Hallo iedereen die dit leest.
Ik zit met een klein probleempje.
Ik heb sinds 31-01-2008 een vodafone abonnement. Daarbij had ik zogeloos internet blox afgesloten.
Mij werd verzekerd dat als ik er uiteindelijk vanaf wou dat dit ook kon.
Ik heb het geprobeerd maar ik vind het geen fijne manier van werken en ik gebruik het dus eigenlijk nooit.
Nu wou ik er vanaf en via internet en de klantenservice (1200) het gesproken bandje kon ik het er niet vanaf krijgen. Ik kreeg uiteindelijk een medewerkster aan de lijn en die vertelde mij het volgende.
Sorry mevrouw maar ik kan het er niet vanaf halen want je hebt korting voor je toestel gekregen en 12 maanden lang 50% korting op je blox.
Het vreemde is dat mijn toestel sowieso al gratis was bij het abonnement en dus geen toestel korting gehad heb. En in mijn contract staat dat ik 8 maanden lang 50% korting kreeg over mijn blox.
Ik wil er nu wel vanaf van vind het zonde van mijn geld.
Heeft iemand tips of een idee hoe ik het er toch vanaf kan krijgen?
Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
moontje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Blox
-
VFWEBRELATIONSBC
Re: Vodafone Blox
@ Moontje_mona
als je wilt kun je me een email sturen met je 06 nummer erin. Wellicht kan ik een en ander voor je verduidelijken of oplossen.
groet,
Bas
Vodafone Web Relations
als je wilt kun je me een email sturen met je 06 nummer erin. Wellicht kan ik een en ander voor je verduidelijken of oplossen.
groet,
Bas
Vodafone Web Relations