| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone, bah
Vodafone, bah
In november heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. Eerst geinformeerd bij de klantenservice over hun zg. Blox. Telefoon in ontvangst genomen en wat bleek, die Blox konden niet bij mijn telefoon! Terwijl dit wel werd gezegd. Daarna getracht toch de extraas op mijn telefoon te krijgen wat ook niet ging, verkeerde instellingen gekregen, verkeerde abonnementen afgesloten (niet mijn schuld) en uiteindelijk maar een klachtenbrief geschreven die na zes weken werd beantwoord. In deze brief werd o.a. gezegd dat ik met mijn telefoon gratis tot 10MB zou kunnen internetten, okee dan. Gelijk gebeld voor de instellingen. Niet dus. Bleek niet mogelijk (heb het zwart op wit). Weer kreeg ik diverse toezeggingen en weer werden die niet nagekomen. Inmiddels heb ik mijn abo opgezegd. Maar nu blijkt dat ik mijn abonnement alleen maar kan afkopen. Is dat normaal als de slechte dienstverlening van Vodafone daar debet aan is???? Ik heb dus zwart op wit over het gratis internetten en de fouten die gemaakt zijn, vervolgens gaan ze verder door met het maken van fouten en zit ik permanent vast aan een bedrijf dat zijn zaken niet op orde heeft? Ik ben ook nog naar de winkel geweest waar vier medewerkers het erg druk hadden met het mobieltje van de vijfde medewerker en mij ook niet konden helpen want ze werken niet met Blackberry, ik moest maar naar de klantenservice bellen 
Re: Vodafone, bah
Is volgens mij een beetje vaste prik aan het worden bij vodafone. Zie andere toipics in dit forum.
Er zal hier straks wel weer een reactie op komen van zo'n "afwimpelaar" van vodafone.
Er zal hier straks wel weer een reactie op komen van zo'n "afwimpelaar" van vodafone.
Ik begrijp dat je een Blackberry hebt aangeschaft? Als je met een Blackberry wilt kunnen internetten heb je altijd een speciaal Blackberry-abonnement nodig. Dit is standaard een stuk duurder dan een doorsnee data-abonnement en bij geen enkele aanbieder kun je internetten op een Blackberry met een standaard data-bundel. Het is nu de vraag of Vodafone tekort is geschoten in hun voorlichting, of dat jij van tevoren meer informatie in had moeten winnen. Dit is geheel afhankelijk van het verkoopgesprek dat je met een medewerker hebt gevoerd.
Als je hier meer informatie over kunt geven, kunnen we dat beoordelen.
Als je hier meer informatie over kunt geven, kunnen we dat beoordelen.
Dachten we net van het woord "afwimpelaar" af te zijn.....Er zal hier straks wel weer een reactie op komen van zo'n "afwimpelaar" van vodafone.
Ik wilde in eerste instantie bekijken of een Blackberry wel iets voor mij zou zijn, belde daarna de klantenservice om te bepalen (ik zat nl. toen nog bij Telfort) of het mogelijk was om achteraf het internet toe te laten voegen. Dat bleek mogelijk d.m.v. Blox. Toen de telefoon kwam heb ik dezelfde dag na het opladen de afdeling Data gebeld waar men diverse malen getracht een en ander te bewerkstelligen (uiteraard heb ik gezegd dat ik een Blackberry had). Uiteindelijk werd dat zo genant dat ik na drie dagen aan de bel heb getrokken omdat ik na het bezoek aan de winkel in de gaten kreeg dat ik een ander abonnement voor internet nodig had dan mij was verteld. Na zes weken antwoord gekregen (ik had verzocht om een schriftelijk antwoord) waarin zwart op wit staat dat ik met een Blackberry gratis kan internetten tot 10 MB. Dezefde avond weer gebeld. Dat abonnement bestaat dus niet en of ik dacht dat ze gek waren. Nee, dat dacht ik niet maar het staat wel in de brief die ik ontving. gratis tot 10MB en ik wilde het internet alleen gebruiken om bijvoorbeeld telefoonnummers of reisinformatie op te vragen dus zo gek lijkt die 10 MB mij dan niet. Alles is dus gedocumenteerd en de fouten liggen bij Vodafone en niet bij mij.
Als het zo gegaan is, lijkt het daar inderdaad wel op.
In dat geval lijkt een compensatie voor eventuele extra kosten (voor een Blackberry-abonnement) me wel op zijn plaats.
In dat geval lijkt een compensatie voor eventuele extra kosten (voor een Blackberry-abonnement) me wel op zijn plaats.
Ik heb mijn abonnement dus opgezegd want ik vind de service werkelijk he-le-maal niets. In eerste instantie was ook het verkeerde SMS abonnement op mijn telefoon gezet (stond wel goed op het contract) en die kosten werden gewoon fijn doorberekend. Ik wil geen compensatie ik wil van Vodafone af, jammer van de Blackberry maar een heel duur abonnement voor telefoon en reisinformatie vind ik buiten proportie, als ik dit van tevoren had geweten dan had ik nooit een abonnement afgesloten. Er werd gesproken over Blox!
Ga even naar de bank als je via een automatische incasso betaalt, zij kunnen deze stop zetten en kunnen, als daar aanleiding toe is, ook geld terug storten als dit binnen 30 dagen wordt aangegeven.