LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone geen bereik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roosje55

Vodafone geen bereik

Ongelezen bericht door Roosje55 »

In november 2012 ben ik overgestapt van Hi naar Vodafone. Helaas heb ik daar erg spijt van. Ik heb nu een Samsung Galaxy S 3

In huis en in mijn kamer heb ik vaak geen bereik. Geen streepjes en de internet valt ook keer op keer weg. Heb contact gehad met Vodafone en hun vermelden dat ik mijn netwerk op GSM moet zetten. Ik heb dat gedaan en er is geen enkel verbetering zichtbaar. Netwerk heeft soms 2 streepjes en vaak helemaal niet. Internet valt keer op keer weg. Zelf de wifi internetverbinding. Zelf heb ik een laptop met wifi verbinding en daar valt de internetverbinding niet weg.

Het lijkt nu alsof ik elke maand betaal voor geen service. Ik heb spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone. Bij HI had ik altijd 100% bereik en geen enkel probleem met de netwerk. En dan komt Vodafone je aansmeren met een kastje zodat je beter bereik heb. Dat slaat al helemaal nergens op. Als klant betaal je en moet je goede service terug verwachten.

Het ergste waar ik mee zit is dan ik contract 2 jaar loopt. Kan ik het wellicht ontbinden?

M A R C O

Re: Vodafone geen bereik

Ongelezen bericht door M A R C O »

Goh begrijp wat je bedoeld lees t vorige bericht op t forum over Vodafone ze lullen maar wat in de rondte dat bericht is namelijk van mij ook bizar slechte dekking nog wel na verlenging en ken t uitzoeken volgens hun moet maar schriftelijk mn beklacht doen

Roosje55

Ongelezen bericht door Roosje55 »

Heb net weer gebeld naar Vodafone en hun vertelden mij dat zij niks kunnen doen. En dat ik daarnaast een signaalplus kastje van 70 euro! moet aanschaffen. Ronduit belachelijk gewoon dit. Kan niet eens normaal bellen (krijg melding niet aangemeld bij netwerk). Internet valt wel (kan geen spelletjes spelen etc) Krijg dan een melding (fout bij verbinding, netwerkfout). Ik irriteer mij er mateloos aan..!

hebikweer2013

Ongelezen bericht door hebikweer2013 »

Ik ben ook over gegaan van Hi naar Vodafone.
Voor ik iets afsloot ben ik 3 Vodafone winkels binnen geweest en heb gevraagd naar de dekking van het internet in mijn woonplaats, studeerplaats en de woonplaats van mijn vriend.
De dekking zou volgens alle medewerkers op alle drie de plaatsen perfect zijn en ik zou geen verschil merken tussen HI en Vodafone..
Ik heb dus gekozen voor weinig belminuten maar wel hoge internetbundel.

Helaas....in mijn woonplaats slechte dekking. (wel verbinding, geen verbinding, etc.)
In de woonplaats van mijn vriend idem.
Alleen op mijn studeerplaats heb ik goede dekking.

Na verhaal te halen bij de Vodafone winkels zeggen zij: "Er word aan de dekking gewerkt. U kunt een klacht indienen bij onze klantenservice".

Ik voel me voorgelogen alleen om klanten te werven.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Roosje55 schreef:In november 2012 ben ik overgestapt van Hi naar Vodafone. Helaas heb ik daar erg spijt van. Ik heb nu een Samsung Galaxy S 3

In huis en in mijn kamer heb ik vaak geen bereik. Geen streepjes en de internet valt ook keer op keer weg. Heb contact gehad met Vodafone en hun vermelden dat ik mijn netwerk op GSM moet zetten. Ik heb dat gedaan en er is geen enkel verbetering zichtbaar. Netwerk heeft soms 2 streepjes en vaak helemaal niet. Internet valt keer op keer weg. Zelf de wifi internetverbinding. Zelf heb ik een laptop met wifi verbinding en daar valt de internetverbinding niet weg.

Het lijkt nu alsof ik elke maand betaal voor geen service. Ik heb spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone. Bij HI had ik altijd 100% bereik en geen enkel probleem met de netwerk. En dan komt Vodafone je aansmeren met een kastje zodat je beter bereik heb. Dat slaat al helemaal nergens op. Als klant betaal je en moet je goede service terug verwachten.

Het ergste waar ik mee zit is dan ik contract 2 jaar loopt. Kan ik het wellicht ontbinden?
als uw wifi internet ook storing geeft zou ik het probleem eerder in het toestel zoeken, aangezien vodafone niets aan uw wifi verbinding kan doen.

Gesloten