LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone betalingen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Anneke46
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:57

Vodafone betalingen

Ongelezen bericht door Anneke46 »

Ik heb het helemaal gehad met Vodafone! En ik voel me zo machteloos! Dat is het erge! Zij hebben de macht om je af te sluiten! Zomaar!
Ik heb 2 abonnementen bij Vodafone.
Bij één werd al een half jaar lang door Mobillon geld geïnt, waarvan ik niet wist. Ok, ik moet het betalen, dus ik een betalingsregeling van 4 termijnen. Inmiddels heb ik trouw op tijd de eerste 2 termijnen betaald. Krijg ik een brief dat ik nog steeds niet betaald heb en dat ik binnenkort het hele bedrag moet betalen! Ik heb bewijs van mijn bank dat ik heb betaald aan het goed bankreknr. Toch blijven ze ontkennen!

Voor mijn andere abonnement kreeg ik ook herinneringen. Uiteindelijk werd ik afgesloten. Bleek dat ik dezelfde rekening al 2x betaald had, op tijd! Na de blokkade heb ik het wéér betaald, omdat ik niet zonder gsm kan! Toen werd ik weer aangesloten en moet ook de déblokkade betalen!
Hoewel ik bewijzen stuur, toch volhouden dat ik niet betaald had!
Wat kan ik in godsnaam doen! Ik word hier zo kwaad en moedeloos van!
Klantenservice is sowieso niet te bereiken, dus alles moet via email. Ik wil iemand spreken, maar dat lukt niet.
Nee, ik NOOIT MEER VODAFONE!

rama119
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:16

Re: Vodafone betalingen

Ongelezen bericht door rama119 »

ja, ik ben zelf ook helemaal klaar met hun. helaas kan ik je niet helpen omdat ik zelf al maanden iemand probeer te spreken. om een abbo te sluiten heb je zo 10 mensen die je willen helpen, maar met een klacht weet niemand raad :x

misschien een aangetekend brief sturen?

succes!

Gesloten