LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone en het verlengen van het contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
martin2000

Vodafone en het verlengen van het contract

Ongelezen bericht door martin2000 »

Een goede drie maand geleden heb ik bij Vodofane tussentijds mijn contract verlengd. Dit met een aantal bonussen en uitbreiding oa een gratis telefoon. Een goede week later kwamen de betaalde uitbreidingen aan, echter de bonussen kwamen niet. Gebeld het was geannuleerd en zou alsnog verstuurd worden. Weer gebeld idem verhaal, derde keer gebeld eea kan niet volgens de AV.
Aangezien het om een 'package deal'gaat heb ik een klacht bij Vodafone ingediend. Deze wordt door Vodafone middels een voice-mail bericht "afgehandeld".
Vele medewerkers later, vele loze beloftes 7 mei een medewerker die meedeelt dat het contract per 14 mei wordt ontbonden.
Vandaag een brief eea staat op 2010 en 2011. Dus weer gebeld, weer van kastje naar de muur. De medewerker die de toezegging heeft gedaan mocht dit niet doen. Echter op basis van deze toezegging heb ik al een ander contract afgesloten. Vodafone interesseert dit niet: u bent maar een telefoonnummer en laat het hierbij. Een uur bellen met verschillende afdelingen, doorverbonden worden, het verhaal opnieuw doen heeft geen zin. Een oplossing heeft men niet. Radeloos: ja

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone en het verlengen van het contract

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me als je wilt je gegevens en mobiel nummer naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan kijk ik het even voor je na.

Jan
Vodafone Web Relations

martin2000

Ik ben even benieuwd naar de stand van zaken.

Ik heb vorige week de gewenste gegevens gemaild.
M

martin2000

Een goede twee weken verder en nog steeds geen bericht van Vodafone. Is zo;n vraag om informatie alleen maar voor de buhne?

martin2000

Gisteren contact met voda gehad. De afspraken, gemaakt in februari, worden nagekomen, het nieuw afgesloten abonnement wordt door Vodag geheel vergoed.

Mooi dat het opgelost is maar jammer dat het via deze (lange) weg moest.

Gesloten