreef:Ik heb zowaar een brief ontvangen van Dynalogic waarin wordt gevraagd om contact met hen op te nemen om het pakket af te laten leveren. :shock:
Zozo.. En om welk toestel gaat het?

Hansouwen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2010 22:41

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Hansouwen »

Oeps, ik heb ook gebruik gemaakt van een dergelijke actie. Het was ook te mooi om waar te zijn, een Nokia N97 mini 275 belminuten en onbeperkt internet voor € 22.50 per maand (24 maanden) en € 0,- voor het toestel. Ik heb 3x staan twijfelen in het invoerscherm: 'Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het vaak ook zo' Gaat het door dan is het prima, moet ik erg lang wachten of liegen ze tegen me alsof het gedrukt staat, dan vertrouw ik vaker op mijn gevoel :wink:

rvbakel
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:20

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door rvbakel »

Lianne89 schreef:
rvbakel schreef:Ik heb zowaar een brief ontvangen van Dynalogic waarin wordt gevraagd om contact met hen op te nemen om het pakket af te laten leveren. :shock:
Zozo.. En om welk toestel gaat het?
De Samsung S8000 Jet, morgen tussen 08.00 en 14.00 wordt hij bezorgd als het goed is.

Gesloten