Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die een abo hebben van Vodafone (of eventueel prepaid) in combinatie met een Samsung Star 2 gsm.
Ik heb deze telefoon een week of 2 na verlenging van mijn Vodafone abo, maar ik heb binnenshuis geen, en buitenshuis matig bereik.
Vaak valt ie na een paar seconden nadat ik bel gewoon dood
Vorige week de nieuwe simkaart ontvangen van Vodafone, maar zoals verwacht, dat maakt niks uit.
Vandaag langs Vodafone winkel geweest maar die hebben geen eigen reparatiedienst dus moeten opsturen.
Morgen langs een andere winkel die wel zelf repareren.
Telefoon mankeert niks en aan de verbinding mankeert niks. Leuk, zit dus met een onbruikbare nieuwe telefoon en een abo van 2 jaar.
BEDANKT VODAFONE
Geachte mevrouw..........
Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een klacht.
Ik vind uw klacht heel vervelend maar helaas kan ik niks voor u betekenen.
Het is duidelijk dat de netwerk problemen zijn ontstaan sinds u gebruik maakt van een nieuw/ander toestel. U heeft het toestel ook al eenmaal aangeboden ter reparatie.
Als een toestel 3 keer ter reparatie is gestuurd, is het mogelijk om onder bepaalde voorwaarden een coulanceswap voor u aan te vragen.
Onze afdeling Service & Repair heeft hierover afspraken gemaakt. Aan de hand van deze criteria bepaalt Service & repair of er een coulanceswap uitgevoerd wordt.
Het enigste wat ik u momenteel kan adviseren is het toestel nog 2 x ter reparatie's te sturen.