LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone geeft niets om huidige klanten!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Johnemans1974

Vodafone geeft niets om huidige klanten!

Ongelezen bericht door Johnemans1974 »

Inmiddels heb ik al jaren een abonnement bij Vodafone! Maar ben diep teleurgesteld!

Sinds vorig jaar juni heb ik mijn abonnement omgezet naar een Vodafone sim-only abonnement, welke mij veel geld zou schelen omdat ik bij Vodafone niet de telefoon kon krijgen welke ik voor ogen had. Daarom heb ik een simlock vrije telefoon aangeschaft. Bij het afsluiten van het abonnement heb ik gevraagd of er een mogelijkheid was om later een internetbundel erbij te doen. Er werd mij verteld dat die mogelijkheid er zeker is en dat ik slechts hoefde te bellen om deze te activeren. Echter blijkt dit niet het geval te zijn. Ik vind het extreem bijzonder dat iedere keer als ik één van de medewerkers van Vodafone te spreken krijg ik een ander verhaal te horen krijg.

Dan heb ik het nog niets eens over de manier waarop ik te woord ben gestaan. Ik snap dat ze op de kleintjes moeten letten, maar als ik Vodafone was zou ik niet besparen de kwaliteit, kennis en kunde van de klantenservice medewerkers. Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop ik te woord ben gestaan. Ik heb inmiddels al 3 keer naar de klantenservice gebeld met dit probleem en iedere keer krijg ik te horen dat er geen mogelijkheden zijn. De laatste keer dat ik belde kreeg ik een meisje aan de telefoon die blijkbaar haar dag niet had. Ze stond mij zeer associaal te woord en ik heb vervolgens naar haar manager gevraagd. Zij gaf aan dat ze mij slechts kon doorverbinden met de afdeling Loyalty.Hier heb ik circa 10 tot 15 minuten in de wacht heb gehangen. Ik heb de medewerker zelf moeten attenderen op de informatie welke op uw internetsite staan, qua mogelijkheden en tariefstellingen. Daarnaast heb ik gekeken met de medewerker of ik mijn sim-only om kon zetten naar een normaal abonnement met telefoon, zodat ik toch mobiel kon internetten. Helaas tevergeefs.

Uiteraard was ik zeer teleurgesteld en heb een opzegbrief geschreven. Laat het geluk daar zijn, dat ik binnen enkele dagen werd terug gebeld met het verhaal dat het gewoon mogelijk is en dat 'bij deze' het internet geactiveerd is.

Helaas is mijn irritatiegrens (en het feit dat ik me als betalende klant minder belangrijk gevonden voel, dan de spetterende aanbiedingen van hen) al bereikt en heb ik mijn abonnement na jaren opgezegd.
Vodafone voor mij niet meer!!

sephora30

Re: Vodafone geeft niets om huidige klanten!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je moet ook niet bellen maar mailen of de website doorspitten.
Die lui aan de telefoon zeggen maar wat.

Gesloten