Vodafone heeft een nieuw beleid. Wat je over houd van je beltegoed gaat naar de volgende maand. Maar nu ga je eerst je nieuwe tegoed opmaken en dan pas je oude tegoed. Dus als je die maand alleen maar je nieuwe tegoed opmaakt, ben je je oude tegoed kwijt. In de tweede maand moet je dus alles opmaken.
Ik las dit net op de vodafone site bij vraag en antwoord. Ik heb net mijn abonnement verlengd en zover ik weet ben ik van deze nieuwe regel niet op de hoogte gesteld.
Belde net met de klantenservice van Vodafone en die wisten dit ook nog niet. Zei vertelden mij eerst het oude verhaal en toen ik hun op de website wees, kreeg ik te horen dat het net was veranderd voor de nieuwe abonnementen. Nu wordt het op de klantenservice ook verspreid. Dit vind ik een zeer onvriendelijk beleid van Vodafone. Zouden de andere aanbieders dit ook al doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone beltegoed wijziging
Re: Vodafone beltegoed wijziging
Hoi,
Deze wijziging is in oktober al ingegaan, lijkt me dus niet iets om nu heel erg van onder de indruk te zijn op dit moment. Toevallig de verkeerde medwerker gesproken, kan gebeuren.
Grt
Deze wijziging is in oktober al ingegaan, lijkt me dus niet iets om nu heel erg van onder de indruk te zijn op dit moment. Toevallig de verkeerde medwerker gesproken, kan gebeuren.
Grt
Bij KPN en Hi wordt ook eerst je nieuwe tegoed verbruikt en daarna pas het oude.AMmos schreef:Zouden de andere aanbieders dit ook al doen?
-
bij T-mobile relax nieuwe stijl zeggen ze dat ongebruikte belminiten en sms nu onbeperkt houdbaar blijven gedurende je contractperiode,
nu heb ik altijd heel veel over aan einde maand, dus dat gaat aardig oplopen, voor mij zal dat dan zo gaan denk ik, dat ik meer mobiel ga bellen en minder met de vaste lijn om in iedergeval ergens nog voordeel te hebben van deze regeling, want overstappen naar een goedkoper abonnement met minder belminuten behoort niet tot de mogelijke opties
cheese
nu heb ik altijd heel veel over aan einde maand, dus dat gaat aardig oplopen, voor mij zal dat dan zo gaan denk ik, dat ik meer mobiel ga bellen en minder met de vaste lijn om in iedergeval ergens nog voordeel te hebben van deze regeling, want overstappen naar een goedkoper abonnement met minder belminuten behoort niet tot de mogelijke opties
cheese