LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone actie onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JBV
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2009 11:07

Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door JBV »

Beste lezer, ook in de TV gids een Vodafone aanbieding gezien? Ik wil graag nummerbehoud van een provider die niet op het webformulier voorkomt en moet daarvoor een speciale klantenservice bellen. Na 4 volle dagen proberen (08000200043 of 080002000560 of 08000001 optie 2 of 08000560 en laten doorverbinden naar afdeling "Campagnes", en één terugbelafspraak (die niet werd nagekomen) ben ik ten einde raad. Het is niet mogelijk met deze mensen in contact te komen. Vodafone heeft van eerdere acties klaarblijkelijk niets geleerd en laat geen professionele indruk achter, maar die van een louche tikkenverkoper. Jammer Vodafone, dan maar de KPN of heeft iemand nog een tip voor een goede mobiele telefonie aanbieder?

czitterd
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2009 13:24

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door czitterd »

nou, ik heb dus hetzelfde.
ik zag de actie in de televizier staan,(www.televizier.nl/vodafone) en heb me via internet aangemeld en besteld.
ma 2weken heb ik nog steeds niks.
nu heb ik al een week proberen te bellen maar steeds niks.
(valt het gesprek weg, of steeds dat alle medewerkers bezet zijn)
:arrow: 0800-0200043 of 0800-0200580
weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

grt.

Querina en Rob
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2009 16:23

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Querina en Rob »

Wij zijn al iets verder, helaas eigenlijk. Ook wij hebben via internet een aanvraag gedaan. Al snel, binnen twee dagen, werd de sim kaart geleverd. Daarna werden wij gebeld voor het maken van een afspraak voor het leveren van de telefoon. Er is echter een verkeerde telefoon bezorgd. Nu proberen we dagelijks te bellen met Vodafone om het recht te zetten. Na steeds ruim een half uur in de wacht te zitten (en inderdaad soms te worden verbroken), vragen we wanneer de juiste telefoon wordt gebracht. In eerste instantie kregen we te horen dat dit binnen 48 uur wordt gedaan, nu krijgen we twee weken alleen maar te horen: 'Het is in behandeling'. Komt dit ooit goed? Ook in Vodafone winkels kunnen we niet worden geholpen (ruilen van telefoon) omdat deze winkels 'niet mee doen met de actie'.... Je krijgt Vodafone lastig te pakken, je wordt afgescheept met 'het is in behandeling' en we worden niet terug gebeld.... Die machteloosheid....verschrikkelijk. Hoe nu verder?

Zipje
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2009 21:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Zipje »

Ik heb per ongeluk gereageerd op een item van vorig jaar augustus (toen was er dus ook al een probleem...) Nu mijn reactie op de goede plaats.

Ook wij bestelden in augustus de aanbieding van de ANWB en Vodafone (met nummerbehoud). Wij wachten al twee maanden op levering van een Samsung Soul. De sim-kaart is al sinds 11 september binnen, het abonnement zou op 1 oktober ingaan. 20x bellen (en dus uren in de wacht staan, eruit gegooid worden en opnieuw proberen, doorverbonden worden en er weer uitgegooid worden, medewerkers die hun naam niet willen noemen): niets helpt. Dan weer ligt het aan de koerier, dan weer is het contract kwijt. Ze hebben ons zelfs al geprobeerd te bellen op het mobiele nummer van de telefoon die we nog niet in huis hebben!
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb geprobeerd op te zeggen, maar de mevrouw aan de telefoon weigerde daaraan mee te werken. Nu hebben we dus helemaal niets. De sim-kaart zit nog in de verpakking, maar de medewerker beweert dat we voor 27 cent gebeld hebben, hoe gek moet het worden?

De ANWB heb ik benaderd met de mededeling dat met zo'n slechte service de actie maar stopgezet moest worden. Het antwoord valt te raden: hier heeft de ANWB niets mee te maken... Maar ze verdienen er wel geld mee. Ach ja, niets mee te maken?

bbas
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 okt 2009 17:08

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door bbas »

JBV schreef:Jammer Vodafone, dan maar de KPN of heeft iemand nog een tip voor een goede mobiele telefonie aanbieder?
Ik ben jaren klant bij Telfort en ben zeer tevreden. Telefoon en simkaart worden snel geleverd (onder rembours) kosten voor Telfort. Ik heb laatst ook even klein verschil gehad met Telfort maar keurig te woord gestaan. Mijn vrouw heeft HI ook prima alleen als je goed en toch niet al te duur wilt zou ik kiezen voor Telfort.

M.Braam
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2009 14:29

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door M.Braam »

Wij hebben dit ook besteld ...
We hebben netjes in de mail van dat de bestelling binnen is en dat het in behandeling is.

Alleen we horen niks van hun, ze zijn onbereikbaar en Vodafone en TV Film zeggen beide het is vervelend maar u moet dat nummer maar bellen.

We hebben gedaan met nummer behoud alleen dit loopt nu wel bijna af en we moeten snel over naar een andere provider anders zitten we aan de huidige weer vast.

Kunnen we nu zeggen van oke we gaan opnieuw opzoek naar een andere provider of zitten we aan deze nu vast?

czitterd
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2009 13:24

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door czitterd »

ja precies,
het lijkt of het allemaal goed is maar het bewijst het tegendeel
6 november zou het nummer weg gaan(met nummerbehoud) en ik heb het nog steeds!
dus ze doen volgens mij helemaal niks!?
weet iemand of ik die telefoon nog ùberhaupt krijg?

grt.

M.Braam
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2009 14:29

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door M.Braam »

Ik heb het ook hierop gemeld:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... h=c749c73j

Hopelijk komen we zo met z`n alle een stap verder, want dit schiet niet op net weer gebeld en weer 30 min in de wacht en dan is het telefoon gesprek afgelopen.

czitterd
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 nov 2009 13:24

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door czitterd »

volgens mij krijgen we gewoon niks meer?
daarom zou het wel 50% korting zijn.

grt.

alley
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2009 07:54

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door alley »

Hier nog een met problemen met deze actie.
Heb echt al uren gebeld de afgelopen DRIE MAANDEN, maar ik hoor maar niets terug.
Ik zou al 3 keer teruggebeld worden, maar dat is nooit gebeurd. Er is mij meerdere keren verteld dat m'n simkaart onderweg was, maar die is nooit gearriveerd.

Ik heb inmiddels een simkaart opgehaald in een vodafone winkel (alwaar je wel snel geholpen wordt: stond binnen 2 minuten buiten met een simkaart voor m'n oude nummer!), maar met de post is er nooit wat gekomen :(

M'n bestelling is geplaatst op 10 september. Er stond toen bij dat door de drukte de levertijd wel 10 werkdagen kon bedragen.... het is nu dus al DRIE MAANDEN en nog steeds geen telefoon ontvangen :cry:

Frank!
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2009 12:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Frank! »

Weet iemand het adres waarnaar ik een aangetekende (klachten-) brief kan sturen?

Bedankt! ;)

M.Braam
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2009 14:29

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door M.Braam »

Dat is een goede wij zochten die ook ...
Gisteren hebben we een e-mail gestuurd aan Vodafone met onze klacht en de mededeling dat ze ons eruit kunnen halen en alles kunnen annuleren.

Helaas hebben we nog niks terug maar als we wat horen laat ik dit wel hier weten.

Frank!
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2009 12:18

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Frank! »

Volgens mij heb ik het gevonden:

Vodafone
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Yme »

Bovenstaand adres klopt. In de Algemene Voorwaarden van Vodafone staat dat je klachten moet richten aan de "afdeling Special Services". Zet dat dus ook maar op de envelop. Doe je dit niet dan zal het zeker langer duren voor de brief de juiste afdeling bereikt of misschien wel in een prullenbak gaan belanden.

munckie23
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2010 17:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door munckie23 »

Hier nog een geval... 1 oktober abbonement afgesloten... Nu ruim 3 maanden (!) later nog steeds geen telefoon gezien. Ik via 08000200043 voor een ander toestel gekozen, omdat deze wel geleverd zou kunnen worden, alweer een paar weken later en nog steeds niets gezien. Ik heb inmiddels wel al 3 maanden mijn simkaart en mijn abbonement loopt. Is het totaal niet mogelijk om van deze actie en dit abbonement af te zien? Is er niet een bemiddelaar die me hierbij kan helpen? Ik wordt gek van deze onzin bij vodafone!

Gegroet

Noom
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jan 2010 13:23

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Noom »

@ Munckie23
gaat het hier over een zelfde soort aanbieding als waar ik het over heb in het topic "Vodafone Dames Aanbieding" http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=78269 ?

munckie23
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2010 17:52

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door munckie23 »

@ Noom

Nee, maar volgens mij betreft het wel dezelfde organisatie binnen vodafone waarvan de acties zijn... Niemand enig idee wat je recht is in zulke situatie?

gegroet :D

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Meestal lopen deze acties van Vodafone via Traders.nl.
Ik werk voor een koeriersbedrijf dat dit ook wegbrengt en we leveren er genoeg af die gewoon een paar dagen ervoor besteld zijn, dus de toestellen zijn wel op voorraad.

L. vd Sluis
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2010 21:54

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door L. vd Sluis »

Helaas ben ik dus ook al een tijd bezig. Ben op 14 september begonnen om een telefoon thuis te krijgen. Was een verkeerde telefoon geleverd dus geweigerd. Vodafone gebeld en om een ander toestel gevraagd. Was geen probleem..... Nou heb nu nog geen telefoon dus weet niet wat ze eronder verstaan wat dan wel een probleem is!! Wat bij mij dus niet goed bleek te gaan was dat op het contract mijn verkeerde toestel nog stond. Vandaar dat alles elke keer gecanceld werd. Omdat de koerier dan niet het juiste toestel kan bevestigen? Wat ik me nu afvraag is of ik alles kan anuleren? Ik heb geen contract getekend en heb ook geen voorwaarden gehad. Graag reactie.

Lianne89
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:32

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Ongelezen bericht door Lianne89 »

Al de acties van vodafone zorgen voor problemen. Ik snap niet waarom ze die acties via anwb, libelle, televiezer, etc niet stop zetten. Er worden steeds meer en meer mensen de dupe ervan. Ik heb wrekelijk nog van niemand vernomen, die via zo'n actie zonder problemen zijn simkaart en telefoon heeft ontvangen.

Gesloten