| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone & andere manieren om tegoed op te maken
Vodafone & andere manieren om tegoed op te maken
In het verleden belde ik ontzettend veel met mijn mobiel, en door veranderde omstandigheden bel ik nu veel minder waardoor mijn tegoed bij vodafone ontzettend oploopt. Nu heb ik 200 euro aan tegoed over wat ik onmogelijk in een maand kan opmaken. De klantenservice kan mij niet verder helpen. WIe o wie heeft er tips voor mij??
Gevraagd of ik anders een toestel kan kopen met mijn tegoed, nee dat kan niet. Of mijn maandtermijn met het tegoed kan betalen, dat kon ook niet. Eventueel mensen met een prepaid kaart blij maken, dat was helaas niet mogelijk.
Nu zit ik redelijk met de kwestie in mijn maag. Verlagen kan en evt. uit coulance zonder kosten maar dan ben ik wel mijn 200 euro kwijt.
Gevraagd of ik anders een toestel kan kopen met mijn tegoed, nee dat kan niet. Of mijn maandtermijn met het tegoed kan betalen, dat kon ook niet. Eventueel mensen met een prepaid kaart blij maken, dat was helaas niet mogelijk.
Nu zit ik redelijk met de kwestie in mijn maag. Verlagen kan en evt. uit coulance zonder kosten maar dan ben ik wel mijn 200 euro kwijt.
-
michaelz1981
Re: Vodafone & andere manieren om tegoed op te maken
Niks, je kan met vodafone tegoed alleen bellen en smsen in NL en alle andere dingen wat je ermee doet kom bovenop je rekening. Dus alleen bellen en smsen in NL.