LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tanzer
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2010 13:49

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door tanzer »

Heb net maar weer Vodafone gebeld, ze gaven aan dat de HTC HD2 4 maart weer bij hun binnen zou komen. Het zou dan nog 1 week duren voordat hij bij mij is. Heb ze gezegt dat ik die nog wil afwachten en anders van hun wil afzien. Dat is de laatste kans die ik ze wil geven.

naoompjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2010 23:25

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door naoompjuh »

Hier hetzelfde. Ik kan wel van de aanbieding afzien maar daar heb ik alleen mezelf mee. Dan houd ik mijn waardeloze telefoon of ik neem een ander abonnement met de telefoon die ik wil maar dan betaal ik 2x zoveel of ik koop de telefoon die ik wil maar dan ben ik ook 200 euro armer. Hoe dan ook, door de fouten van vodafone is deze arme student nog 'armer' :wink:

nlverbu8
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2010 14:56

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door nlverbu8 »

Zo te lezen (zie deze verhalen nu voor het eerst) ben ik dus niet de enige.
Ook ik heb op 11 januari een telefoon en abonnement afgesloten bij vodafone middels de ANWB actie en gekozen voor nummerbehoud. Na 4 weken niets gehoord te hebben eens gaan bellen, omdat ik er zeker van wilde zijn dat ik op 15 maart (einddatum huidige provider) over zou gaan. Toen werd mij verteld dat nummerbehoud en verzending van de telefoon binnen twee weken plaats zou vinden. 2 weken later nog niets gehoord. Dus maar eens een mail via de site van Vodafone gestuurd. Inderdaad eerst een mail dat mijn vraag binnen twee werkdagen zou worden beantwoordt. Paar dagen later de mededeling dat het niet lukt om mijn mail binnen twee dagen te beantwoorden. 10 dagen daarna nog steeds geen antwoord, dus nogmaals een mail verzonden. 5 dagen later een bercihtje terug: "Ik verzoek u vriendelijk mij uw volledige gegevens te geven in een reactie op deze e-mail. Ik zal de gegevens en bijbehorende informatie proberen op te zoeken voor u" Erg raar, ik had immers het refferentienummer al doorgegeven. Maar goed, diezelfde dag (21 feb) een mail met alle gegevens teruggestuurd. Tot op heden nog steeds geen antwoord!! Afgelopen maandag maar weer eens gebeld. Er zou een mail naar mij verzonden worden, hier moest ik maar op wachten!! Ik vroeg wat er dan in die mail zal staan, maar hier kon ze "geen uitspraak over doen"!! Ik wist niet wat ik hoorde!!! Wel kon ze me vertellen dat het nummerbehoud niet per 15 maart overgezet kon worden, waarom kon ze mij niet zeggen! Erg geheimzinnig allemaal! Het is nu woensdagmiddag en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen!

Is het iemand inmiddels wel gelukt om de bestelling te laten cancellen? Ik ben hier nu ook klaar mee, mede na het lezen van al deze berichten!

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

naoompjuh schreef:Hier hetzelfde. Ik kan wel van de aanbieding afzien maar daar heb ik alleen mezelf mee. Dan houd ik mijn waardeloze telefoon of ik neem een ander abonnement met de telefoon die ik wil maar dan betaal ik 2x zoveel of ik koop de telefoon die ik wil maar dan ben ik ook 200 euro armer. Hoe dan ook, door de fouten van vodafone is deze arme student nog 'armer' :wink:


er zijn zat mooie aanbiedingen die je kunt nemen bij andere providers.

op deze manier blijf je ook met die waardeloze telefoon zitten :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Henri42 »

marco022 schreef:
naoompjuh schreef:Hier hetzelfde. Ik kan wel van de aanbieding afzien maar daar heb ik alleen mezelf mee. Dan houd ik mijn waardeloze telefoon of ik neem een ander abonnement met de telefoon die ik wil maar dan betaal ik 2x zoveel of ik koop de telefoon die ik wil maar dan ben ik ook 200 euro armer. Hoe dan ook, door de fouten van vodafone is deze arme student nog 'armer' :wink:


er zijn zat mooie aanbiedingen die je kunt nemen bij andere providers.

op deze manier blijf je ook met die waardeloze telefoon zitten :roll:
Vodafone zit met alle leveringen in de mest put, een ding helpt betalingen blokkeren/storneren, daar wordt m,n wakker van :)

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

Vodafone zit met alle leveringen in de mest put, een ding helpt betalingen blokkeren/storneren, daar wordt m,n wakker van :)
ze worden niet wakker, ze liggen in een diepe coma, alleen een shocktherapie kan nog helpen, bijvoorbeeld dat als gevolg van slecht beleid hun beurskoers dramatisch begint te dalen oid
we hebben een Pieter Lakeman op telecomgebied nodig, of zou Neelie hier kunnen helpen? of de Opta?
zijner al mensen die succesvol rechtshulp hebben ingeroepen :?:

Mr.Ruben
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2010 16:05

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Mr.Ruben »

Nadat ik het alternatief geannuleerd heb , heb ik dinsdag een andere aanbieding besteld wat volgens hun op voorraad is......ik kreeg een bestelnummer waarmee ik kon inloggen.....werkt dus niet...

terbeek
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 mar 2010 13:33

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door terbeek »

Was al een eigen topic gestart, bij deze mijn verhaal.
Ik vroeg mij af, of er op de site van Vodafone iets staat over leveringsvoorwaarden.
Ofwel, hoe lang mag de levering van een toestel duren voordat je aan de gerechtelijke bel kunt gaan trekken ?

**************************
Vorige week mijn sim-only pakketje bij Vodafone verlengd, in combinatie met de aanschaf van een HTC HD2.
Mooie aanbieding van Vodafone icm mobiel internet
Er werd mij verteld, dat het toestel voorradig was, en ik hem dus binnen 2-3 (maar maximaal8-10 werkdagen) in huis mocht verwachten.

Vanmiddag maar eens even gebeld naar de leverings status.
Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn, die mij doodleuk meedeelde, dat er een negatieve voorraad in haar systaam staat van 635 stuks HD2's. (lees: 635 wachtende klanten)
Naar aanleiding van mijn verbaasde reactie, werd de mededeling gedaan, dat de verkoper die mij het abonnement heeft verkocht vast naar de 'dummy' voorraad gekeken had. Een 'foutje' dus.

Na herhaaldelijk doorvragen, wanneer ik het toestel dan wel mag verwachten, moest ik het uiteindelijk toch doen met "ik weet het ook niet, en kan er ook niet achter komen".
Zelfs na lang en netjes aandringen, op de aanname dat een verkopende partij, toch bij zijn leverancier te rade gaat met de vraag wanneer er geleverd gaat worden, moest ik doen met "Tja, het systeem waar we sinds kort niet meer mee werken geeft aan 9 maart, en ons nieuwe systeem geeft geen enkele datum...."

De Vodafone-shop doet dus geen enkele moeite, om hun 635 wachtende klanten te helpen met het bespoedigen van de leverdatum van hun toestel.

Wel werd mij (mijns inziens iets te snel) het aanbod gedaan de koop te ontbinden of een ander toestel uit te kiezen.
Ik ga na lang pluizen en zoeken naar een passend toestel toch voor de HD2, dus zal geduld moeten hebben.

Ik vroeg mij af, of er nog meer mensen zijn, die al lang zitten te wachten op hun toestel.

Gr. G
************************************

marco022
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:12

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door marco022 »

Mr.Ruben schreef:Nadat ik het alternatief geannuleerd heb , heb ik dinsdag een andere aanbieding besteld wat volgens hun op voorraad is......ik kreeg een bestelnummer waarmee ik kon inloggen.....werkt dus niet...


De nummers die ze verstrekken zijn idd uit hun duim gezogen, heb t zelfde meegemaakt toen ik wat nummers kreeg voor de "pakketdienst"

michel1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2010 18:15

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door michel1990 »

Ik heb 2 weken geleden mijn abbonement verlengt met een sony ericsson satio. Ik vroeg ze hoelang het zou duren voordat het toestel geleverd zou worden. Ze vertelden mij dat de levertijd +- 3 werkdagen waren. Ik vroeg nog of het toestel op voorraat was en dat beaamde ze. Nu nog niks en dacht is effe bellen. Wat blijkt nu het toestel is niet op voorraat en het zou minimaal nog 3 weken duren voordat sony ericsson het toestel aan hun leverd. Ik baal hier ontzettend van want er waren mondelinge afspraken gemaakt die niet zijn nagekomen. Wat moet ik hier mee aan want vind dit natuurlijk geen manier van doen.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

nu, maar weer afwachten of de toezegging ook inderdaad uitgevoerd wordt

Geachte mevrouw xxx

Op 28 januari is het pakketje volgens de koerier uitgeleverd.
Echter zoals u aangeeft is dit pakketje niet bij u geleverd
Helaas heeft een eerder verzoek om deze vermissing te controleren niets opgeleverd.
We hebben hiervoor een nieuw verzoek gedaan.

We vinden deze situatuie heel vervelend en bieden u daarvoor onze excuses voor het lange wachten.
Als tegemoet koming hebben we de abonnementskosten van 2 maanden, zijnde 2 maal € 11.25 gecrediteerd

We hopen dat het nieuwe verzoek wel resultaat zal opleveren en dat u het toestel binnenkort kunt ontvangen

met vriendelijke groet

Vodafone Klantenservice


Mr.Ruben
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2010 16:05

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Mr.Ruben »

Eindelijk, woensdag komt de koerier langs om de telefoon te brengen(hoop ik) als het niet zo is..... :evil: :evil: :evil: mag ook wel ruim 2 maand....

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

En ook ik mag na ruim 2 maanden de koerier bellen voor een afspraak. Voor de Samsung Jet ipv de Samsung Star....wow! Ervan uitgaande dat ze ook het goede contract bij zich hebben.... :D

Sjors81
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 feb 2008 15:02

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Sjors81 »

nou, ik wacht nog steeds op een telefoontje! besteld 26-12-2009.....

rednas omniaII
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2010 20:42

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door rednas omniaII »

Januari 2010 Omnia II met abbonn. besteld via

https://directsales.vodafone.nl/orderfo ... honeId=507

diverse smoesjes van ks maar nooit een telefoon ontvangen. Ze nemen niet eens de moeite om je schriftelijke vragen te beantwoorden.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door cheesecurve »

continuing story,
zitten dus al sinds begin december op mobieltje te wachten star samsung,
heel veel gebeld intussen, minstens 2x per week
blijkt zoek te zijn sinds eind januari, bij koerier
wat blijkt nu?
eind januari heeft TNT voor de deur gestaan zonder voorafaankondiging en ook zonder berichtje achter te laten, want we waren niet thuis,
dit schijnt daarna nog 2 x gebeurd te zijn zegt TNT (klinkt wel heel onwaarschijnlijk!)
maar nu een afspraak met TNT (die we rechtstreeks konden bellen na info van vodafone) dat het pakketje morgen bezorgd gaat worden,

ik hoop niet dat er lui bij TNT zijn, die misbruik maken van de chaos bij vodafone en een lukratieve bijverdienste ervan gemaakt hebben van handel in niet bezorgde telefoontjes,
ik geef de tip aan alle mensen die nu ook al maanden wachten om het juiste TNT telefoonnummer bij vodafone te achterhalen om daar rechtstreeks naar toe te bellen

ik heb gebeld naar 020-5803039, maar naast TNT schijnt vodafone dus ook andere koeriers te hebben...dus check dat eerst voordat je gaat bellen

hesselvanurk
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2010 16:25

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door hesselvanurk »

hallo allemaal. hier bij mij zelfde probleem ik heb eind november 2009 via anwb een telefoon met abonement besteld voor mijn vrouw sim kaart was er binnen 2 weken maar telefoon niet! mijn vrouw heeft sim kaart in een leentelefoon gedaan zodat ze wel kan bellen maar het is nu half maart en nog steeds geen telefoon ontvangen ik heb al 11 x gebeld met vodafone met telkens 2 weken ertussen en alke keer zeggen ze dat het binnen 2 weken geleverd word, ik word er helemaal gek van!! de laatste keer dat ik belde zei ik dat ik elke instantie in zou schakelen als ze hem niet binnen 5 werkdagen zouden leveren en zei dat elk gesprek had opgenomen(was bluf) zodat ik kan aantonen dat ze me aan het lijntje houden. toen vroeg de mevrouw of ik dit gesprek ook opnam ik zei ja en toen verbrak ze de verbinding. :lol: maar dat is inmiddels ook alweer 2 weken geleden.
en nog steeds geen telefoon.
hier moet echt wat aan gedaan worden want dit is oplichting!

groeten hessel van urk

Nikkez
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2010 22:13

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nikkez »

Bij mij is dan eindelijk inderaad na ruim 2 maanden mijn telefoon bezorgd. Had een Samsung Star besteld, heb nu een Samsung Jet. Op zich een goeie deal volgens mij. Alleen een beetje jammer dat de nummerportering nu weer 2 weken duurt. Oftewel: ik heb eindelijk mijn telefoon en nu kan ik hem niet gebruiken...Maar goed, heb ze weer gebeld en ze zeggen (jaja) dat ze de nummerportering gaan versnellen. Er staat tenslotte op hun eigen site dat dat normaal 3 werkdagen duurt....
Op het contract staat net niks, maar geloof dat het wel goed is.

nlverbu8
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2010 14:56

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door nlverbu8 »

Zoals ik al vertelde heb ik op 11 januari 2010 een bestelling gedaan via https://directsales.vodafone.nl/anwb. Laatste tefonisch contact met 0800-0200043 was op 2 maart. Mij werd toen verteld dat ik maar op een mailbericht moest wachten waar duidelijkheid in zou staan, maar waar op dat moment geen uitspraak over gedaan kon worden! Nu 1,5 week verder geen mail bericht, niets!!
Heb nu besloten de bestelling annuleren, ben er helemaal klaar mee!

Eerst huidige provider gebeld om te vragen of zij een aanvraag voor nummerbehoud hebben ontvangen van Vodafone, geen aanvraag binnengekregen. Werd wel een aantekening gemaakt dat indien Vodafone vandaag ineens de aanvraag voor nummerbehoud doen dat de klant (ik dus) hier niet mee akkoord gaat.

Toen Vodafone gebeld naar nummer 0800-0200056 (gevonden via site Vodafone.nl), maar moest bij een andere afdeling zijn: 0800-7378423. Hier kreeg ik ene Wendy aan de telefoon. Zij vroeg mij naar een ordernummer, aangegeven dat ik enkel een refferentienummer had. Hier kon ze niets mee. Wendy vroeg of ik de bestelling via een aanbiedingssite had gedaan. Dit is namelijk een aparte afdeling (afd. Campange). Ze ging toen zoeken op naam, postcode en telefoonnummer (i.v.m. nummerbehoud) maar vertelde mij dat er nog helemaal niets met mijn gegevens is gedaan, aangezien ze helemaal niets kon vinden! Ik vertelde haar van al mijn pogingen om info te krijgen over mijn bestelling, en dat ik tot op heden nog steeds helemaal niets weet. Dit begreep zij, maar kon echter niets voor mij doen, aangezien de afdeling Campagne nog niets met mijn gegevens heeft gedaan!! Naar haar mening kan de bestelling dan ook geannuleerd worden. Alleen moet ik hiervoor wel contact opnemen met nummer 0800-0200043.

Toen dit nummer gebeld en aangegeven dat ik mijn bestelling per direct wil annuleren. Deze medewerker kon wel mijn gegevens vinden (toch nog ergens opgeslagen) en vroeg mij of ze me een andere aanbieding kon geven :wink: ! Toen heb ik haar maar even uitgelegd, waarom ik wilde opzeggen en dus helemaal niet op een andere aanbieding van Vodafone zit te wachten. Ze begreep het (deed niet moeilijk) en vertelde dat ze de annulereing in orde ging maken en dat ik hier nog een bevestiging van kreeg via de mail. Ben benieuwd of deze mail gaat komen en zo ja, hoe lang dit duurt :wink:

Dus als er nog niets met je gegevens is gebeurd, kan je er nog vanaf!

Gesloten