Hallo Radar,
Vandaag werd ik door vodafone gebeld. Ze vertelden me aan de telefoon dat ik 17 euro gemiddeld per maand aan prepaid op maak. En dat het verstandig zou zijn om een abbonoment te nemen van 13 euro per maand. Ik was nogal verbaasd en keek na het telefoongesprek mijn kosten na. Wat bleek dat dit totale onzin is, en ik nog geen 10 euro gemiddeld per maand uitgeef en hier nauwelijks boven zit.
Daarna heb ik vodafone opgebeld omdat, ik het gevoel had dat het hier om oplichting ging. Toch bevestigde vodafone dat hun dit wel waren geweest. En dat er wel eens fouten in de gegevens zit.
Persoonlijk vindt ik dit echt niet kunnen dat ze me een abbonoment proberen aan te smeren. Ben benieuwd of dit meer mensen is overkomen. Of dat er mensen zijn die er wel ingeluist zijn.
Heb het idee dat dit wel een heel toevallige fout is.
Groeten Bernd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone biedt op oneerlijke manier abbo's aan
-
Re: Vodafone biedt op oneerlijke manier abbo's aan
Het lijkt mij heel sterk dat ze meer mensen een abbonoment proberen aan te smeren.Berndg schreef: Persoonlijk vindt ik dit echt niet kunnen dat ze me een abbonoment proberen aan te smeren. Ben benieuwd of dit meer mensen is overkomen.
Vodafone valt mij ook herhaaldelijk lastig met aanbiedingen via sms en telefoon, tegenwoordig verbreek ik gewoon het contact na een nors ''geen interesse''
Ik ben Vodafone klant (niet voor lang meer) en ik heb het laagste mobiele abonnement wat er is.
Dit omdat ik ook een gewone Clamshell uit het jaar nul heb en geen smartphone en het ze in tegenstelling tot een paar kennissen van me niet gelukt is me een gepeperde rekening door mijn strot te duwen door één of andere vage applicatie die zogenaamd 24/7 functioneert.
Ik ben Vodafone klant (niet voor lang meer) en ik heb het laagste mobiele abonnement wat er is.
Dit omdat ik ook een gewone Clamshell uit het jaar nul heb en geen smartphone en het ze in tegenstelling tot een paar kennissen van me niet gelukt is me een gepeperde rekening door mijn strot te duwen door één of andere vage applicatie die zogenaamd 24/7 functioneert.
Ik snap deze zin niet. Hoe kan je boven (al dan niet nauwelijks) boven een gemiddelde zitten?Berndg schreef:Wat bleek dat dit totale onzin is, en ik nog geen 10 euro gemiddeld per maand uitgeef en hier nauwelijks boven zit.
9 11 9 11 12 8GJvdZ schreef:Ik snap deze zin niet. Hoe kan je boven (al dan niet nauwelijks) boven een gemiddelde zitten?Berndg schreef:Wat bleek dat dit totale onzin is, en ik nog geen 10 euro gemiddeld per maand uitgeef en hier nauwelijks boven zit.
of
1 1 1 1 1 55