LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone geeft geen geld terug

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
svos

Vodafone geeft geen geld terug

Ongelezen bericht door svos »

Na jaren lang trouwe klant te zijn geweest bij KPN heb ik de onverstandige keuze gemaakt om te trachten van provider te wisselen.

31-10-2011 heb ik via de website een order bij Vodafone geplaatst voor een Samsung Galaxy SII inclusief nummerbehoud.

01-11-2011 Natuurlijk met mijn stomme kop in goed vertrouwen meteen betaald € 279.99

14-11-2011 Na 2 weken niets gehoord of gezien te hebben heb ik zelf op maar contact opgenomen via de mail. Hierop komt er een geautomatiseerde reactie: "U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons."
Zou mooi zijn maar helaas.

Na een aantal dagen weer niets gehoord te hebben toch maar rechtstreeks contact gezocht met de klantenservice waarom het zo lang duurt.
Vriendelijk word er aan de telefoon gezegd dat men een probleem heeft met de registratie van de orders per internet, en dat de order nog niet in werking is gezet....laat dit dan even weten.

Als ik zelf niet had gebeld hadden ze waarschijnlijk nooit gereageerd.

23-11-2011 Eindelijk word er telefonisch een afspraak gemaakt voor levering van het pakket. Dit word ook netjes met een mail bevestigd.
“Zoals telefonisch overeengekomen zullen wij, namens Vodafone, uw pakket op zaterdag 26 november 2011 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren”
“Op de dag van aflevering kunt u gedurende de dag uw zending track & tracen. Wij sturen u hiervoor, in een separate mail, de link hiervoor toe inclusief de geplande levertijd.”

26-11-2011 Tot op de dag zelf weer niets vernomen. Dus ook geen separate mail om de zending te track & tracen. Dus de gehele dag maar binnen achter de computer gezeten omdat er misschien onverwachts toch iets goed zou gaan.
Omstreeks het middaguur toch maar even gebeld met Dynalogic Benelux B.V., het bezorgbedrijf van Vodafone.
“Nee meneer wij komen vandaag niet meer omdat uw pakket niet compleet is ….ja, heel vervelend, en we hadden misschien wel iets kunnen laten weten. Maar wij kunnen er ook niets aan doen als vodafone het pakket niet aan ons toezendt”
U kunt begrijpen dat op dit moment bij mij de stoppen even uit de kast sprongen. Ben ik een zaterdag thuis gebleven, omdat men een levering komt brengen waarbij al alles is mis gelopen, en vervolgens weet men het weer dermate te verknallen. Ook hier weer een gebrek aan communicatie.
Men kon dus ook niet aan geven wanneer het pakket dan wel compleet was maar zouden z.s.m. contact opnemen als het pakket compleet was.

29-11-2011 Uiteindelijk een reactie op de mail van 14-11-2011 !!!
"Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht, is het ons niet gelukt om uw e-mail op tijd te beantwoorden.
Ons bezorgbedrijf heeft geprobeerd contract met u op te nemen maar u nog niet te pakken gehad. Ze bellen u zo snel mogelijk om een afspraak te maken en te leveren.

He, ben ik nu gek. Er heeft niemand na de hopeloze poging van 26-11 gebeld of een mail gestuurd van enige aard. Dus het kan niet zijn dat men al heeft geprobeerd "contract" met mij te leggen.
Nu ben ik niet de beste in spelling maar dit geeft al de professionaliteit aan van het bedrijf VODAFONE.

01-12-2011 Nog steeds niets vernomen en weer gebeld met Dynalogic. “Nee het pakket is nog niet compleet helaas kunnen wij niets voor u betekenen”
Op basis hiervan heb ik de handdoek in de ring geworpen en de order geannuleerd. Natuurlijk gevraagd of ik hier nog bevestiging van kreeg immers kon dit ook mis gaan.

09-12-2011 Na zelf een mail gestuurd te hebben naar Dynalogic heb ik uiteindelijk dan toch een bevestiging gekregen.

02-01-2012 Nog steeds mijn geld niet mogen terug ontvangen of wat dan ook gehoord van Vodafone. Dus maar weer een mail sturen.

07-01-2012 Antwoord op de mail: “Zojuist heb ik uw order bekeken. Ik zie dat deze inmiddels is geannuleerd. Om er voor te zorgen dat u ook de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangt heb ik apart een verzoek voor u ingediend bij de
financiële afdeling. Dit had Ik zou u willen vragen dit nog heel even af te wachten.”

15-01-2012 Nog steeds (of weer ) niets gehoord of vernomen dus weer maar een keer een mail ….

20-01-2012 Antwoord op de mail: “Het is heel vervelend dat u nog steeds geen terugbetaling heeft mogen ontvangen. Ik heb uw gegevens doorgezet naar onze afdeling Finance, zij zullen ervoor zorgdragen dat de betaling zo spoedig mogelijk teruggestort wordt.

21-01-2012 Mail replied richting Vodafone: “Dit is mij al meerdere malen toegezegd echter tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder. Graag ontvang ik van u een vaste datum waarop ik mijn geld op mijn rekening kan ontvangen.

24-01-2012 Nog steeds geen reactie ….

09-02-2012 Bij deze wil ik je graag informeren over de voortgang van je geld. Je nummer is enige dagen geleden doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wij blijven controleren wanneer je geld teruggestort zal worden en houden je op de hoogte.

Zodra ik meer informatie heb hoor je weer van ons.

29-02-2012 Nog steeds geen geld terug ontvangen

onderhand begin ik te geloven dat je alleen met een advocaat nog je geld terug kunt ontvangen bij een dergelijk bedrijf :evil: :twisted:

Toch vreemd dat een bedrijf wat haar geld verdient met communicatie, zelf zo slecht kan communiceren.

vonne92

Re: Vodafone geeft geen geld terug

Ongelezen bericht door vonne92 »

Wat een rotbedrijf.... Ik heb voor 3 weken terug een simonly abonnement besteld met nummerbehoud. 1 mei zou mn simkaart komen en ook mijn telefoonnummer is overgezet op die dag. En idd ik werd ook gebeld, met de mededeling uw pakket is bij ons nooit aangekomen. Daarna was mijn nummer overgezet en kon ik dus nog steeds nika

Gesloten