LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone: Contractueel opgelicht!
Vodafone: Contractueel opgelicht!
topic tijdelijk on-hold
Laatst gewijzigd door r21 op 14 jan 2010 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vodafone: Contractueel opgelicht!
Vind dat ook belachelijk wat vodafone doet, stelt je een pakket voor, kosten x per maand maar wat er niet bij vermeld word is dat daar nog extra btw bovenop komt.
Heb al jaren een contract met vodafone, gelukkig eindigd het dit jaar en NOOIT meer vodafone voor me.
Heb al jaren een contract met vodafone, gelukkig eindigd het dit jaar en NOOIT meer vodafone voor me.
Ik steun de oproep om weer eens een item over de boevenpraktijken van VODAFONE te houden!
-
Hoi R21:
Ik kan je twee adviezen geven:
1) Leg het voor aan de geschillencommissie telecommunicatie. Dit is de link:
https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel
2) Houd je communicatie zo kort en bondig mogelijk. Beperk je tot de belangrijkste feiten. Noem bijvoorbeeld wel het aantal keren dat je contact hebt gehad, wat er is afgesproken, enzovoorts, maar ga niet ieder contact uitgebreid beschrijven, dat wordt toch allemaal niet gelezen.
Houd je doel voor ogen, en stem daar je bericht op af. Je doel is niet dat de geschillencommissie jouw persoonlijke misdaadroman gaat lezen, maar dat ze jou helpen je recht te krijgen.
Succes ermee.
Ik weet niet wat je bedoeling is van deze post, maar advocaten werken niet gratis. Jouw oproep hieromtrent is dus volkomen zinloos.Mocht iemand nog advies hebben of zijn diensten als advocaat gratis ter beschikking stellen dan sta ik daar altijd voor open. Al moet ik met Vodafone naar de rechter om mijn gelijk te krijgen, dan gaan we naar de rechter!
Ik kan je twee adviezen geven:
1) Leg het voor aan de geschillencommissie telecommunicatie. Dit is de link:
https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel
2) Houd je communicatie zo kort en bondig mogelijk. Beperk je tot de belangrijkste feiten. Noem bijvoorbeeld wel het aantal keren dat je contact hebt gehad, wat er is afgesproken, enzovoorts, maar ga niet ieder contact uitgebreid beschrijven, dat wordt toch allemaal niet gelezen.
Houd je doel voor ogen, en stem daar je bericht op af. Je doel is niet dat de geschillencommissie jouw persoonlijke misdaadroman gaat lezen, maar dat ze jou helpen je recht te krijgen.
Succes ermee.