| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Blox Slechte Ervaring
Vodafone Blox Slechte Ervaring
Het hele Vodafone Blox Verhaal is hier te lezen.. Maar om een korte samenvatting te geven. Vodafone is vergeten bij het verlengen van mijn abonnement om mijn Blox voor Zorgeloos internet te activeren, met als resultaat een rekening van over de 500 euro.
Nu geeft vodafone zijn fout toe, maar kan dit pas verrekenen op de volgende factuur. Ik zit dus een maand lang zonder 500 euro door een fout van Vodafone.
Ze waren al op de hoogte voor het afschrijven. Een erg rare gang van zaken dus.
Daarom de vraag, hebben meer mensen deze ervaring met Vodafone?
Nu geeft vodafone zijn fout toe, maar kan dit pas verrekenen op de volgende factuur. Ik zit dus een maand lang zonder 500 euro door een fout van Vodafone.
Ze waren al op de hoogte voor het afschrijven. Een erg rare gang van zaken dus.
Daarom de vraag, hebben meer mensen deze ervaring met Vodafone?
Re: Vodafone Blox Slechte Ervaring
Ik had een hele tijd geleden iets soortgelijks, maar dan met de Eindeloos SMS BloX. Ook ik had een te hoge rekening en het was inderdaad niet mogelijk om het bedrag terug te storten. Wat ze vervolgens hebben gedaan, is de daaropvolgende facturen telkens op 0 gezet, net zo lang tot het totale gecrediteerde bedrag even hoog was als het bedrag wat ik van hen tegoed had.
Misschien niet oninteressant om even na te kijken of dat bij jou hetzelfde gaat, anders heb je namelijk nog een flinke tijd te gaan voor je al je geld terug hebt.
Misschien niet oninteressant om even na te kijken of dat bij jou hetzelfde gaat, anders heb je namelijk nog een flinke tijd te gaan voor je al je geld terug hebt.
Ik heb inmiddels de automatisch incasso laten terug storten. Ik zal het verschuldigde abbonementsgeld wel netjes overmaken. Maar het kan naar mijn mening niet zo zijn dat ik door een fout een de kant van Vodafone op mijn eigen geld moet wachten.
Heel goed. Bedrijven hebben geen recht om dergelijke bedragen te houden tot dat je dit hebt verbruikt.