LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VODAFONE gemiste oproep service activeren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vempie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 apr 2011 19:58

VODAFONE gemiste oproep service activeren

Ongelezen bericht door Vempie »

Ik ben al 10 maanden met Vodafone bezig, om gemiste oproepservice te activeren. Deze service zorgt ervoor dat je geen voicemail hoeft in te schakelen, maar wel een sms ontvangt bij een gemiste oproep. BV wanneer de telefoon uitstaat geschakeld.

Dit zou vanaf het moment dat je voicemail uitstaat, maximaal 3 maanden duren, voordat deze service geactiveerd kan worden.

Ik heb meerdere keren minstens 3 maanden gewacht, maar steeds was deze service niet geactiveerd. Dan bel ik de klantenservice en dan zet de medewerker weer prompt mijn voicemail aan. Dit omdat de medewerkers denken dat je voicemail ingeschakeld moet zijn.

Ik zet deze dan weer uit, heb groot in t systeem onder mijn telefoonnummer laten zetten, voicemail niet aanzetten! Maar de medewerkers schakelen deze toch weer in.

Afgelopen 3 maanden weer gewacht tot dat de service geactiveerd zou worden, maar helaas tot heden geen gemiste oproepservice.

Ik heb een eigen bedrijfje en moet bereikbaar blijven. En nee ik wil geen voicemail. Gewoon de gemiste oproepservice. Waar ik ook voor betaal aan mijn abonnement!

Overigens, hebben wij hier meerdere Vodafone abonnementen en deze hebben allemaal wel de gemiste oproepservice.

Tevens is het bereik bij ons thuis zeer verslechterd. Het varieert van 1 streepje tot 2. Tis zo erg dat ik heel vaak meerdere keren per dag hoor, dat ik gebeld zou zijn. Maar de tel niet over ging en dus ik het ook niet kon zien.

We zitten anno 2014, kan dit aub geregeld worden? En niet dat t in een stream van 3 maanden pas geactiveerd kan worden? Maar zoals aantal jaar geleden, á la minute?

In ieder geval heb ik mijn abonnement opgezegd en ga na t beëindigen dan maar naar T-Mobile, Telfort of Tele 2. Bedankt Vodafone voor de super service. Ik ben al zoveel jaren abonnee, maar blijkbaar heeft Vodafone er genoeg!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: VODAFONE gemiste oproep service activeren

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je schrijft dat je een bedrijfje hebt. Bij sommige zakelijke abonnementen wordt je niet automatisch op de gemiste oproep service gezet.

Vempie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 apr 2011 19:58

Re: VODAFONE gemiste oproep service activeren

Ongelezen bericht door Vempie »

GJvdZ schreef:Je schrijft dat je een bedrijfje hebt. Bij sommige zakelijke abonnementen wordt je niet automatisch op de gemiste oproep service gezet.
Dank je wel voor je antwoord. Het is een particulier abonnement, maar ook daarbij moet je 1333 bellen om gemiste oproepservice te activeren. Wat ik dus inmiddels ook 100x heb gedaan.

Gesloten